|
antivirus program anbefaling |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Problemet med at folk "kommer til at sidde med en betalingsversion" er desværre ikke AV-producenternes skyld. Det er desværre en ren fejl 40. laver man den slags. så er man ærligt talt også lidt selv ude om det. Det drejer sig primært om en eneste ting. LÆS HVAD DER STÅR! (ok jeg skriver med meget store bogstaver ligenu. Har lige præcis den her diskussion med mine forældre og jeg får et opkald hver eneste gang min mor skal bruge slemID) Og læser man ikke hvad der står men klikker løs, så kommer den her slags. Det drejer sig ganske enkelt om opdragelse af folk, og som regel de lidt ældre som helst vil undgå at læse hvad der står på en computer fordi de er bange for de så ikke forstår det der bliver skrevet, og derfor bare siger ja ja - får det er jo "nok" meningen man skal sige ja når producenten nu engang skriver noget.
Jeg er virkelig ked af at sige den slags, men i mit tilfælde kammede det fuldkommen over i sidst uge da min mor ringede og var fuldkommen febrilsk over at "adgangen til eboks ikke lignede det den plejede". Hun havde overhovedet ikke læst noget, men så på et billede og syntes ikke det så ud som før. Hvad angår antivirus, så er AVG og Avast nok de absolut bedste bud når det kommer til gratis udgaver. MSE er nogenlunde, men halter temmelig kraftigt i realtime og er ikke voldsomt god når det kommer til angreb på andre måder end via mail. |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har også skiftet til Avast efter at have brugt Avira (antivir) i flere år. Sidstnævnte blev simpelthen for pågående med popups og reklamer, så den røg ud (den ville eks. bestemme min startside ellers fik man ikke beskyttelse i browseren).
Jeg synes dog også at Avast kommer med reklamer af og til via popups i statuslinjen i bunden, men det er ikke så galt som med Avira. |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |