recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Antivirus_Windows Defender
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Antivirus_Windows Defender

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
leant Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-Maj-2014
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 66
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér leant Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Antivirus_Windows Defender
    Sendt: 17-Januar-2015 kl. 23:39
Hej!

Jeg har købt en ny Acer-PC med styresystemet Windows 8.1. Dette styresystem indeholder Antivirus-programmet Windows Defender. Jeg går ud fra, at det er tilstrækkeligt som beskyttelse af PC'en.

Men hvis jeg nu får lyst til at installere AVG-antivirus-programmet, kan det så køre samtidig med Windows Defender? - Eller bør man inaktivere dette, og så alene benytte AVG?

Er der en af jer, der ved noget om det?

M.v.h.Leant
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2015 kl. 00:02

AVG er vist ikke så godt, bruger McAfee udover Defender.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
leant Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-Maj-2014
Sted: Nordsjælland
Point: 66
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér leant Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2015 kl. 00:39
Nå, men det vil sige, at man godt kan have to antivirus-programmer aktive samtidig. Jeg blev engang fortalt, at det kunne forstyrre eller ødelægge begges effektivitet.

Eller misforstår jeg noget?

Leant
Til top
bruger udmeldt 27 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 26-September-2014
Point: 351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 27 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2015 kl. 00:43
Jeg bruger Antivir og der bliver Windows Defender automatisk slået fra 
Til top
buffi Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-Januar-2015
Sted: DK
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér buffi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2015 kl. 08:50
Jeg bruger kun Windows Defender, og har aldrig haft virus, malware eller lign. på vores pc`er. (5 stk)
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2015 kl. 09:11
Kun et virusprogram ad gangen. Jeg har gode erfaringer med Defender, Avast, F secure og Bullguard. Jeg holder mig fra Norton og AVG.

Mvh BS
Til top
bleed_blue Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-September-2005
Sted: Støvring
Point: 389
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bleed_blue Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2015 kl. 09:32
Oprindeligt skrevet af Bschmidt Bschmidt skrev:

Kun et virusprogram ad gangen. Jeg har gode erfaringer med Defender, Avast, F secure og Bullguard. Jeg holder mig fra Norton og AVG.

Mvh BS

Ja, det tilrådes at køre med ét Anti Virus ad gangen, da to styks kan komme i konflikt med hinanden. 

Personligt har jeg kørt med MSE / Windows Defender (er på Mac nu).
Til top
SoundWave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Maj-2009
Point: 817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SoundWave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2015 kl. 10:15
Jeg har dårlige erfaringer med MSE / Windows Defender. Det er lykkedes mig at få virus et par gange, og de kunne ikke fjerne det. Jeg bruger i dag Bullguard, og det fungerer helt efter bogen.
Til top
larsand Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-Oktober-2008
Sted: Denmark
Point: 94
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2015 kl. 21:56
Har brugt MS Defender et stykke tid, har ikke haft problemer.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2015 kl. 22:22
Har brugt Norton de seneste mange år, og har aldrig haft virus. Får aldrig falske alarmer. Det kører i baggrunden, det passer sig selv og bruger få systemresourser...

M.v.h.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2015 kl. 22:22
.

Redigeret af Henrik B. - 18-Januar-2015 kl. 22:23
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2015 kl. 23:07
Bruger også kun Defender på mine 2 pc er. Jeg har haft Northon som egentlig virkede fint, men til gengælde varede det meget længe før at mine pc´er var opstartede.

Det samme med Bullgard, men da jeg opsagde mit abonnement, gik de helt amok og lagde deres logo over hele min skærm, og det ville først blive fjernet hvis jeg genoprettede mit abonnement.  Jeg kunne i det mindste ikke slette det billede.

Jeg synes generelt at de der kommercielle virus leverandører er meget aggressive i deres fremturen, og jeg håber bestemt at jeg også fremover kan nøjes med defender.  
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu