recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - App til Oppo
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

App til Oppo

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Nille44 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-August-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 202
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nille44 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: App til Oppo
    Sendt: 18-Maj-2014 kl. 14:01
Overvejer og købe en Oppo D 105 og bla bruge den som streamer og dac.
Har hørt at der skulle have været en del problemer med Appen til mobil eller tablet.

Er der nogen der har erfaringer med denne app?
Luxman L509X
Oppo BDP 105.
Rega P8 med Apheta 3.

LG Oled 55BX
Ultrasone Signature Pro.

Sonus Faber Olympia Novalll
Til top
technology Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-September-2009
Sted: Denmark
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér technology Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2014 kl. 16:12
Jeg har den installeret. 
Men den kan ikke tænde maskinen. Eller jeg har  ikke fundet ud af hvordan man kan.
Og hvis man skal have fat i fjernbetjening for at starte den kan man i min verden lige så godt bruge fjernbetjeningen. 

Til info skal der lige nævnes at jeg ikke er fan af at bruge tablet og Phone som fjernbetjening. 
Bruger til heller ikke til min logitech
Til top
Nille44 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-August-2012
Sted: Danmark
Point: 202
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nille44 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2014 kl. 18:39
Ok tak.

Nu tænkte jeg mere på og bruge den som streamer. Altså med enten en usb harddisk eller en Nas tilkoblet, og der er det vel bedst og bruge Appen!

Nogen der har erfaringer med Appen?
Luxman L509X
Oppo BDP 105.
Rega P8 med Apheta 3.

LG Oled 55BX
Ultrasone Signature Pro.

Sonus Faber Olympia Novalll
Til top
FNørd Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 702
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FNørd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2014 kl. 11:28
Hejsa

Jeg bruger app-en, eller rettere der er to, en som bare er en fjernbetjening på iPhone og så er der MediaControl, hvor man kan se hvad der ligger på Oppo-en, uden at skulle have gang i projektoren.
Den kan altså køre headless, dog skal fjernbetjeningen bruges til at tænde Oppo (jeg har ikke kunnet få den til at tænde fra iPhone).
Der er såvidt jeg kan se, ikke nogen spillelister; men jeg har kopieret mit iTunes library til en usb-stick og det fungerer fint.

Redigeret af FNørd - 19-Maj-2014 kl. 11:29
Mvh FNørd. Musical Fidelity Kw250s. Lexicon RV5, Monitor Audio GS 60, LCR, FX. M&K VX1250SF. Sim2 Domino D80. DVDO Edge. Quality Sceen matte white 100", Yousee, Oppo BD-105.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu