|
App til Oppo |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Nille44 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-August-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 202 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Maj-2014 kl. 14:01 |
Overvejer og købe en Oppo D 105 og bla bruge den som streamer og dac.
Har hørt at der skulle have været en del problemer med Appen til mobil eller tablet.
Er der nogen der har erfaringer med denne app?
|
|
Luxman L509X
Oppo BDP 105. Rega P8 med Apheta 3. LG Oled 55BX Ultrasone Signature Pro. Sonus Faber Olympia Novalll |
|
![]() |
|
technology ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 364 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har den installeret.
Men den kan ikke tænde maskinen. Eller jeg har ikke fundet ud af hvordan man kan. Og hvis man skal have fat i fjernbetjening for at starte den kan man i min verden lige så godt bruge fjernbetjeningen. Til info skal der lige nævnes at jeg ikke er fan af at bruge tablet og Phone som fjernbetjening. Bruger til heller ikke til min logitech
|
|
![]() |
|
Nille44 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-August-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 202 |
Ok tak.
Nu tænkte jeg mere på og bruge den som streamer. Altså med enten en usb harddisk eller en Nas tilkoblet, og der er det vel bedst og bruge Appen!
Nogen der har erfaringer med Appen?
|
|
Luxman L509X
Oppo BDP 105. Rega P8 med Apheta 3. LG Oled 55BX Ultrasone Signature Pro. Sonus Faber Olympia Novalll |
|
![]() |
|
FNørd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 702 |
Hejsa
Jeg bruger app-en, eller rettere der er to, en som bare er en fjernbetjening på iPhone og så er der MediaControl, hvor man kan se hvad der ligger på Oppo-en, uden at skulle have gang i projektoren. Den kan altså køre headless, dog skal fjernbetjeningen bruges til at tænde Oppo (jeg har ikke kunnet få den til at tænde fra iPhone). Der er såvidt jeg kan se, ikke nogen spillelister; men jeg har kopieret mit iTunes library til en usb-stick og det fungerer fint. Redigeret af FNørd - 19-Maj-2014 kl. 11:29 |
|
Mvh FNørd. Musical Fidelity Kw250s. Lexicon RV5, Monitor Audio GS 60, LCR, FX. M&K VX1250SF. Sim2 Domino D80. DVDO Edge. Quality Sceen matte white 100", Yousee, Oppo BD-105.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |