|
Apple CarPlay - IPhone7 |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | |
Lotte D ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-Juli-2019 Sted: Albertslund Status: Offline Point: 27 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nej, ikke endnu. Jeg synes det virker lidt uoverskueligt og risikoen for at fejlen kommer igen, når jeg flytter tingene ind igen, virker stor.
Men det er nok vejen frem.
|
|
![]() |
|
Lotte D ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-Juli-2019 Sted: Albertslund Status: Offline Point: 27 |
ChrisJJ. Som tidligere skrevet, er jeg ikke det store tekniske geni, så jeg har ikke helt overblikket over, hvad en nulstilling betyder. Jeg skifter normalt telefon 1 gang om året og der ligger jeg alt i en sikkerhedskopi, som jeg så blot henter ned på den nye telefon fra min pc.
Når jeg har nulstillet telefonen, kan jeg så hente én ting ned ad gangen? F.eks. starte med at hente de apps jeg vil bruge og derefter f.eks. mine kontakter for at se, om det er kontaktlisten den er gal med? Og så senere hente billeder ned mv., hvis det første går godt?
|
|
![]() |
|
Mange tak - det prøver jeg :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |