recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apple TV 4 dolby digital lyd :-(
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Apple TV 4 dolby digital lyd :-(

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2015 kl. 23:45
Jep, den del så jeg godt. Men min tanke er måske, at der her er tale om ældre udstyr. Jeg ved ikke helt hvor gammel teksten er. Der nævnes nemlig HD DVD et par gange i teksten. Så om det har ændret sig siden, kunne man måske godt forestille mig. Under alle omstændigheder, så var det mere det, at ATV4 jo sender i DD+, og jeg ved nemlig ikke, om den kan låses til almindelig DD, for ellers kan det jo give problemer med den de audio extractors.
Til top
nielshunniche Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 06-August-2006
Sted: Denmark
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nielshunniche Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2015 kl. 06:58
Jeg er ikke sløv, men det er Postdanmark. Jeg bestilte extracteren i søndags og de sendte den i mandags. 
Evil Smile
Venligst

Niels

Til top
nielshunniche Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 06-August-2006
Sted: Denmark
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nielshunniche Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2015 kl. 14:18
Kære Alle :-)

Så fik jeg sat det hele sammen, jeg valgte denne
https://www.av-cables.dk/optisk-converter/hdmi-lyd-extractor-9971.html

Jeg bruger den med Apple TV 4, den skal stilles til surround og ikke auto på Apple TV, så virker Dolby Digital perfekt :-)

Tusind tak :-)
Niels

Redigeret af nielshunniche - 17-December-2015 kl. 14:19
Venligst

Niels

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu