recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apple TV 4K - Går nogle gange i sort kortvarigt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Apple TV 4K - Går nogle gange i sort kortvarigt

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Rune Dalsgaard Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 10-Januar-2020
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rune Dalsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2020 kl. 12:35
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Oprindeligt skrevet af rune.alleslev rune.alleslev skrev:

Jeg har lidt det samme issue... og så dog ikke... 

Efter sidste opdatering af TVOS vil ATV helst ikke afspille film med DV. Jeg var inde og kigge i settings og kunne se at den var sat til standard settings (dvs den viser bare i HDR). Så jeg satte den til DV + match FR + match content. Når jeg så ser fx film i iTunes med DV så går skærmen i sort med jævne mellemrum. Det er så irriterende at jeg har slået det fra og nu har sat til "standard" HDR. Æv æv.

DV kører perfekt i Netflix TV app og der er ikke rørt ved kabler ifm opdateringen.

Jeg har LG OLEDC7 og tidligere havde jeg ikke det problem.

Du skal sætte ATV til 50 Hz SDR. Og match framerate og indhold. Så skifter den selv til DV eller HDR, når det er nødvendigt.



50 Hz SDR. Skifter den så også til HDR automatisk?
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2020 kl. 12:53
Det skrev han jo lige, at den gør...
Til top
Rune Dalsgaard Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 10-Januar-2020
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rune Dalsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2020 kl. 14:55
Har I aktiveret HDMI UHD Color på Samsung TV på den HDMI port, som Apple TV er koblet på også?

Redigeret af Rune Dalsgaard - 12-Januar-2020 kl. 14:55
Til top
rune.alleslev Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 09-Oktober-2017
Sted: København
Status: Offline
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rune.alleslev Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2020 kl. 17:54
Har som skrevet LG. 

Har prøvet de settings Brixen anbefalede og det hjalp desværre ikke. Må nok prøve et opkald til Apple support og se om de kan hjælpe...
Rune Alleslev
LG OLED55C9V - Denon receiver + Heos - B&W højtalere - PS4 - ATV 4K
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu