recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apple tv/afmeld af netflix
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Apple tv/afmeld af netflix

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2011
Status: Offline
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2013 kl. 12:49
Ja, jeg afmeldte mig også via deres hjemmeside (og tilmeldte mig)... Det er lidt klamt at give Apple skylden for den slags :)
Til top
steger Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-September-2006
Sted: Denmark
Point: 354
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér steger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2013 kl. 13:24
Der står KLART og TYDELIGT når man bestiller Netlix fra Apple TV at man skal afbestille abonementet i iTunes.

Så der tager i altså desværre fejl. Det ER Apples fejl. Man køber jo tjenesten igennem dem.

Der er 1000-vis af indlæg overalt hvor folk ikke fatter hvor man skal afmelde sig i iTunes. Det ER Apple der har gjort folk forvirrede. Punktum.

Come on guys...

Jeg kan desuden se at mange (inklusive mig selv) ikke har betalt noget af abonementet endnu... Gad vide og man så får en stor regning når definder fejlen?
BIO: Libratone Lounge, Panasonic TH-42PZ80.

PC: Apple Cinema Display 23", ATI HD7850 0db., Core i5 I5-2550K 3,3GHz, 8 GB RAM, Windows 7 x64
Til top
steger Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér steger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2013 kl. 13:26
Rasmus8D

Du ved jo åbentlys ikke hvad du taler om :) Men godt for dig du har fået løst dit problem.

PC: Apple Cinema Display 23", ATI HD7850 0db., Core i5 I5-2550K 3,3GHz, 8 GB RAM, Windows 7 x64
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1597
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2013 kl. 14:24
Oprindeligt skrevet af steger steger skrev:

Der står KLART og TYDELIGT når man bestiller Netlix fra Apple TV at man skal afbestille abonementet i iTunes.

Så der tager i altså desværre fejl. Det ER Apples fejl. Man køber jo tjenesten igennem dem.

Der er 1000-vis af indlæg overalt hvor folk ikke fatter hvor man skal afmelde sig i iTunes. Det ER Apple der har gjort folk forvirrede. Punktum.

Come on guys...

Jeg kan desuden se at mange (inklusive mig selv) ikke har betalt noget af abonementet endnu... Gad vide og man så får en stor regning når definder fejlen?

Dvs. at det kræver minimum en internetadgang samt installeret itunes at afmelde sig.

Hvad nu, hvis man i mellemtiden har solgt sine Apple-ting?

Holder nu mere på deres Netflix-login via computer.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2013 kl. 14:39
Jeg ved udmærket hvad jeg taler om, og har set det de har skrevet, jeg valgte dog at tilmelde mig via deres hjemmeside. Jeg aner intet om hvorhenne i iTunes man framelder sig, og ved heller ikke om mulighede først er der når du har meldt dig til, men der er da flere ting der er "svære" at finde i iTunes...
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2013 kl. 14:40
Kan godt være jeg ikke ved alt men det tog mig så 3 sekunder på Google

http://iphoneguide.dk/iphone-forum/emne/afmeld-netflix/
Til top
Bruger udmeldt 8 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 05-August-2008
Point: 650
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 8 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2013 kl. 16:12
Man kan ikke gøre det via Appletv.

Man skal gøre dette:

http://iostv.com/tips-tricks/how-to-cancel-your-apple-tv-netflix-subscription/
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1597
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2013 kl. 16:44
Bare lige for at understrege, så er der altså forskel på om man har tilmeldt sig vhja. iOS-enheder eller på deres hjemmeside.

Jeg har i tidernes morgen tilmeldt mig via hjemmesiden, derfor er det ikke muligt at afmelde sig via iTunes.

Det samme gælder med modsat fortegn. Har du abboneret via iOS, skal man (selvfølgelig) opsige under ens ituneskonto.

Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6661
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2013 kl. 17:02
Oprindeligt skrevet af Beanie Beanie skrev:

Bare lige for at understrege, så er der altså forskel på om man har tilmeldt sig vhja. iOS-enheder eller på deres hjemmeside.

Jeg har i tidernes morgen tilmeldt mig via hjemmesiden, derfor er det ikke muligt at afmelde sig via iTunes.

Det samme gælder med modsat fortegn. Har du abboneret via iOS, skal man (selvfølgelig) opsige under ens ituneskonto.

Nemlig. 

Se her:

Lidt nede - sidste afsnit under Fatrurering:

Hvis du har tilmeldt dig Netflix gennem din iTunes-konto som din Betalingsmåde og ønsker at afmelde dit Netflix-medlemskab, også under den gratis prøveperiode, skal du gøre dette ved at besøge din iTunes-konto og slå den automatiske fornyelse fra. Du kan også finde faktureringsoplysninger om dit Netflix-medlemskab ved at besøge din iTunes-konto.

Der er så åbenbart nogle, der ikke kan afmelde alligevel.

Redigeret af Brixen - 18-Februar-2013 kl. 17:04
Venlig hilsen
KB
Til top
steger Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér steger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2013 kl. 18:45
[QUOTE=Rasmus8D]Kan godt være jeg ikke ved alt men det tog mig så 3 sekunder på Google

http://iphoneguide.dk/iphone-forum/emne/afmeld-netflix/[/QUOTE]

Rasmus8D
Det er lidt lidt trættende med dine bedrevidende kommentarer.

Sagen er den at jeg har googlet og set linket - men der er ingen steder i den danske iTunes hvor man kan se noget ala "subskriptions/manage" som der skrives.

Til top
steger Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér steger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2013 kl. 18:50
[QUOTE=Stenholt]Man kan ikke gøre det via Appletv.

Man skal gøre dette:

http://iostv.com/tips-tricks/how-to-cancel-your-apple-tv-netflix-subscription/[/QUOTE]

Tak! Det løste delvist mit problem. :) Det hjalp med en guide med screenshots.

Jeg kan se at jeg er en af de mange som IKKE er registreret som NetFlix kunde. Jeg har fuld adgang og har endnu ikke betalt tilsyneladende.

NB Jeg kører unblock-us så en tror den står i USA.

Jeg ønsker bare ikke tjenesten - og håber ikke at blive bonget med tilbagevirkende kraft - især ikke når jeg ikke kan tilmelde mig.

Tak for svarene :)

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2013 kl. 18:52
Sådan set dig selv der starter med negative bemærkninger, på trods af man prøver på at hjælpe dig... "Såsom jeg ikke ved hvad jeg taler om" osv.... Suk
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu