|
Apple tv/afmeld af netflix |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | |
Rasmus8D
Guld medlem Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, jeg afmeldte mig også via deres hjemmeside (og tilmeldte mig)... Det er lidt klamt at give Apple skylden for den slags :)
|
|
steger
Super bruger Oprettet: 26-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 354 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der står KLART og TYDELIGT når man bestiller Netlix fra Apple TV at man skal afbestille abonementet i iTunes.
Så der tager i altså desværre fejl. Det ER Apples fejl. Man køber jo tjenesten igennem dem. Der er 1000-vis af indlæg overalt hvor folk ikke fatter hvor man skal afmelde sig i iTunes. Det ER Apple der har gjort folk forvirrede. Punktum. Come on guys... Jeg kan desuden se at mange (inklusive mig selv) ikke har betalt noget af abonementet endnu... Gad vide og man så får en stor regning når definder fejlen?
|
|
BIO: Libratone Lounge, Panasonic TH-42PZ80.
PC: Apple Cinema Display 23", ATI HD7850 0db., Core i5 I5-2550K 3,3GHz, 8 GB RAM, Windows 7 x64 |
|
steger
Super bruger Oprettet: 26-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 354 |
Funktioner
Tak(0)
|
Rasmus8D
Du ved jo åbentlys ikke hvad du taler om :) Men godt for dig du har fået løst dit problem.
|
|
PC: Apple Cinema Display 23", ATI HD7850 0db., Core i5 I5-2550K 3,3GHz, 8 GB RAM, Windows 7 x64 |
|
Beanie
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Funktioner
Tak(0)
|
Dvs. at det kræver minimum en internetadgang samt installeret itunes at afmelde sig. Hvad nu, hvis man i mellemtiden har solgt sine Apple-ting? Holder nu mere på deres Netflix-login via computer.
|
|
Rasmus8D
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ved udmærket hvad jeg taler om, og har set det de har skrevet, jeg valgte dog at tilmelde mig via deres hjemmeside. Jeg aner intet om hvorhenne i iTunes man framelder sig, og ved heller ikke om mulighede først er der når du har meldt dig til, men der er da flere ting der er "svære" at finde i iTunes...
|
|
Rasmus8D
Funktioner
Tak(0)
|
Kan godt være jeg ikke ved alt men det tog mig så 3 sekunder på Google
http://iphoneguide.dk/iphone-forum/emne/afmeld-netflix/ |
|
Bruger udmeldt 8
-- Oprettet: 05-August-2008 Status: Offline Point: 650 |
Funktioner
Tak(0)
|
Man kan ikke gøre det via Appletv.
Man skal gøre dette: http://iostv.com/tips-tricks/how-to-cancel-your-apple-tv-netflix-subscription/ |
|
Beanie
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bare lige for at understrege, så er der altså forskel på om man har tilmeldt sig vhja. iOS-enheder eller på deres hjemmeside.
Jeg har i tidernes morgen tilmeldt mig via hjemmesiden, derfor er det ikke muligt at afmelde sig via iTunes. Det samme gælder med modsat fortegn. Har du abboneret via iOS, skal man (selvfølgelig) opsige under ens ituneskonto. |
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nemlig. Se her: Lidt nede - sidste afsnit under Fatrurering: Hvis du har tilmeldt dig Netflix gennem din iTunes-konto som din Betalingsmåde og ønsker at afmelde dit Netflix-medlemskab, også under den gratis prøveperiode, skal du gøre dette ved at besøge din iTunes-konto og slå den automatiske fornyelse fra. Du kan også finde faktureringsoplysninger om dit Netflix-medlemskab ved at besøge din iTunes-konto. Der er så åbenbart nogle, der ikke kan afmelde alligevel. Redigeret af Brixen - 18-Februar-2013 kl. 17:04 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
steger
Funktioner
Tak(0)
|
[QUOTE=Rasmus8D]Kan godt være jeg ikke ved alt men det tog mig så 3 sekunder på Google
http://iphoneguide.dk/iphone-forum/emne/afmeld-netflix/[/QUOTE] Rasmus8D Det er lidt lidt trættende med dine bedrevidende kommentarer. Sagen er den at jeg har googlet og set linket - men der er ingen steder i den danske iTunes hvor man kan se noget ala "subskriptions/manage" som der skrives. |
|
|
steger
Funktioner
Tak(0)
|
[QUOTE=Stenholt]Man kan ikke gøre det via Appletv.
Man skal gøre dette: http://iostv.com/tips-tricks/how-to-cancel-your-apple-tv-netflix-subscription/[/QUOTE] Tak! Det løste delvist mit problem. :) Det hjalp med en guide med screenshots. Jeg kan se at jeg er en af de mange som IKKE er registreret som NetFlix kunde. Jeg har fuld adgang og har endnu ikke betalt tilsyneladende. NB Jeg kører unblock-us så en tror den står i USA. Jeg ønsker bare ikke tjenesten - og håber ikke at blive bonget med tilbagevirkende kraft - især ikke når jeg ikke kan tilmelde mig. Tak for svarene :)
|
|
|
Rasmus8D
Funktioner
Tak(0)
|
Sådan set dig selv der starter med negative bemærkninger, på trods af man prøver på at hjælpe dig... "Såsom jeg ikke ved hvad jeg taler om" osv.... Suk
|
|
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |