|
Apple TV eller alternativ? |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | ||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det kan den ikke. Hvis den er jailbroken kan den godt vise 1080p-piratfiler, men de skaleres ned til 720p. |
||
JordanDK
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så din Apple TV kan også afspille DTS-HD og True Dolby HD uden nogle former for nedskalering? BD-ISO? Og dvd.iso som du nævner den ikke kan? Ergo så kan vi godt blive enige om at Apple TV ikke overhovedet KAN afspille nogle af de formater man KAN købe. Men den kan til gengæld afspille de Apple venlige formater som DE har besluttet skulle være Apple venlige. Kan ikke se hvad det har at gøre med støtte film og rettigheds indehaverne, da den ikke kan afspille et eneste af de formater filmene kommer i anno 2013 og hvis man så selv vil ligge dem i Itunes i et format som din Apple TV kan læse, skal man spises af med ringere lyd i form af AAC eller Dolby Digital. Ergo støtter Apple da ingenting? Når det så er sagt, er det en fantastisk streaming boks bl.a pga. airplay og den giver som andre også nævner langt mere mening når man har Apple produkter i forvejen. |
||
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6673 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
@JordanDK - Jeg skulle nok have skrevet "Kort fortalt med Apple tv: den kan ikke afspille andre videoformater end man kan købe i iTunes Store."
Her er de tekniske data på Hobitten, som kan købes for 169,- eller lejes for 49,- Og det er dårligere kvalitet end BD - det kan vi ikke blive uenige om. Musik kan man selv rippe med iTunes i lossless kvalitet - Det kan man så ikke med film. Det jeg mener Apple støtter er rettigshaverne - ikke formater Redigeret af Brixen - 27-April-2013 kl. 16:49 |
||
Venlig hilsen
KB |
||
Bruger udmeldt 8
-- Oprettet: 05-August-2008 Status: Offline Point: 650 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
ATV understøtter da verdens største leverandør af online film og musik køb :-)
|
||
JordanDK
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
@Brixen
Ingen tvivl om det og kvaliteten er da på fuld højde med HD kanaler på tv, hvis ikke bedre. Og til streaming er det en fantastisk maskine.
|
||
||
E. Larsen
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Citat: Når det så er sagt, er det en fantastisk streaming boks bl.a pga. airplay og den giver som andre også nævner langt mere mening når man har Apple produkter i forvejen. LIGE I ØJET, det er jo sådan det forholder sig |
||
E.L.
|
||
E. Larsen
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Køb dog en Blueray afspiller Mange af dem kan det du søger. |
||
E.L.
|
||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6673 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg bruger da også min mere og mere. Og køber færre nye film på blu-ray. Før har jeg købt mellem 60 og 100 film om året. I år har jeg kun købt 7 film og der er snart gået 4 måneder. Og jeg lejer kun i iTunes Store nu + har Netflix abo. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
JordanDK
Funktioner
Tak(0)
|
|
Vi er også derovre hvor jeg tror det ender med vi kun satser på streaming, dvs opsiger vores tv pakker. Prøvede på overtale fruen for et lille halvt år siden, der ville hun ikke være med til det. Men nu hvor hun har gået og tygget på den siden december, synes hun idéen er mere tiltrækkende.
|
||
||
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |