|
Apple TV forskel? |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | ||||
clausols1
Guld medlem Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Øv |
||||
Pastorius
Bruger Oprettet: 04-Februar-2008 Status: Offline Point: 140 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Ja, de skifter hardware i den, men tilføjer ikke nye funktioner - endnu. Mon ikke det alligevel er en forberedelse til at der kommer ny tv-funktionalitet på et tidspunkt. Jeg ærger mig da en lille smule over lige at have købt en ATV3, på den anden side, går der vel ikke så lang tid inden jeg godt kunne bruge et par stykker eller tre. |
||||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24761 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Bliver den mindre, i det mindste? Og hvornår kommer den så? |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Ja, den skulle blive en halv centimeret mindre:
Hilsen Carsten.
Redigeret af csell - 01-Februar-2013 kl. 11:21 |
||||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24761 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Der er ikke noget om, hvornår den kommer? |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4574 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Nej den bliver heller ikke mindre. Apple skød også den del ned. Der er en fejl i godkendelsen fra amerikanske FCC (måske de har målt indre mål).
|
||||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12317 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Hvor lille skal den også lige være?! Er den ikke lille nok?
|
||||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Nogle ting skal være store, denne behøver ikke at være det. Så jo mindre jo bedre. Hvis den kom, som en usb-stick i Størrelsen, så ville det være fedt.
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12317 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Vægten taget i betragtning tror jeg ikke lige det sker foreløbigt.
|
||||
ladiesman217
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Kommer der en ATV4 indenfor nærmeste fremtid eller?
|
||||
|
||||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Det er vist kun, en opdateret Apple TV3, som kommer. Men hvornår, ville jeg gerne vide.
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
Naiera
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Den opdaterede ATV3 er ikke noget vi kommer til at mærke noget til. Det er kun hardwaren indeni der får et løft; sikkert så den bliver lidt billigere at lave.
|
||||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |