|
Apple tv sort skærm Tv2 play |
Besvar | Side 123 4> |
Forfatter | |
ajaj
Super bruger Oprettet: 03-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 442 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 05-November-2022 kl. 13:33 |
Jeg har et ATV 4k 2.gen. Der opstår sort skærm ca. 2-3 gange om dagen, når der ses TV2 play live, -ret irriterende.
Dette kan hver gang klares ved at genstarte ATV. Mit ATV er fuldt opdateret(16.1) og jeg har et utal af gange slettet Tv2 play app'en og reinstalleret for at få sidste nye version, både med og uden total genstart af ATV før reinstallation. Intet hjælper. Kan det virkeligt være rigtigt at jeg skal genstarte mit ATV flere gange om dagen, for at følge med i liveudsendelser (især sport) pga. sort skærm ?, -eller har alle med ATV 4k 2.gen samme problem ?
|
|
Furry
Guld medlem Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1089 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har problemer med at den er et cirka et minut om at starte udsendelsen, men har ikke problemer når først der er billede på, men problemet er på alle enheder både Apple tv , browser, telefon og tablet
|
|
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
|
ajaj
Super bruger Oprettet: 03-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 442 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg har ikke helt opfattet, har du også som jeg problemer med sort skærm på live udsendelser på Tv2 play?
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4589 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det lyder for mig som et problem med HDMI-kablet eller forbindelsen. Prøv eventuelt et andet HDMI-kabel, hvis du har et liggende.
Alternativt: Kører Apple TV's signal gennem en soundbar eller receiver før signalet når op til TV'et?
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
ajaj
Funktioner
Tak(0)
|
Alle mine enheder udgår fra min receiver Onkyo 646.
Jeg vil prøve at skifte HDMI kablet til ATV, det har jeg ikke prøvet endnu.
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4589 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kan godt være receiveren, der laver vrøvl. Alternativt så overvej, om muligt, at tilslut Apple TV direkte til TV'et og så send lyden tilbage til receiver med HDMI ARC.
|
|
|
|
Vejrup
Guld medlem Oprettet: 18-August-2011 Sted: København Status: Offline Point: 685 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg oplever præcis det sammen, mit ATV er tilsluttet direkte til mit LG TV - og når det sker, skal jeg "start igen" på ATV og så virker det.
Det er den eneste app jeg har udfordringer med og det skal siges at det har stået på i over 2 år. Jeg har testet på 5 forskellige apple tv og samme udfordring, samt 3 forskellige TV. Jeg har også testet 4 forskellige HDMI kabler. Så det lader til at være en fejl i TV2 Play app'en.
Redigeret af Vejrup - 07-November-2022 kl. 09:04 |
|
Ham den anden
Bruger Oprettet: 07-November-2022 Status: Offline Point: 59 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tv2 ved godt at der er problemer:
|
|
ajaj
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har set meddelelsen fra Tv2 play, og afprøvet alle deres råd, men det hjælper ikke. Så der er åbenbart en fejl i app'en de ikke har fundet en løsning på.
|
|
Rasmus Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
Så det er live-streamet der stopper?
|
|
|
|
Vejrup
Guld medlem Oprettet: 18-August-2011 Sted: København Status: Offline Point: 685 |
Funktioner
Tak(0)
|
Her er det både live og programmer - det sker når man starter en udsendelse, så viser den 4-5 minutters reklame og så starter programmet man har valgt i sort skærm og kun audioen kan høres.
Men det er ikke en ny fejl, det har stået på i ca 1-2 år vil jeg gætte på.
|
|
ajaj
Funktioner
Tak(0)
|
Hos mig er det udelukkende live programmer der stopper, og herefter kommer der sort skærm.
|
|
Besvar | Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |