|
Apple tv sort skærm Tv2 play |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | |
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19508 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis der er problemer med ATV gennem forstærker, så prøv at koble ATV direkte til tv og se, hvad der sker.
Klaus
Redigeret af KlausDM - 13-November-2022 kl. 19:23 |
|
ajaj
Super bruger Oprettet: 03-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 442 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er ingen problemer hvis jeg sætter ATV direkte på mit Lg cx, men jeg vil gerne have min lyd ud gennem min Onkyo. Der er ingen problemer på DRtv appen's livestreams eller andre app's livestreams, problemet opstår kun på Tv2 play app'ens liveprogrammer. Min konklusion er derfor at Tv2 play har en fejl på deres app ved livestreams, når et ATV 4k er forbundet til en receiver.
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19508 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan du ikke bare hive lyden retur fra TV via ARC? Klaus
|
|
ajaj
Super bruger Oprettet: 03-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 442 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jo i princippet, men jeg har ikke plads til flere HDMI-kabler i kabelbakken, som jeg har fået indmuret i væggen bag mit tv og ned til mine enheder.
|
|
ajaj
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis jeg nu tilslutter ATV direkte til Tv'et, tror du så ikke at men er nødt til at bruge et optisk lydkabel (som jo ikke supporterer Dolby Atmos) til at sende lyden tilbage til Onkyo'en.
Da lyden jo ikke længere kommer fra ATV til Onkyo til TV og tilbage til Onkyo via eARC. -Lyden vil jo så gå direkte fra ATV til Tv'et, og så er jeg i tvivl om at man kan sende lydsignalet via eARC tilbage til Onkyo'en.
Redigeret af ajaj - 14-November-2022 kl. 10:37 |
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4589 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er det eARC er skabt til. At få lyden ud af TV'et til en receiver eller soundbar. Tænk på det som en et nyere alternativ til optisk.
Se eventuelt: HDMI ARC (Audio Return Channel) og eARC forklaret - https://www.flatpanels.dk/fokusartikel.php?subaction=showfull&id=1533287054
Redigeret af Rasmus Larsen - 15-November-2022 kl. 06:21 |
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
ajaj
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for info.
|
|
Putzi
Junior bruger Oprettet: 22-Oktober-2022 Sted: Hellerup Status: Offline Point: 21 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tv2 Play har i dag opdateret deres systemer (fik en notifikation i app på ATV), så måske er dit problem løst? Tv2 Play gav ingen oplysninger om hvad som blev ændret.
|
|
ajaj
Funktioner
Tak(0)
|
Det bliver spændende at se, jeg har ikke fået sådan en meddelelse og der står heller ikke at der kan opdateres i app-store hos mig.
|
|
ajaj
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har nu i går og i dag set en del live(tennis) på Tv2 play og min skærm er endnu ikke gået i sort. Jeg ved ikke hvad der er sket hos Tv2 play, men det virker tilsyneladende.
|
|
ajaj
Funktioner
Tak(0)
|
SÅ ER DEN GAL IGEN.
Efter at have kørt fint siden december 2022 uden sort skærm på Tv2 plays livekanaler, har der de sidste 2-3 uger igen været plaget af sort skærm på live kanalerne (French open ØV), samtidig er noget nyt opstået, nemlig at live tv kanalernes informations-ikoner, altså der hvor man kan se hvad der sker på den enkelte live kanal, når man starter Tv2 play, alle er fyldt ud med teksten "ingen information".
Hvis jeg genstarter ATV, er alt normalt igen. Dette kan gentage sig 2-3 gange om dagen. Mit ATV er fuldt opdateret. Har andre oplevet samme problem igen ? |
|
Ham den anden
Bruger Oprettet: 07-November-2022 Status: Offline Point: 59 |
Funktioner
Tak(0)
|
Oplever ikke sort skærm men vi ser den manglende kanal info på TV2 Play startskærmen. Nyeste Apple TV fra 2022 fuldt opdateret.
|
|
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |