|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
B66129 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 84 |
![]() |
Problemet er bare at få den købt i tyskland, UK eller USA da det ikke kan gøres fra apple stores umiddelbart. Man skal finde en ekstern sælger og/eller få nogen til at købe det for en på en rejse.
Men det fungerer bare godt, ville dog under ingen omstændigheder køre det trådløst, med mindre man har en super stabil trådløs forbindelse.....kabling ftw !!
Alternativ kan man købe den "gamle" ATV (version 1) som faktisk kan det samme og har 160GB HDD indbygget og den kan man stadig få på den danske Apple Store.
Man skal dog stadig have en Itunes US account (findes masser af guides på nettet til hvordan dette gøres) og købe Itunes redeemer gift cards fra US ( kan gøres på pcgamesupply.com under itunes gift card (US)) for at kunne streame de serier, film mv. som er det jeg pt. bruger den lille sorte boks til. Men det fungerer godt, hurtigt og nemt.
Alt i alt en super nem og simple boks.....og så er den jo heller ikke grim eller så stor at den ikke kan sættes/gemmes diskret. Redigeret af B66129 - 03-November-2010 kl. 10:11 |
|
![]() |
|
Ziggin ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 120 |
![]() |
Det kan man godt alligevel
Har købt min ATV2 hos dem. Ingen problemer.
|
|
![]() |
|
B66129 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 84 |
![]() |
Hvis du kigger lidt så er den ikke på lager hos Gravis....og den umiddelbare ventetid er ukendt !! Og Gravis.de er vel heller ikke en egentlig "APPLE"store. Men jeg havde også kigget hos Gravis til at starte med, men endte ovre hos https://www.expansys.com/apple-tv-203547/
Redigeret af B66129 - 03-November-2010 kl. 11:20 |
|
![]() |
|
MichaelA ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2006 Status: Offline Point: 901 |
![]() |
Har i går modtaget min Apple TV købt hos Gravis.de i Tyskland, og været godt 1 måned undervejs. Har også oprettet en US-iTunes konto og skal blot lige have købt et US gavekort så jeg kan se lidt HD film m.m.
Den virker perfekt og specielt med Remote på iPhone er det bare super betjening
![]() Der er kun en ting der er lidt øv (har ikke noget med Apple TV at gøre) men det er den måde iTunes håndterer mine billeder på min PC. Jeg har en masse billeder liggende i mapper f.eks en mappe "Ferie udland" herunder ligger så flere undermapper med billeder, men på iPhone og Apple TV kan ser jeg alle billeder under "ferie udland" den kan ikke vise mig de underliggende mapper og er der sgu mange billeder at skulle igennem før jeg når til de ønskede...
|
|
Beovision Avant 55"
Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v |
|
![]() |
|
![]() |
Så er den semi- i danmark http://www.expansys.dk/apple-tv-eu-204009/ . Bliver sendt via frankrig men det ændre på det fact at man kan købe den via en dansk hjemmeside
|
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
LBA75 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-September-2006 Status: Offline Point: 484 |
![]() |
Jeg har amerikansk account - nemt nok at sætte op...... giv lyd hvis du skal guides
Mvh LBA75
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |