|
Apple TV-4 |
Besvar | Side <12345 7> |
Forfatter | ||||||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Ok. Det må jeg se på en dag. Ser desværre, at jeg kun har BD copy, ikke ripper. Men under dvd ripper, er der 3 forskellige MKV. MKV, MKV passthrough og MKV 4.4K. Hvilken skal jeg bruge, hvis jeg finder ud af, at jeg vil starte med at lægge mine dvd op?
|
||||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||||
Giffel
Guld medlem Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1219 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Jeg bruger hovedsaligt bare den der hedder MKV. Du kan også bruge andre programmer som MakeMKV til det. |
||||||
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
||||||
Jwin
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 757 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Tak for info. Jeg vil prøve at gå på WiFi og se hvad der sker... Redigeret af Jwin - 04-November-2015 kl. 11:24 |
||||||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Super. Det må jeg prøve. Tak for dine svar.
|
||||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Ja, det gør den. Det er fordi Apple tv har lært receiverens lyd op og lyd ned koder. |
||||||
Venlig hilsen
KB |
||||||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Min speedtest ligger på ca. 55/55. Jeg har 50/50 ved Waoo, og Apple tv er sluttet til gennem wifi. Så måske skulle du prøve wifi i stedet. |
||||||
Venlig hilsen
KB |
||||||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12321 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Jeg får cirka 80/33 med min ATV4. Forbindelsen er 100/30 og min AirPort Express står cirka en halv meter fra æble-tv'et.
|
||||||
huntiedk
Guld medlem Oprettet: 12-April-2006 Sted: København Ø, DK Status: Offline Point: 725 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Pr. kabel får jeg 94/94 på min 200/200-forbindelse - mao. bare begrænset af 100Mbit/s-interfacet i boksen.
|
||||||
Øst, vest, ::1 bedst
|
||||||
T-Mann
Ny bruger Oprettet: 19-September-2014 Sted: DK Status: Offline Point: 15 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Kan man slå bit stream til så man får recieveren til at afkode lyden?
|
||||||
Giffel
Guld medlem Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1219 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Nej. |
||||||
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
||||||
Jwin
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 757 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Så er WiFi N på 5Ghz prøvet og kan nu køre max på min YouSee linie. Så det er ok. Jeg har prøvet at skifte kabel mellem forskellige porte på min Netgear switch, men alle giver samme lave hastighed. Jeg har muligvis et duplex problem. Nå, jeg holder mig til WiFi indtil jeg får en god ide om hvad f****n der driller den kablede forbindelse. J |
||||||
Berdel
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Endnu engang tak for tippet. Installerede den i går og alt kører bare flawless i modsætning til plex!
|
||||||
Besvar | Side <12345 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |