|
Apple TV-4 |
Besvar | Side <1 4567> |
Forfatter | ||
Henrik K Kristensen
Super bruger Oprettet: 14-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 295 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg tilgår NAS gennem SMB
|
||
Samsung UE55F8005 - Samsung BD-F7500 - Yamaha RX-V475 - Jamo S 626/62
|
||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Og kan man ikke få de gode lyde med over?
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nu har jeg lavet en film mere med makeMKV, men den kan jeg slet ikke finde. Hvordan sætter man en pc op, så jeg bare får nye film ind, når jeg går ind i plex?
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den har jeg også, men det kan jeg heller ikke få til at køre.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er ikke en nas jeg kører med endnu. Jeg tester lidt det hele, med at jeg prøver at lægge nogle film ind på min pc, for at se om jeg vil lægge film ind på det. Og så senere hen vil jeg måske gå nas vejen. Det ser ud til, at jeg kan få noget frem nu. Nu skal jeg så finde ud af, hvordan de skal lægges i mapper. Helst så de nye film kommer automatisk ind.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Flarup
Guld medlem Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Randers NV Status: Offline Point: 796 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
må indrømme det er noget tid siden jeg har læst hele denne tråd og kan derfor ikke huske om det jeg nu spørger er nævnt tidligere :)
Men Digital lyd på Netflix, Viaply og Netflix er det noget i ved virker ? jeg har sideloaded Kodi på min, og her virker digital lyd fint, men synes ikke jeg kan få det til at virke på netflix og viaplay ? |
||
Med Venlig Hilsen
Flarup |
||
fatbass
Bruger Oprettet: 24-November-2010 Status: Offline Point: 186 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
hej har lige et lille spørgsmål til jer med apple tv 4 ;)
kan ikke helt finde ud af om jeg ska købe en apple tv 4, har siddet og leget kort med 3'erne og syns den er meget cool. Men jeg har en ps4, xbox one, chromecast og en boxee box i forvejen så kan ik helt finde ud om det bare at smide penge ud af vinduet?!?!? |
||
Flarup
Guld medlem Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Randers NV Status: Offline Point: 796 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
med alt det grej du har så køb en, for du lyder som en der godt kan lide legetøj :) som mig selv :) jeg har selv en chromecast i hvert TV, en Rasberry Pi, ATv2, 3 & 4 samt en Nvidia Shield. når det er sagt synes jeg Chromecast er klart den smarteste især til prisen :) Apple TV 4, er måske lidt kedelig, men satser på den bliver rigtig fed på sigt :)
|
||
Med Venlig Hilsen
Flarup |
||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det håber jeg også den bliver. Købte den pga. HBO Nordic og DR tv app. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
fatbass
Bruger Oprettet: 24-November-2010 Status: Offline Point: 186 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
så er den købt
|
||
André S
Guld medlem Oprettet: 13-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 745 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg er super tilfreds med mit apple tv, men jeg kan også godt lide og have lidt legetøj. Så jeg har nu bestilt en Roku 4. Og så må vi se hvornår den lander.
|
||
Bhund
Super bruger Oprettet: 06-Januar-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 329 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jer med ATV4, er der via apps gode muligheder for at streame fra NAS (Qnap) ?, eller er det en begrænset mængde filformater?
Har primært film liggende i folders (video-, audio ts). |
||
Besvar | Side <1 4567> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |