recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apple TV-4
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Apple TV-4

Besvar Besvar Side  <1 4567>
Forfatter
Besked
Henrik K Kristensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 14-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 295
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik K Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2015 kl. 00:09
Oprindeligt skrevet af forzajuve forzajuve skrev:

Ok kører du det fra nfs så. Jeg kan ikke helt få det til at finde min nas

Jeg tilgår NAS gennem SMB
Samsung UE55F8005 - Samsung BD-F7500 - Yamaha RX-V475 - Jamo S 626/62
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Point: 24766
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2015 kl. 10:37
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Jeg har lige prøvet, at lave filmen Up om, ved at bruge makeMKV. Og det virker umiddelbart ret godt, med at lave den om. Men når jeg går ind i mit ATV 4, så ligger der ca. 10 titler, med forskellige billeder. Hvad sker der for det?
Og kan man ikke få de gode lyde med over?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2015 kl. 11:07

Jeg har lige prøvet, at lave filmen Up om, ved at bruge makeMKV. Og det virker umiddelbart ret godt, med at lave den om. Men når jeg går ind i mit ATV 4, så ligger der ca. 10 titler, med forskellige billeder. Hvad sker der for det?
Og kan man ikke få de gode lyde med over?
Nu har jeg lavet en film mere med makeMKV, men den kan jeg slet ikke finde. Hvordan sætter man en pc op, så jeg bare får nye film ind, når jeg går ind i plex? 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2015 kl. 11:11
Oprindeligt skrevet af ChrisJJ ChrisJJ skrev:

Hvorfor bruger du ikke Infuse Pro. Koster 70 kr men spiller max. Har endnu ikke oplevet problemer med afspilningen af film, både dvd og Blu Ray fra min Synology ds213j. Og det har en let og overskuelig interface.
Den har jeg også, men det kan jeg heller ikke få til at køre.Embarrassed
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2015 kl. 18:56
Oprindeligt skrevet af ChrisJJ ChrisJJ skrev:

Er ikke helt med på hvad du ikke kan få til at virke. Når du åbner Infuse så definerer du selv hvilke mapper på din NAS som du vil se som favoritter. Det kræver selvfølgeligt at ATV4 og NAS er på samme netværk.
Hvis det er det at rippe film med moviemaker der er problemet så må du tjekke youtube ud for at se om der ikke er nogle film som kan guide dig igennem den proces.
Det er ikke en nas jeg kører med endnu. Jeg tester lidt det hele, med at jeg prøver at lægge nogle film ind på min pc, for at se om jeg vil lægge film ind på det. Og så senere hen vil jeg måske gå nas vejen. Det ser ud til, at jeg kan få noget frem nu. Nu skal jeg så finde ud af, hvordan de skal lægges i mapper. Helst så de nye film kommer automatisk ind.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flarup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Randers NV
Point: 796
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2015 kl. 19:21
må indrømme det er noget tid siden jeg har læst hele denne tråd og kan derfor ikke huske om det jeg nu spørger er nævnt tidligere :)
Men Digital lyd på Netflix, Viaply og Netflix er det noget i ved virker ?
jeg har sideloaded Kodi på min, og her virker digital lyd fint, men synes ikke jeg kan få det til at virke på netflix og viaplay ?

Med Venlig Hilsen
Flarup
Til top
fatbass Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-November-2010
Point: 186
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fatbass Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2016 kl. 13:30
hej har lige et lille spørgsmål til jer med apple tv 4 ;)

kan ikke helt finde ud af om jeg ska købe en apple tv 4, har siddet og leget kort med 3'erne og syns den er meget cool.
Men jeg har en ps4, xbox one, chromecast og en boxee box i forvejen så kan ik helt finde ud om det bare at smide penge ud af vinduet?!?!?

Til top
Flarup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Randers NV
Point: 796
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2016 kl. 15:02
Oprindeligt skrevet af fatbass fatbass skrev:

hej har lige et lille spørgsmål til jer med apple tv 4 ;)

kan ikke helt finde ud af om jeg ska købe en apple tv 4, har siddet og leget kort med 3'erne og syns den er meget cool.
Men jeg har en ps4, xbox one, chromecast og en boxee box i forvejen så kan ik helt finde ud om det bare at smide penge ud af vinduet?!?!?

med alt det grej du har så køb en, for du lyder som en der godt kan lide legetøj :) som mig selv :)
jeg har selv en chromecast i hvert TV, en Rasberry Pi, ATv2, 3 & 4 samt en Nvidia Shield.

når det er sagt synes jeg Chromecast er klart den smarteste især til prisen :)

Apple TV 4, er måske lidt kedelig, men satser på den bliver rigtig fed på sigt :)

Med Venlig Hilsen
Flarup
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 6661
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2016 kl. 16:17
Oprindeligt skrevet af Flarup Flarup skrev:

Apple TV 4, er måske lidt kedelig, men satser på den bliver rigtig fed på sigt :)

Det håber jeg også den bliver. Købte den pga. HBO Nordic og DR tv app.

Venlig hilsen
KB
Til top
fatbass Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-November-2010
Point: 186
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fatbass Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2016 kl. 17:05
så er den købt Geek
Til top
André S Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-December-2013
Sted: Danmark
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér André S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2016 kl. 18:17
Jeg er super tilfreds med mit apple tv, men jeg kan også godt lide og have lidt legetøj. Så jeg har nu bestilt en Roku 4. Og så må vi se hvornår den lander.
Til top
Bhund Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Januar-2008
Sted: Fredericia, DK
Point: 329
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bhund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2016 kl. 12:42
Jer med ATV4, er der via apps gode muligheder for at streame fra NAS (Qnap) ?, eller er det en begrænset mængde filformater?

Har primært film liggende i folders (video-, audio ts).
Til top

Besvar Besvar Side  <1 4567>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu