|
Apple TV-4 |
Besvar | Side <1 567 |
Forfatter | ||
Henrik K Kristensen
Super bruger Oprettet: 14-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 295 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeps - jeg streamer fra min NAS - mest igennem MrMC, men der findes også Infuse, Plex og måske flere. Alt mit er dog i .mkv, men det virker bedre end på noget andet hardware jeg har prøvet.
|
||
Samsung UE55F8005 - Samsung BD-F7500 - Yamaha RX-V475 - Jamo S 626/62
|
||
Bhund
Super bruger Oprettet: 06-Januar-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 329 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ok, må prøve at se om jeg kan Google mig frem til ts kompatibilitet på en af de apps, for så skal den da bestilles.
Kører Xtreamer Sidewinder pt, men kunne godt klare en seriøs opgradering på den front. |
||
Venomous
Super bruger Oprettet: 03-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 420 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Andre som oplever store problemer ved AirPlay af tv2play eller afspilning af Apple tv's DR.nu app.
Mit Apple tv står til auto, hvilket altid er 1080p 60hz, men får vanvittige framedrop på DR og tv2play ved denne framerate. Det forsvinder straks når jeg ændre til 50hz, men så er det Netflix der laver mega framdrop :-( Kan det virkelig passe at den ikke selv registrere input og ændre efter inputtet? |
||
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1402 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja det er desvære nok den største ulempe med ATV-4 at den ikke har styr på framerates Tænk hvis Apple havde haft styr på dette, og den også understøttede 24fps.
|
||
Mvh Jesper
|
||
Skalle06
Guld medlem Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1116 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Synes kun jeg kan se framedrop de første par sekunder efter streaming fra DR er startet. Herefter er det som auto indstillingerne får det på plads.
|
||
BJEPSEN.COM
Bruger Oprettet: 30-Juli-2011 Status: Offline Point: 128 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Her lige opdateret ATV-4 kan nu bruge BT tastatur super fedt så mangler vi bare TV2 Play og DPlay
så tror jeg sku jeg opsiger mit yousee tv
|
||
BeoVision 12-65 NG, BeoSystem 4, BL-11, BL-6000, BL-4, ATV-4, Synology DS216-Play, Panasonic DMR-BCT84, WAOO 4K TV-Boks
|
||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er det noget bestemt BT tastatur? Eller kan man bruge de fleste? Og skal du ind i indstillinger, og derfra opsætte det?
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
BJEPSEN.COM
Bruger Oprettet: 30-Juli-2011 Status: Offline Point: 128 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg kender ikke til andre ud over Apple og Logitech K811 Jeg bruger et Logitech K811 som jeg varmt kan anbefale jeg bruger min på ATV-4, Mac-Mini, iPad, og det kører skide godt Ja man skal ind i indstillinger |
||
BeoVision 12-65 NG, BeoSystem 4, BL-11, BL-6000, BL-4, ATV-4, Synology DS216-Play, Panasonic DMR-BCT84, WAOO 4K TV-Boks
|
||
kloppern
Bruger Oprettet: 18-Februar-2010 Sted: Hinnerup Status: Offline Point: 133 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er der nogen af jer der har erfaringer med controllere? - Jeg synes ikke at det fungere specielt godt at bruge fjernbetjeningen til spil, men synes omvendt også det virker lidt overkill med en controller til 4-500 kr.
|
||
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1402 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej den medfølgende remote er ikke særlig god til spil (næsten ubrugelig). Jeg har købt Trådløs Nimbus-spilcontroller fra SteelSeries, men som du sikkert allerede har erfaret, så koster den 429kr. Tilgengæld så syntes jeg kvaliteten er super, og den ligger godt i min hånd, og så holder den strøm i en evighed.
|
||
Mvh Jesper
|
||
Besvar | Side <1 567 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |