recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apple vs Andre elektronik/software firmaer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketApple vs Andre elektronik/software firmaer

 Besvar Besvar Side  123 21>
Forfatter
Besked
Ophørt Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 13-Marts-2008
Sted: Nord Falster
Status: Offline
Point: 1196
Direkte link til dette indlæg Emne: Apple vs Andre elektronik/software firmaer
    Sendt: 28-Marts-2011 kl. 19:00
Nu synes jeg der mangler en tråd, så vi kan blande ipod med imac, og sony walkman, med fx hp computere.


I kender alle mit synspunkt på mac. Men med min ipod nano, blev jeg skuffet over at lyden er lige så dårlig som no name mp3 afspillere.

Og nu er der nogen der vil skrive, har du hørt ipod touch, så ja. arbejde med det, med min stammegruppe. Men min nano har jeg skrottet, for den ringe lyd gad jeg ikke mere. men nu bruger jeg min gamle sonyeerikson som mp3 afspille med bedre lyd, og lige så nem at finde ud af. Så apple og kvalitet hænger sammen. NEJ det gør det ikke. langt fra.

Denne tråd er for at aflaste mac vs win-pc
Til top
Fnulder Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-September-2008
Status: Offline
Point: 503
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2011 kl. 19:04
Well, når alt kommer til alt så kommer det an på behov. Ingen platforme kan opfylde 100%....EOD
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9328
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2011 kl. 19:11
God ide med denne tråd, så slipper vi forhåbeligt for en masse bøvl i de øvrige tråde. Så en rigtig god ide, hvor i kan få jeres vrede ud Wink
Til top
Ophørt Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 13-Marts-2008
Sted: Nord Falster
Status: Offline
Point: 1196
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2011 kl. 19:27
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

God ide med denne tråd, så slipper vi forhåbeligt for en masse bøvl i de øvrige tråde. Så en rigtig god ide, hvor i kan få jeres vrede ud Wink

Man skal også tænke på at apple fan kan ytrer sig her
Til top
renenielsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 133
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2011 kl. 19:52
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Nu synes jeg der mangler en tråd, så vi kan blande ipod med imac, og sony walkman, med fx hp computere.


I kender alle mit synspunkt på mac. Men med min ipod nano, blev jeg skuffet over at lyden er lige så dårlig som no name mp3 afspillere.

Og nu er der nogen der vil skrive, har du hørt ipod touch, så ja. arbejde med det, med min stammegruppe. Men min nano har jeg skrottet, for den ringe lyd gad jeg ikke mere. men nu bruger jeg min gamle sonyeerikson som mp3 afspille med bedre lyd, og lige så nem at finde ud af. Så apple og kvalitet hænger sammen. NEJ det gør det ikke. langt fra.

Denne tråd er for at aflaste mac vs win-pc

Det virker efterhånden mere som om, du bare skal klandre Apple for hvad som helst (den anden tråd taget i betragtning) - dine betragtninger er lidt enkelte - grænsende til det prædikende..

Du har selvfølgelig prøvet at have nogle ordentlige høretelefoner i dine afspillere... men ja, som en anden klog person i tråden skrev, alle har forskellige behov, dine er nok mere Android og deslige..

Og ja, jeg har Apple, af den simple årsag - det er lækkert og let.. andre mp3 spillere virke alt for bøvlet - og iTunes - det er så det hele spiller let og sammen..

(Mac Mini, iPad, iPhone og Apple TV)
LG 55LA860W (DIGI-TV)
Sony BDP-S580
Sony STR-DH520
Humax iCord Mini (HD+/Fransat)
Apple TV3 (Rental)
Til top
Ophørt Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 13-Marts-2008
Sted: Nord Falster
Status: Offline
Point: 1196
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2011 kl. 19:54
Oprindeligt skrevet af renenielsen renenielsen skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Nu synes jeg der mangler en tråd, så vi kan blande ipod med imac, og sony walkman, med fx hp computere.


I kender alle mit synspunkt på mac. Men med min ipod nano, blev jeg skuffet over at lyden er lige så dårlig som no name mp3 afspillere.

Og nu er der nogen der vil skrive, har du hørt ipod touch, så ja. arbejde med det, med min stammegruppe. Men min nano har jeg skrottet, for den ringe lyd gad jeg ikke mere. men nu bruger jeg min gamle sonyeerikson som mp3 afspille med bedre lyd, og lige så nem at finde ud af. Så apple og kvalitet hænger sammen. NEJ det gør det ikke. langt fra.

Denne tråd er for at aflaste mac vs win-pc

Det virker efterhånden mere som om, du bare skal klandre Apple for hvad som helst (den anden tråd taget i betragtning) - dine betragtninger er lidt enkelte - grænsende til det prædikende..

Du har selvfølgelig prøvet at have nogle ordentlige høretelefoner i dine afspillere... men ja, som en anden klog person i tråden skrev, alle har forskellige behov, dine er nok mere Android og deslige..

Og ja, jeg har Apple, af den simple årsag - det er lækkert og let.. andre mp3 spillere virke alt for bøvlet - og iTunes - det er så det hele spiller let og sammen..

(Mac Mini, iPad, iPhone og Apple TV)
JO tak har prøvet med mine bøffer fra min computer. der er det stadig min SE der er bedst
Til top
Simon, TC Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 428
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2011 kl. 17:08
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

JO tak har prøvet med mine bøffer fra min computer. der er det stadig min SE der er bedst
 
Hvad er referencen? - Hvilke hovedtelefoner benyttes?
 
Jeg tror ikke jeg har haft bedre bærbar musikafspiller end iPhone og iPod Classic. Kombiner et af de to produkter med et sæt gode hovedtelefoner, så kommer du nok ikke tættere på reelt bærbar hi-fi.
 
Jeg synes jeg med ca. 90 forskellige mobiltelefoner og omkring 25 MP3 afspillere gennem de sidste 10 år, har mine reference i orden og har et grundlag at vurdere det på.
Tape Connection MKII
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2011 kl. 23:33
Jeg er fint tilfreds med min Sandisk Sansa Clip+ med et par Sennheiser hørebøffer - gider slet ikke bøvle med min iPod Touch i dén retning - Apple er lidt for bøvlet til at det er godt.
Til top
Ophørt Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 13-Marts-2008
Sted: Nord Falster
Status: Offline
Point: 1196
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2011 kl. 07:24
Nu læse jeg en om en macbook pro der er 1.5 år som hakker når den kører flash på nettet. Jamen, det oplever man ikke ved win7 og ubuntu
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2011 kl. 07:49
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Nu læse jeg en om en macbook pro der er 1.5 år som hakker når den kører flash på nettet. Jamen, det oplever man ikke ved win7 og ubuntu
 
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2011 kl. 07:53

Og samme problem med Ubuntu:

 
Så jo, det "hører man om".
 
Hvornår begynder du at bygge din argumentation på andet end "jeg har hørt engang at..."
 
?
Til top
Ophørt Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 13-Marts-2008
Sted: Nord Falster
Status: Offline
Point: 1196
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2011 kl. 07:54
Øhh otto? Hvad har en 3 gammel tråd med det her at hører?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 21>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu