|
Argon TT-pladespiller hopper riller over |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |
Kirchgässner
Junior bruger Oprettet: 23-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 19-Oktober-2024 kl. 17:45 |
Hej
Jeg er indehaver af en (møgirriterende) Argon TT Mk2-pladespiller, som springer riller og nogle gange hele passager over ved starten af numrene. Den kan ikke indstille antiskating, og jeg har skruet nåletrykket helt i bund. Det hjælper ikke. Hvis jeg lægger nogle 50-ører ovenpå pickup-hovedet, hjælper det lidt, men så kan jeg høre et ekko af sangen. Kan det være nålen der går skævt ned i rillerne? Den står naturligvis i vater og pickup'en er renset. Det kan være jeg bare skal gå op i pris og købe en lidt dyrere pladespiller? Er træt af det her unødige pjat. Martin |
|
Jespus
Super bruger Oprettet: 16-Oktober-2015 Sted: Gelsted Status: Offline Point: 265 |
Funktioner
Tak(0)
|
Personligt var jeg nok gået til den autoriserede forhandler forlængst.
|
|
LG oled, Nvidia Shield, Primare I22 dac, Rega CD, Bluesound Node, SA 2.1 705+200 ahorn
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvor gammel er den? En almindelig nål slides, så den kan springe i rillen.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2202 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan den virkelig springe SÅ meget, som der beskrives? Utroligt...
|
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
Kirchgässner
Junior bruger Oprettet: 23-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, det bliver også næste træk.
|
|
Kirchgässner
Funktioner
Tak(0)
|
Faktisk springer den ikke, den kører bare i rillen uden lyd. Jeg kan dog høre lyden, hvis jeg lægger øret ned til pladen...
|
|
Jespus
Super bruger Oprettet: 16-Oktober-2015 Sted: Gelsted Status: Offline Point: 265 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du er heldig, er det bare en ny nål/pick-up.
|
|
LG oled, Nvidia Shield, Primare I22 dac, Rega CD, Bluesound Node, SA 2.1 705+200 ahorn
|
|
Kirchgässner
Funktioner
Tak(0)
|
Den er to år gammel...
|
|
itjf
Bruger Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 152 |
Funktioner
Tak(0)
|
Check din RIAA ON/OFF Switch bagpå.
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
Start med at beslutte hvor meget du vil ofre på at afspille vinyl plader. Det udstyr du har er meget billigt, og nålen er sikkert slidt op. Du vil få meget bedre lyd med en dyrere pickup, nål og pladespiller.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2202 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er itjf's forslag tjekket? Er der tilkøbt 3 års-garanti? Tilbage til Hifi-klubben... Pick up'en burde vel kunne klare mere end sølle 2 år.
Redigeret af mnielsen - 20-Oktober-2024 kl. 13:30 |
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
Kirchgässner
Funktioner
Tak(0)
|
Den er tilsluttet et sæt Argon Fenris højttalere. Så skal RIAA vel være slået til?
|
|
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |