|
|
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Forfatter | |||||
Tape Connection ![]() Branche Medlem ![]() Oprettet: 21-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1758 |
![]() |
||||
Jeg strøg lige på tanken og hentede den. HOLD da kæft en gang bullshit! Jeg citerer (kommafejlen inklusive): "Gå ind i forretningen, hvor du købte fladskærmen, og bed om at få en digital tuner gratis. Urimeligt er det ikke. Fladskærmen bliver bare i stand til at gøre det, som du havde en berrettiget forventning om, at den kunne i forvejen. Og forretningerne vil nok blive glade for på denne måde at få mulighed for at rette op på deres flossede renommé." Jeg kan kun opfordre til at man går ind i forretningen hvor man købte sit Ekstra Blad, og forlanger pengene tilbage. Urimeligt er det ikke... |
|||||
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk |
|||||
![]() |
|||||
Tape Connection ![]() Branche Medlem ![]() Oprettet: 21-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1758 |
![]() |
||||
Det er en udviddelse af mandagens artikel. Det er åbenbart helt i orden at aviserne udelader oplysninger, det er kun når butikkerne gør det der er problemer... |
|||||
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk |
|||||
![]() |
|||||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
||||
Ha ha, jeg kan se dig stå nede på tanken nu og banke i bordet Men jo, du har helt ret - den slags journalistik burde aldrig nå en landsdækkende avis (uanset hvilken) /Lars |
|||||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|||||
![]() |
|||||
BrianJVC ![]() -- ![]() ![]() Brian er stoppet hos JVC Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1188 |
![]() |
||||
|
|||||
JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize
|
|||||
![]() |
|||||
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() |
||||
ny fortsættelse fra eb i dag http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=325502 bemærk bla : Da der skal en boks til hver enkelt tv, kan det betyde en ganske stor ekstraudgift for mange børnefamilier, da mange børn i dag har eget tv på værelset. Dette kan løses med denne som de intet nævner om : http://www.netto-sat.dk/mod.news.8
|
|||||
![]() |
|||||
Ravn85 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
![]() |
||||
Er glad for at jeg ikke selv har lagt mine penge hos EB ved at købe avisen :P Sikke noget pis at skrive :) Måske skulle de også skrive en artikel om måden EB snyder sine læsere på ved at oversælge fortyndet vand... Det er, efter 3 artikler, svært at finde ud af hvor de vil hen med den artikkelserie. Først er de efter forhandlerne fordi de ikke siger at de skal bruge en anden tuner i fremtiden, når forbrugerne endeligt flotter sig og køber en dyr fladskærm. Derefter snakker de om tv i børneværelserne og hvor mange husstande der ikke kan modtage DR2??? Enten vidste jeg ikke at alle 984.000 danske husstande, som ikke modtager anden form for tv, er ude og købe dyre fladskærme til hele huset(også til børnene) eller også blander journalisten vist dagsordenen sammen. Jetdirect -> Ved du hvad den boks kommer til at koste? Den er faktisk ret lækker til de fleste normale husstande. Redigeret af Ravn85 |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Nej kender ikke boksen ,men den er ikke særlig fremtids sikret ,den tager kun 3 kanaler ind og kommer der flere så skal man have en mere . De skriver ikke noget om fx 16/9 og om mhp som dr vil bruge også . såå vent med og køb noget til det endeligt er oppe og køre og boksene begynder og komme på hylderne i butikken .
|
|||||
![]() |
|||||
BrianJVC ![]() -- ![]() ![]() Brian er stoppet hos JVC Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1188 |
![]() |
||||
|
|||||
JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize
|
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
nogen der har bladet sattelit information de skulle have skrevet om den . Den har et seriel stik mon der kan patches med ny fw ? hvem står bag boksen
|
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Det er meget, meget simpelt: EB har opfanget at der sælges tv som aldrig før, fordi alle vil have flade tv. Ergo må der være nogen der tjener styrtende med penge - dem må vi hellere jokke på. |
|||||
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk |
|||||
![]() |
|||||
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
||||
Hej. Åååhhhh ja, typpisk "Ekstra Bladet". Utroligt at de stadig kan sælge aviser, men folk elsker jo sladder og sensationer, det må være grunden. Ang. TV med Digital-tuner... Så, er det nu ikke fordi jeg kender særlig meget til deres produkter. Men i Dell's nye TV-modeller, er der både Analog og Digital DVB-T tuner monteret, allerede nu. http://www1.euro.dell.com/content/products/category.aspx/lcd ?c=dk&cs=dkdhs1&l=da&s=dhs Synes bare lige det skulle nævnes, da jeg mener mange mennesker er kunder der. Redigeret af Pokerface |
|||||
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|||||
![]() |
|||||
digitalt.tv ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-November-2005 Status: Offline Point: 720 |
![]() |
||||
Den har seriel stik ja til firmware opdatering. Det er svenske A2B Aurora der er producenten. Dansk leverandør er mig bekendt Triax. Pris omkring 3300-3500 SEK. Se evt. |
|||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |