recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Assassins Creed 2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAssassins Creed 2

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Emne: Assassins Creed 2
    Sendt: 24-November-2009 kl. 12:03
Nu skal jeg ikke endeligt bedoemme spillet efter kun en times spilletid, men jeg kan da komme med foerstehaandsindtryk. Og det er ikke positivt.
 
Kort sagt: Jeg fortryder, at jeg ikke byttede mine to spil til Ratchet & Clank i stedet for.
 
1. Grafikken i mellemsekvenserne er daarligere end Half Life. Og vi taler om en stor producent og en stor udgivelse. Jeg ved ikke om jeg har set noget daarligere paa PS3.
 
2. (Lille SPOILER) Hvad er meningen med at man skal trykke 3-4 forskellige knapper for at bevaege babyens ben og arme i de foerste scener af ens hukommelse? Det samme sker senere hvor man skal tage toejet af Eizos "kaereste". HELT TAABELIGT.
 
3. Selv under den korte spilletid er jeg allerede blevet traet af de seksuelle jokes og scener i spillet. Rigtigt daarligt.
 
4. Personerne i gadebilledet gentager det samme replikker hele tiden. Nogle gange hoerer men den helt noejagtig samme replik to gange i traek inden for 2 sekunder. Haabloest.
Den italienske accent paa det engelske sprog er ogsaa irriterende. Det bliver jo ikke mere realistisk ved at man snakker daarligt engelsk.
 
5. I PS3 versionen er der i hvert fald masser af Screen Tearing.
 
6. Styresystemet er ikke blevet forbedret. F.eks. kan du oenske at loebe op ad en vaeg, men hvis da bare trykker lidt for tidligt, hopper du vaek fra vaeggen. Ret irriterende, men forhaabentlig noget man kan mestre efter lidt oevelse.
 
7. Virker allerede lige saa ensformigt som 1'eren.
 
Generelt ret skuffende og kedeligt (ligesom 1'eren). Jeg giver det selvfoelgelig chancen, har jo ikke spillet meget, men hvis der er noget, der vil bytte en gang i det nye aar, saa er jeg aaben for forslag.
 
Det eneste positive er, at man faa en masse smaa historielektioner.
 
 
 
 

BORING!
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2009 kl. 12:32
Der er ellers kommet mange positiv kritik af spillet, men det  fik 1'eren jo også :D
 
Jeg har sat hele ratchet and clank trilogien på ønskelisten til jul, så det ser jeg frem til=)
 
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2009 kl. 13:26
Ja, jeg forstaar heller ikke de anmeldelser. Ved virkelig endnu ikke hvad folk ser i de spil.
 
Altsaa ud over en rimelig fed historie. Alt andet er ret crap indtil videre.
 
Der har vaeret saa meget snak om forbedringer i 2'eren men de virker som peanuts i det store billede, som er same shit bare en ny by.

BORING!
Til top
Ponduus Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 238
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2009 kl. 19:17
Du burde have brugt dine penge på R&C i stedet for, Amorbavian. Jeg har spillet begge og er slemt skuffet over AC2. Har aldrig prøvet 1'eren, men 2'eren er ikke videre spændende. 

Desuden er frameraten i bund på Ps3 versionen, når det går hurtigt for sig, hvilket jeg finder enormt irriterende... 
Til top
Nick_S Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 384
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2009 kl. 19:29
Nu har jeg ikke prøvet PS3 versionen men jeg gennemførte da AC2 på Xbox360 på to sygedage.
Jeg kunne ganske enkelt ikke få nok.
Jeg var en af dem der blev hurtigt træt af ens artetheden ved AC1, og næsten kun gennemførte det af "pligt". AC2 syntes jeg er en helt anden oplevelse, jeg syntes grafikken er detaljerig og lækker (på nær cutscenes, hvor close-ups kan være direkte dårligt).

(SPOILER)
Disse lidt latterlige ting som det med baby'en er dog heldigvis overstået meget hurtigt, og ikke noget der kommer igen senere i spillet. De seksuelle undertoner bliver også hurtigt overladt til et langt mere seriøst.

Omkring styringen forstår jeg ikke din frustration. Jeg er parkour mester i det spil Wink Og det blev jeg efter en time vil jeg tro. Syntes det fungerer ganske glimrende.

Synes du skal give det en chance. Jeg blev positivt overrasket, selvom jeg havde temmelig store forventninger.
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2009 kl. 19:36
Desuden er frameraten i bund på Ps3 versionen, når det går hurtigt for sig, hvilket jeg finder enormt irriterende... 
 
De samme problemer er der vist også på xbox. Også det meget slemme screen tearing. Det har jeg fra andre fora hvor folk har spillet på begge maskiner.
 
Det skulle hjælpe lidt at skrue ned fo brightness på PS3 versionen. Ikke på screen tearing selvfølgelig men på textures og det generelle udseende, så det vil jeg prøve.

BORING!
Til top
bibihest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1435
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2009 kl. 19:46
Har hørt det samme som Amorbavian, fra en ven. Han var også skuffet og sagde det mindede meget om 1'eren og der ikke var meget nyt i det.

Håbede det blev bedre og håbede specielt man kunne undgå alle de tåbelige mellemscener som der også var i 1'eren. Jeg vile have købt spillet, men lader være nu pga hvad jeg har hørt forskellige steder.
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2009 kl. 23:01
Hvem er det der har lavet spillet?
Til top
Ponduus Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 238
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2009 kl. 08:40
Ubisoft skulle jeg mene. 
Til top
maagren Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 189
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2009 kl. 10:47

De første par timer af spillet går det meget langsomt, men når man først er ude over tutorial-delen er spillet efter min mening langt bedre end 1'eren. Særligt variationen i gameplayet, som jeg synes var et problem i 1'eren.

 Jeg er dog også lidt overrasket over den ringe kvalitet af nogle af mellemsekvenserne.
Onkyo 875 I PS4 I Sony 46hx920 I Oppo BDP-103 I B&W DM683 I QED kabler
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2009 kl. 15:37
Når nu vagterne er oppe i de røde felt, hvad fanden skal man så gøre for at komme tilbage til det normale?
Jeg er nået til mødet med Da Vinci, hvor man får den kniv, og er stadig ikke blevet fanget af spillet. Øv.

BORING!
Til top
Rtorp Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 186
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2009 kl. 23:20
Er det ikke muligt at kopiere sine games fra en PS3 til en anden? Min siger kopiering låst.Cry Og jeg har spillet 5 timer på en andens PS3. ØV.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu