recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Assassins Creed 2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAssassins Creed 2

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Svane- Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 01-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 32
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2009 kl. 15:01
Oprindeligt skrevet af Rtorp Rtorp skrev:

Er det ikke muligt at kopiere sine games fra en PS3 til en anden? Min siger kopiering låst.Cry Og jeg har spillet 5 timer på en andens PS3. ØV.


Hvis du tænker på saved games så skulle det ikke være noget problem, har selv hentet saved games ind flere gange.
Til top
Jimmbo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-August-2007
Sted: Risskov..
Status: Offline
Point: 1966
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2009 kl. 15:06
Jeg må indtrømme at jeg gennemførte det kun af pligt. Jeg var godt nok også skuffet, og sad mange gange og råbte åbenlyst af spillet af ren fuseration.

Jeg var enorm skuffet over:
- Enzios irriterende tendens til at hoppe skævt af bygningerne, så man hele tiden faldt ned på jorden.
- At man tjenter SÅ mange penge, uden at man kan bruge dem til noget rigtig. Altså jeg købte alle malerierne og alle våbene - og havde alligevel 280k tilbage da jeg var i Rom.
- Irriterende grafik bugs.
- Latterlig ringe kameraførelse. Jeg oplevede flere gange at man skulle springe i blinde, fordi kameraet var låst til en eller anden latterlig vinkel.
- Jeg synes også det var direkte ynkeligt at man flere gange står og snakker med en der står og vender den forkerte vej. Altså de står med ryggen til en, fordi de er kodet til konsekvent at stå fx til højre.
- Nærkampene med soldaterne. Det er mig en gåde at man kun havde en måde at svinge sværdet på, så man kunne kæmpe i 5 min. hvor man kontant svinger sværdet på samme måde, mens soldaten parre ens slag HVER gang.

Dog skal det siges at jeg synes godt om:
- Byerne var fantastisk godt lavet.
- De små siddehistorier der var, når man trykkede på select.
- Og at der var så mange "kendte" hoveder med.

Men alt i alt er jeg ikke særlig tilfreds med spillet. Godt at jeg også købte R&C 2, det var til gengæld et klassespil, der var til at forstå.
TV: Panasonic TX-P42G10E
Medier center: Popcorn Hour A-200
BD: Playstation 3 slim 320 GB
Forstærker: Marantz SR6005
F-højtaler: DLS R66
C-højtaler: DLS RC55
B-højtaler: KEF 2005
SUB: KEF PSW2000
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2009 kl. 16:47
Helt enig med Jimmbo..Mangler dog stadig en del at gennemføre...

BORING!
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2009 kl. 15:32
Er der nogen, der har faaet fat paa Altairs udrustning? Skal man bare ned i Assassins Tomb og lede efter de der ting, for saa at placere dem somewhere jeg ikke kan huske hvor?
 
Anyway,
 
Jeg tror nu, at jeg er halvvejs i spillet (er naaet til Venedig). Derfor er det fair nok at konkludere, at dette spil er ret saa ringe. Jeg tror nemlig ikke, at der er noget i resten af spillet, der paa nogen maade kan aendre min opfattelse.
 
Det kan faa 1 ud af 6 stjerner. Den ene stjernehalvdel er for de fede finishing-moved og den anden for en fremragende propaganda-kampagne, der kan goere dette spil til en af de bedst saelgende - det maa man tage hatten af.
 
Til Jimmbos irriterende grafik bugs kan naevnes:
 
Du stjaeler fra en doed mand paa et tag, selvom manden er faldet ned. Sker hver gang. Skaegt at man kan faa penge ud af at klappe den tomme luft.
 
Jeg har haft flere slaaskampe, hvor man bogstaveligt talt svaever op i luften. De har aabenbart ikke helt medregnet at man ogsaa kan komme NED ad trapper under en kamp - der skelnes i hvert fald ikke altid i mellem trapper og det grund du stod paa i starten af kampen.
 
 

BORING!
Til top
Krusty the Clow Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Juli-2008
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 354
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2009 kl. 15:53
jeg har fåde fat på  Altairs udrustning du skal ned i alle Assassins Tomb og løse de gåder der i dem nogen at Assassins Tomb er der også vagter du skal slåihjel.





Redigeret af Krusty the Clow - 12-December-2009 kl. 18:06
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2009 kl. 13:50
Nå, men på mit kort er der kun een Assassins Tomb. Det roder jeg med senere, om jeg så skal finde et map på nettet...
 
Er den så noget værd den udrustning?

BORING!
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2010 kl. 15:12
Fik afslutet skidtet. Rigtig god afslutning af flere grunde: Foerst, fordi jeg ikke mere skal lide under alle spillets problemer, for det andet fordi historien er rigtig god og aflsutningen laegger naturligvis op til en 3'er som nok afslutter sagaen.
Historien er (igen) godt skruet sammen og er klart spillets styrke, selvom man kan bevaege sig lidt vaek fra det store billede pga. alle sidemissionerne.
 
Desvaerre er jeg nok noed til at spille 3'eren kun pga. historien. Haaber at de retter gevaeldigt op, men tvivler det. De har allerede skuffet to gange, saa....
 
Til gengaeld er AC2 nok det nemmeste spil at faa en masse trophies i. Det tager bare lidt tid.
 
Hvis der er nogen, der har gode byttetilbud, lytter jeg - Smed, jeg regner med, at du ikke er interesseret fordi du har brugt alle dine penge paa KZ2 og The Saboteur. :)
 
 

BORING!
Til top
Smed89 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 422
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2010 kl. 23:34

Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Fik afslutet skidtet. Rigtig god afslutning af flere grunde: Foerst, fordi jeg ikke mere skal lide under alle spillets problemer, for det andet fordi historien er rigtig god og aflsutningen laegger naturligvis op til en 3'er som nok afslutter sagaen.
Historien er (igen) godt skruet sammen og er klart spillets styrke, selvom man kan bevaege sig lidt vaek fra det store billede pga. alle sidemissionerne.
 
Desvaerre er jeg nok noed til at spille 3'eren kun pga. historien. Haaber at de retter gevaeldigt op, men tvivler det. De har allerede skuffet to gange, saa....
 
Til gengaeld er AC2 nok det nemmeste spil at faa en masse trophies i. Det tager bare lidt tid.
 
Hvis der er nogen, der har gode byttetilbud, lytter jeg - Smed, jeg regner med, at du ikke er interesseret fordi du har brugt alle dine penge paa KZ2 og The Saboteur. :)
 
 

Haha - du vidste jeg læste denne tråd, hva'? Wink

Jeg kunne nu godt stadig være interesseret hvis det blev til en ordentlig pris ,)

Men ja, det blev til KZ2, The Saboteur, Splinter Cell OG et sony headset - så min bankmand står lige nu og ta'r sig til hovedet LOL
- Pana PX80 - Scandyna Minipods - NAD C315BEE - PS3 Slim - AppleTV 2 + 3 - PSN: Lukewarmwinner
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2010 kl. 00:58
Nå jamen bare du ikke begynder at få breve fra banken så går det nu nok :D
 
Til top
Smed89 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 422
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2010 kl. 16:10
Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

Nå jamen bare du ikke begynder at få breve fra banken så går det nu nok :D
 

Hva' så med de store pumpede mænd i læderjakker, som ringede på døren lige nu?!?!
- Pana PX80 - Scandyna Minipods - NAD C315BEE - PS3 Slim - AppleTV 2 + 3 - PSN: Lukewarmwinner
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2010 kl. 18:54
De vil vel bare give en krammer?

BORING!
Til top
Smed89 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 422
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2010 kl. 19:25
doubt it 
- Pana PX80 - Scandyna Minipods - NAD C315BEE - PS3 Slim - AppleTV 2 + 3 - PSN: Lukewarmwinner
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu