|
"Asymetrisk" tvbord. |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
|
|||||
![]() |
|||||
superkdx ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1069 |
||||
Nååårh for søren - Sorry !! Tja det jo lysten der driver værket, som man siger :)
|
|||||
Philips 52" 9703H/10
Philips 42" 5604H/12 Philips HTS 9540/12 Philips SRU8015 2 x AppleTv 3 iphone 5 16 GB MacBook Pro 13" Apple Time Capsule 2TB 2 x Airport Express |
|||||
![]() |
|||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||||
|
|||||
![]() |
|||||
superkdx ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1069 |
||||
Ja kan godt se det er lidt besværligt, at få det til at virke som et optimalt surroundbillede. Ja, det vigtigste er at man er tilfreds. Det var nu også bare min mening. Jeg kan bedst li det er clean, som mange damer også ser som den bedste løsning
![]() |
|||||
Philips 52" 9703H/10
Philips 42" 5604H/12 Philips HTS 9540/12 Philips SRU8015 2 x AppleTv 3 iphone 5 16 GB MacBook Pro 13" Apple Time Capsule 2TB 2 x Airport Express |
|||||
![]() |
|||||
strandvasker ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2423 |
||||
Der er vel reelt kun brug for tre kabler til tv'et, et antennekabel, et hdmikabel fra surroundreceiveren og et strømkabel. Playstation, dvdafspiller, højttalerkabler og den slags ryger vel i receiveren formoder jeg? Det kan måske ligefrem være en fordel at få "elektronikken" og det medfølgende kabelrod væk fra det synlige sted under tv'et og bare køre et enkelt hdmikabel med signal over til tv'et. |
|||||
![]() |
|||||
||||
Lige mine ord
![]() |
|||||
Philips 52" 9703H/10
|||||
![]() |
|||||
scantek ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 22-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 676 |
||||
Hejsa
Jeg er personligt også voldsomt allergisk over for unødigt tingeltangel under - over og ved siden af mit tv. Har løst problemet ved at bore hul i væggen til et køkkenskab på den anden side, hvor udstyret er placeret. Subben står ved vægge langt til venstre. Samtidig har jeg lavet en sort MDF plade bag tv'et for at forøge kontrasten. Synes også det får KEF 305T'erne til at falde godt i med tv'et. I skabet har jeg monteret en 120mm blæser, som suger den varme luft ud af skabet. Beklager ledningsrodet og støvet - kan jo heldigvis ikke ses medmindre skabet åbnet ![]() Mvh. Michael
|
|||||
![]() |
|||||
||||
|
|||||
![]() |
|||||
Precious ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
||||
Faktisk en rigtig god ide. Hvordan når du dit udstyr via fjern betjening? |
|||||
![]() |
|||||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7227 |
||||
En multi fjerbetjening klarer sådan en opgave.
Men alle remotes burde kune via ir ekstender. |
|||||
![]() |
|||||
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
||||
Nu har jeg ingen surroundreceiver så alle enheder skal til TV'et.........
![]() |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
|||||
Kasper Jensen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
||||
Da vi købte hus, som stod til en indvendig renovering valgte jeg også, at flytte vores enheder i kælderen - forstærker + mediecenter. IR øjne til mediecenter og forstærker er bygget i væggen lige under TV'et. Samtidig har jeg HDMI splittet signalet i kælderen, sådan jeg kan benytte mig af mediecenteret (Live tv, optage tv, musik, billeder, blu-ray mm) i stuen og soveværelset. Den løsning er jeg meget tilfreds med, og vil umiddelbart ikke igen vælge et møbel til under TV'et.Redigeret af Kasper Jensen - 30-Juli-2012 kl. 11:03 |
|||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |