|
Athem mx oppo 103 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jan203 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-December-2012 kl. 14:03 |
Har problem med Master og true hd lyd på mit setup.
Også lip sync er ikke godt. Setup vil ikke afspille ovennævnte nogle gange står det bare og skratter. Kunne være skønt hvis nogle med tilsvarende kunne tilbage melde om det spiller problemfrit hos jer. Har kontaktet oppo og de meldte tilbage at det var et kendt problem ved anthem oppo kombi. Forhandler hvor jeg købte var vældig flinke til og låne mig en anden 103 det var så bare det samme. Der er nyeste firmware i begge app. De film jeg har prøvet. Batman 2 nyeste.total recal.hamilton 2. Kan ikke lige huske dem alle. ![]() Det er lidt underligt hvis det kun er mig der oplever det da de melder tilbage fra oppo at det er et kendt issue |
|
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
|
![]() |
|
LBA75 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-September-2006 Status: Offline Point: 484 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hmmmm..... er dette stadig et problem eller er det et overdreven issue? Mvh LBA75
Redigeret af LBA75 - 10-Januar-2013 kl. 16:59 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |