recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Athem mx oppo 103
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Athem mx oppo 103

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jan203 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 761
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan203 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Athem mx oppo 103
    Sendt: 08-December-2012 kl. 14:03
Har problem med Master og true hd lyd på mit setup.
Også lip sync er ikke godt.
Setup vil ikke afspille ovennævnte nogle gange står det bare og skratter.
Kunne være skønt hvis nogle med tilsvarende kunne tilbage melde om det spiller problemfrit hos jer.
Har kontaktet oppo og de meldte tilbage at det var et kendt problem ved anthem oppo kombi.
Forhandler hvor jeg købte var vældig flinke til og låne mig en anden 103 det var så bare det samme.
Der er nyeste firmware i begge app.
De film jeg har prøvet. Batman 2 nyeste.total recal.hamilton 2. Kan ikke lige huske dem alle.
Det er lidt underligt hvis det kun er mig der oplever det da de melder tilbage fra oppo at det er et kendt issue
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
Til top
LBA75 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-September-2006
Status: Offline
Point: 484
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LBA75 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2013 kl. 10:14
Oprindeligt skrevet af jan203 jan203 skrev:

Har problem med Master og true hd lyd på mit setup.
Også lip sync er ikke godt.
Setup vil ikke afspille ovennævnte nogle gange står det bare og skratter.
Kunne være skønt hvis nogle med tilsvarende kunne tilbage melde om det spiller problemfrit hos jer.
Har kontaktet oppo og de meldte tilbage at det var et kendt problem ved anthem oppo kombi.
Forhandler hvor jeg købte var vældig flinke til og låne mig en anden 103 det var så bare det samme.
Der er nyeste firmware i begge app.
De film jeg har prøvet. Batman 2 nyeste.total recal.hamilton 2. Kan ikke lige huske dem alle.
Det er lidt underligt hvis det kun er mig der oplever det da de melder tilbage fra oppo at det er et kendt issue

Hmmmm..... er dette stadig et problem eller er det et overdreven issue?

Mvh
LBA75

Redigeret af LBA75 - 10-Januar-2013 kl. 16:59
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu