|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Forfatter | ||
Emilos88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 925 |
![]() |
|
Der står jo, at det er for hvert Panasonic 3D produkt, så der skulle ikke være et problem i at få for både sin afspiller, og tv.
Dette må også betyde, at vi får set nogle til salg her inde på forummet, så andre kan få glæde af denne film.
|
||
Get HIFI or die trying c",
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() |
|
![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
mgmg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Oktober-2005 Status: Offline Point: 1066 |
![]() |
|
Ubetinget ja, men mon ikke nettets ulovlige kanaler har en reaktion på den slags tiltag?
|
||
Kuro
|
||
![]() |
||
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
![]() |
|
Gad vide hvad sådan en Avatar 3D skive kan sælges for til Samsung og Sony folket?
|
||
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
||
![]() |
||
veyron ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
![]() |
|
Tror priserne vil falde fra skyhøje til normalt leje ret hurtigt i takt med at flere og flere bliver til salg på nettet. Er ikke selv på "bølgen" endnu. Fruen taler om en konfirmation, et studentergilde samt mit eget 25års jubilæum, altsammen til foråret, og ferie til Italien til sommer. Alt dette betyder at min skærm IKKE bliver byttet foreløbig :-( Men den leverer stadig fantastiske billeder, dog kun i 2D ;-) |
||
Pioneer KRP-600A(ISF-by Otto)
Oppo BDP-83 (reg.free.) Supra HDMI |
||
![]() |
||
Jessemand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
![]() |
|
Tja, hvorfor benytte sig af de ulovlige "kanaler" når man ved lidt snilde kan tuske sig frem til et eksemplar... hø hø.
Gå ud og køb et produkt, bestil filmen og returner så produktet indenfor det opgivne tidsrum for fortrydelse. Det er vel bare op til ens egen samvittighed... men jeg ville nok ikke være i tvivl når branchen laver den slags numre!
Jeg er ikke selv på 3D-bølgen og kommer det næppe. Føler ikke at det er specielt godt det jeg har set.
![]() |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
|
Det er vel osse at gøre lidt meget ud af det...:-)
|
||
mvh Christian
|
||
![]() |
||
Jessemand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
![]() |
|
Øv, så blev jeg afsløret... hvad gør man ikke for en film. Næh, kunne såmænd ikke selv finde på det, men blot et hint til de meget ivrige... he he! ![]() |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() |
|
Og så er det garanteret bio udgaven, der kommer nu, og så kommer den måske i 3D til næste år, hvis vi er heldige.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
veyron ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
![]() |
|
hva' pokker
![]() Ifølge dette her, http://www.blu-ray.com/news/?id=5397, gælder backorder muligheden IKKE her i Europa.
Må så formode at dem der bliver til salg vil holde prisen godt.
Lidt surt med den forskel på US og her
![]() |
||
Pioneer KRP-600A(ISF-by Otto)
Oppo BDP-83 (reg.free.) Supra HDMI |
||
![]() |
||
Bab ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-April-2010 Status: Offline Point: 9 |
![]() |
|
Det er vel en film, som vil holde prisen relativt længe. Men nu betyder eksklusiv jo ikke for evigt. Den kan blive frigivet om et halvt år til alle. Amazon er så flinke at sende mig en mail, når det sker. De er i hvert fald sikker på, at det sker før eller siden :)
Bab
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |