|
Backup i skyen |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Forfatter | |||
ceefive ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 258 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Backupen kører 1,7 Mbps ifølge status fra Crashplan applikationen. Er det forventeligt ?
|
|||
![]() |
|||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
||
Det var også min erfaring og med min mæmgde af data ville jeg aldrig blive færdig. Jeg havde fat i deres Support og de kunne ikke gøre noget. Sådanne var det are, når det skulle være billigt. Jeg testede så også Keepit og her kommer jeg op på over 20 Mb/s på min 20 Mb/S linie. |
|||
![]() |
|||
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
||
Pris og hvilken forsikringsselskab har du?
|
|||
.....
|
|||
![]() |
|||
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
||
Jeg har en ven der gør det hos mig, og jeg har haft gjort det ved sviger før de flyttede lidt længere væk. Hvis du vælger den model, så vil jeg anbefale mere end en ven at lave backup hos, så man kan tåle at miste en ven eller bare at han har slukket sin PC eller den går ned. Mindst 3 steder bør du have dine data, hvis du ikke bruger en proff læsning som klare det for dig.
|
|||
.....
|
|||
![]() |
|||
||
Jeg ser også svingene hastighed, men det er ikke et problem for mig.
Sidst jeg smed 80GB som skulle med i backup tog det 4,5 timer, og jeg har 90Mbit upload. Min server er altid tændt, så lidt vente tid er ok, når bare det kommer op.
|
|||
.....
|
|||
![]() |
|||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
||
Tryg 2 pc'er for 300 om året |
|||
![]() |
|||
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1246 |
||
Jeg har en lille synology stående hos mine forældresom jeg så kører regelmæssigt backups imod. Det er for mig en rimelig engangs-pris idet jeg alligevelnopgraderede og havde en til overs.
|
|||
![]() |
|||
||
Det er da heller ikke helt tosset :-)
|
|||
.....
|
|||
![]() |
|||
Hbar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 213 |
||
Ulempen er hvis man har Yousee internet og har en Fairuse grænse på max 3 TB på deres store linje og har smidt 5 TB i skyen og nogen løber med ens Nas. Så tager det 2 måneder at få alt data ned igen. Men ellers er det jo en fin løsning og hastigheden betyder mindre, hvis det køre automatisk via Synology Nas.
|
|||
![]() |
|||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4950 |
||
Google er din ven: Her kan du se hvordan der installeres CrashPlan headless client på Synology enheder: |
|||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|||
![]() |
|||
ceefive ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 258 |
||
Den var jeg ikke lige opmærksom på. Jeg skiftede heldigvis fra TDC til Waoo tidligere på året - jeg mener ikke de har nogen begrænsninger p.t. - men det kan jo selvfølgelig komme en dag..... |
|||
![]() |
|||
||
Super - tak for info. NU tester jeg lige PC klienten. P.t. får jeg backup med knap 2mbit båndbredde. D.v.s. 430gb vil tage 20 dage at backe. Det er for lang tid synes jeg til at jeg vil benytte den service. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |