|
Baghøjtalere i 5.1 setup - Hvilket kompromis |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2875 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lad dem nu bare være!
Det er tæt nok på optimal iflg. denne guide http://www.dolby.com/us/en/guide/surround-sound-speaker-setup/5-1-setup.html Skal de noget, så er det lige det sidste stykke vej til de er helt inde i hjørnet.
|
|
.....
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
Problemet er bare mine højre bagkanal som skal flyttes hvergang jeg skal se en film, det ville jeg gerne have lidt mere permanent:)
|
|
![]() |
|
Trumle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2015 Sted: kBH Status: Offline Point: 793 |
Var det så ikke en ide at du viste højre side, som er problemet?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Hvis nu som jeg skrev,at de blev placeret på væggen bag sofaen og vinklet som jeg skrev tidligere, så har de faktisk samme placering som vist nederst på siden der linkes til, så er dit problem løst. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
Altså det kunne jeg godt, men første spørgsmål var jo egentlig bare om baghøjtalerne i loftet og ikke hvorvidt min højre er placeret nu:).
Når det er sagt så kan jeg godt tage et billede af højre bagkanal:) |
|
![]() |
|
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2875 |
Hvis den højre side er et problem, så skulle du nok tage et billede af den.
|
|
.....
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |