|
Banggood er nu spærret af SIK |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | ||
Hackerjac
Guld medlem Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Dvs at du køber en projector til 12k som om der ingen garanti er på den ? Kæft jeg gad godt have så mange penge at slynge om mig med
|
||
Snippermanden
Bruger Oprettet: 17-April-2007 Status: Offline Point: 202 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har tillid til sælger og jeg kender producenten (Xiaomi) og hvis alternativet er at give 21K for en tilsvarende projektor købt i Danmark/EU så er det en no-brainer for mig. Selvfølgelig kan det gå galt men så er det jo ikke 100% sikkert at en RMA vil ende ulykkeligt, men der er givet en stor risiko. Køber alle mine telefoner samme sted i prisklassen 2-3K. Jeg bruger heller ikke cykelhjelm og kunne aldrig drømme om at køre 110 på en motorvej torsdag nat. Sådan er vi så forskellige.
|
||
Parasound Halo A2 + C2
M&K Surround Monitor Audio FB212 BenQ W10000 Sony PS3 |
||
BlueFox
Guld medlem Oprettet: 17-December-2015 Sted: København Status: Offline Point: 552 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har ingen problemer med at komme på Banggood.com lige nu.
|
||
mvh
MichaelS Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33 |
||
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2346 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg kan ikke ikke få adgang på iPad, men ingen problemer via Android telefon.
|
||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12328 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er vel også først fra på torsdag, at der skal lukkes for adgang?
|
||
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der er som oftest producent garanti, i modsætning til i Danmark hvor du jo som oftest kun har reklamationsret. |
||
slumbert
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
For min skyd kan de fint lukke for alle de kinasider.
Deres varer er fyldt med stoffer langt mere en grænseværdierne tillader. Jeg synes ikke Kinas indflydelse på verden er positiv, så hvert et lille tiltag der stikker en lille kvist i deres hjul bifalder jeg. PS: jeg ved godt at de meste af det tech jeg har i boligen sikkert er produceret i Kina |
||
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
||
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Meget af det du kan købe på de kinesiske sider er jo præcist de samme produkter som sælges på dasnke - bare med en mindre avance.
|
||
BlueFox
Guld medlem Oprettet: 17-December-2015 Sted: København Status: Offline Point: 552 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg forstår ikke dette opslag. Jeg har lige lavet en handel på Banggood.com helt som jeg har gjort så mange gange før! |
||
mvh
MichaelS Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33 |
||
Bob
Junior bruger Oprettet: 30-November-2009 Status: Offline Point: 43 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det afhænger nok af hvilken internet udbyder du anvender, Sikkerhedsstyrelsen har pålagt alle DK udbydere at blokere for banggood.com d. 7/9, men det er jo ikke det samme som at de lynhurtigt gør det alle sammen, jeg får en besked om at siden er blokeret og de henviser til denne side når jeg prøver at tilgå den:
|
||
Snippermanden
Bruger Oprettet: 17-April-2007 Status: Offline Point: 202 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Modtog mit seneste impulskøb i dag og der er stadig adgang til siden. Et PoE udendørs webcam til 250 kroner.
|
||
Parasound Halo A2 + C2
M&K Surround Monitor Audio FB212 BenQ W10000 Sony PS3 |
||
Mefisto
Guld medlem Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1672 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Undskyld jeg spøger. Er helt Noob vedr kina-markeder, men kan man bare handle på banggood, alibaba, ebay, wish og hvad de ellers hedder og få leveret til døren uden at bive rippet af told og pestnord eller andre irriterende instanser?
På mig virker det uoverskueligt hvad den endelige pris bliver og hvornår man kan forvente told eller ingen told. Redigeret af Mefisto - 17-September-2021 kl. 18:32 |
||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |