recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Battlefield Bad Company 2: Battlefield Vietnam exp
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBattlefield Bad Company 2: Battlefield Vietnam exp

 Besvar Besvar Side  <1234 45>
Forfatter
Besked
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2010 kl. 18:24
Ser jo ganske nydeligt ud. Har også forudbestilt det til PS3 i gamestop igennem deres kampagne Smile
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3701
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2010 kl. 16:14
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Hypet omkring Battlefield har aldrig fanget mig, saa det bliver ikke mig, der slipper MW2. Slet ikke med tanke paa God Of War og Heavy Rain omkring samme tid.
 
I oevrigt er de billedere, du poster langt vaek fra den virkelige grafik, som imo igen er noget skuffende.
 
Men god fornoejelse!

Jeg kan ikke forstå at du mener det er mere "hypet" end MW2 - måske er det kun "hypet" i dine øjne, fordi du er mere til infantry only spil som COD?

Jeg glæder mig virkelig til BF:BC2 - jeg elsker at have muligheden for at hoppe i en tank osv. - i stedet for altså at skulle løbe rundt på små snævre maps - totalkrig til mig, tak Smile

Jeg kan heller ikke forstå kritikken omkring grafikken - hvis man nu tænker sig om, og overvejer forskellene på den dynamiske spilverden i BF_BC2, kontra den meget stationære verden i MW2, så forstår man også godt hvorfor spillerne, våbnene osv. ikke kan være lige så "pudsede" grafisk - der skal mange flere polygoner til en verden som kan smadres, end en verden hvor du kan knuse en enkelt rude i en bygning, og der skal en anderledes spilmotor til, når du også skal have tanks, fly og helikoptere med, som kan styres af spillerne...

Nej, det taget i betragtning, er den grafik som Frostbite-enginen leverer ganske imponerende.


Redigeret af zulfo - 23-Januar-2010 kl. 16:14
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2010 kl. 16:55

Nu skrev han ikke at det vare mere "hypet" end MW2, bare at han ikke forstod hypen omkring spillet.

Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3701
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2010 kl. 16:58
Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

Nu skrev han ikke at det vare mere "hypet" end MW2, bare at han ikke forstod hypen omkring spillet.


Øh, nej netop - han skrev bare at det er hypet - men MW2 er vel lige så "hypet", og det spiller han da Tongue

Det var sådan set det der var min pointe Wink
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2010 kl. 17:09
Så har jeg misforstået hvad du mente =)
Til top
DonJensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 841
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2010 kl. 18:52
Jeg kender en der overhoved ikke glæder sig til det spil kommer: MIN KONE!!

Der er SÅ meget knald på det spil: http://www.youtube.com/watch?v=f5lnzScc6ZE
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2010 kl. 10:15
Zulfo, din forklaring omkring grafik er da godkendt, men det aendrer ikke det faktum at det ikke er saerlig paent. Og saa er banerne da heller ikke SAA store, at det skulle fylde for meget. Vaabnene kunne da sagtens have vaeret mere detaljerede og lyde bedre, selvom der er vehicles og bygninger, der kan smadres. 
 
Nu har jeg proevet demoen og endnu en gang bekraeftet, at det ikke er noget for mig (og det er slet ikke pga. grafikken).
 
Hvad sker der f.eks. med den langsomme maade man drejer rundt paa? Det foeles som at man styrer en 2 tons robot og ikke et menneske.
 
Det eneste jeg kunne lide var foelelsen af at man var i krig, at man havde en mission. Paa det punkt slaar den COD, som til tider foeles helt meningsloest.

BORING!
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3701
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2010 kl. 11:18
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Det eneste jeg kunne lide var foelelsen af at man var i krig, at man havde en mission. Paa det punkt slaar den COD, som til tider foeles helt meningsloest.
Og det er lige nøjagtigt ovenstående der er mere vigtigt for mig, end at grafikken er blankpoleret!
 
"Følelsen" af faktisk at deltage i en større krig er SÅ fed! Smile
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Leise Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2010
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2010 kl. 11:41
Var én af dem der sad med åben mund da jeg så multiplayer-demoen for første gang - det kunne ikke andet end at blive for fedt. Elskede ideen med at man kunne ødelægge omgivelserne. Hentede demoen på Live og forventningerne blev da godt og grundigt banket i jorden. Mumba-skuffet.
En forfærdelig kluntet omgang set i forhold til COD MW2 - både styremæssigt og grafikmæssigt. Bad Company 2 = fail
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2010 kl. 11:48
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Zulfo, din forklaring omkring grafik er da godkendt, men det aendrer ikke det faktum at det ikke er saerlig paent. Og saa er banerne da heller ikke SAA store, at det skulle fylde for meget. Vaabnene kunne da sagtens have vaeret mere detaljerede og lyde bedre, selvom der er vehicles og bygninger, der kan smadres. 
 
Nu har jeg proevet demoen og endnu en gang bekraeftet, at det ikke er noget for mig (og det er slet ikke pga. grafikken).
 
Hvad sker der f.eks. med den langsomme maade man drejer rundt paa? Det foeles som at man styrer en 2 tons robot og ikke et menneske.
 
Det eneste jeg kunne lide var foelelsen af at man var i krig, at man havde en mission. Paa det punkt slaar den COD, som til tider foeles helt meningsloest.
 
Fyr op for følsomheden.
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3701
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2010 kl. 13:13
Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Zulfo, din forklaring omkring grafik er da godkendt, men det aendrer ikke det faktum at det ikke er saerlig paent. Og saa er banerne da heller ikke SAA store, at det skulle fylde for meget. Vaabnene kunne da sagtens have vaeret mere detaljerede og lyde bedre, selvom der er vehicles og bygninger, der kan smadres. 
 
Nu har jeg proevet demoen og endnu en gang bekraeftet, at det ikke er noget for mig (og det er slet ikke pga. grafikken).
 
Hvad sker der f.eks. med den langsomme maade man drejer rundt paa? Det foeles som at man styrer en 2 tons robot og ikke et menneske.
 
Det eneste jeg kunne lide var foelelsen af at man var i krig, at man havde en mission. Paa det punkt slaar den COD, som til tider foeles helt meningsloest.
 
Fyr op for følsomheden.
Lige nøjagtigt - KillZone 2 havde samme "problem"...
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2010 kl. 13:47
Det var altså ikke nødvendigvis et "problem" i KZ2. Jo det kunne føles langsomt, men så kunne man sætte følsomheden op, ligesom i BC2 - hvilket jeg har gjort - men i KZ2 var problemet, at GG blev nødt til "lette" styringen af spilleren, for at please MW spillerne.
 
At Amor ikke gider BC2 er helt iorden, vi kan ikke alle have samme preferencer. Jeg gider jo heller ikke MW spillene, så sådan er det jo bare. 
 
Noget andet er, at jeg synes det kunne være fedt, at når BC2 udkommer om en lille måneds tid, så kunne vi danne vores eget squad (4 mand?). Det burde ikke være et større problem, da der som sagt kun er tale om et squad og ikke en hel klan på flere mand.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 45>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu