recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Battlefield Bad Company 2: Battlefield Vietnam exp
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBattlefield Bad Company 2: Battlefield Vietnam exp

 Besvar Besvar Side  <1 34567 45>
Forfatter
Besked
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2010 kl. 08:15
mmh det var da underligt. Der var ingen problemer i demoen?!
 
@DonJensen - det var ikke for at være en abe - jeg flæber selv i andre spil, som f.eks. MW. :)
Til top
bibihest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1435
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2010 kl. 08:45
Er helt vildt med det spil. Fik adgang allerede den 3. og har fået spillet en del siden. Rigtig sjovt og underholdende og jeg har ikke spillet nogle af de andre Battlefield spil siden.
Til top
bibihest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1435
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2010 kl. 08:48
Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Okay, SUPER nedren oplevelse!
 
Havde lige en rigtig rigtig god runde som Medic, fik flere forskellige awards - og steg også i rang, og BANG, så disconnecter spillet - men modsat mange andre onlinespil, så opdaterer de åbenbart IKKE løbende under spillet mod deres servere, for når jeg nu checker min rang og mine awards, så er mine kills, mine point og min rang IKKE opdateret med det jeg scorede i løbet af runden!!
 


Det problem har der været med stort set alle Battlefield spil indtil nu, men det er hver gang blevet forbedret. Lige nu er der max tryk på serverne så opdateringerne kommer ikke straks, men det skal nu nok komme hen ad vejen.

Det er også pga. den store interesse, at de har haft en del problemer med disconnects siden fredag.

Det skal nok komme i orden igen, når det hele lige har lagt sig og man må næsten forvente at der vil være problemer i begyndelse, som der også er med alle andre spil.
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3701
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2010 kl. 08:51
Oprindeligt skrevet af bibihest bibihest skrev:

Er helt vildt med det spil. Fik adgang allerede den 3. og har fået spillet en del siden. Rigtig sjovt og underholdende og jeg har ikke spillet nogle af de andre Battlefield spil siden.
 
Har du ingen problemer haft med ranking osv?
 
Jeg oplever selv en hel del disconnects fra spil - og ind i mellem problemer med overhovedet at connecte til noget som helst i spillet...
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
jan160674 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-Juli-2008
Status: Offline
Point: 504
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2010 kl. 10:22
Jeg har så sjovt nok ikke en eneste gang oplevet lag, disconnection, point ude a sync fejl eller andet. Selvom jeg lider under verdens nok dårligste cybercity skod internet forbindelse. Når jeg spiller FIFA 10 ryger jeg af et par gange i timen fra de servere.
Synes også jeg steg rigtigt langsomt i starten, men det rykker pludselig, når man opnår bestemte "medaljer" der giver vildt mange point. Og får bedre og bedre våben/gadgets. Jeg spiller kun som sniper, og der hjælper det gevaldigt med de bedre rifler og Morter angrebs muligheden.
 
Jeg synes det er et konge spil, og imponeret over så fedt alting er balanceret, ingen våben/køretøjer er for godt dårligt ift. andet,
 
Endelig må jeg sige at et personligt højdepunkt er at drøne fjender ned med de 4-hjuls motorcykler, spændingen når man drøner direkte mod en fjende, der febrilsk prøver at få et skud ind er uovertruffen...Big smile
Til top
Vistrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1179
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2010 kl. 11:48
Er det værd at sælge MW2 og købe BC 2 istedet? Jeg er i level 70 i MW2 og syntes som sådan ikke der sker det store mere..

Eller er det i bund og grund det samme?
LG C1 65"
Sonos Arc
Sonos Sub3
Apple TV 4K
PS5
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2010 kl. 12:13
Oprindeligt skrevet af Vistrup Vistrup skrev:

Er det værd at sælge MW2 og købe BC 2 istedet? Jeg er i level 70 i MW2 og syntes som sådan ikke der sker det store mere..

Eller er det i bund og grund det samme?
 
Det er begge FPS spil også stopper sammenligningerne vist der. Jeg vil ikke være den der bestemmer om hvorvidt det ene er mere værd end det andet.
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3701
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2010 kl. 12:51
Oprindeligt skrevet af Vistrup Vistrup skrev:

Er det værd at sælge MW2 og købe BC 2 istedet? Jeg er i level 70 i MW2 og syntes som sådan ikke der sker det store mere..

Eller er det i bund og grund det samme?
 
Jeg ville personligt ikke sælge MW2, men beholde det - og så stadig købe BC2.
 
Som SteffenD89 skriver, så er den eneste lighed mellem de 2 spil næsten at de begge er First Person Shooters, og de er foregår begge i en "moderne" krig.
 
MW2 er rent infanteri, altså kampe mand mod mand - ud over de killstreak rewards du kan tilkalde selvfølgelig. Det er kampe på mindre og mere lukkede "bybaner".
 
BC2 er næsten "fullscale" warfare - altså infanteri, biler, quadbikes, tanks, apc, helikoptere - det hele i en stor krigsmaskine, over nogle noget større områder. Der mangler IMHO lidt fly Smile
 
 
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
bibihest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1435
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2010 kl. 12:56
Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

 
Har du ingen problemer haft med ranking osv?
 
Jeg oplever selv en hel del disconnects fra spil - og ind i mellem problemer med overhovedet at connecte til noget som helst i spillet...


Jeg har haft 2-3 disconnects siden beta. Havde lag en enkelt aften. Mine stats blev nulstillet for et par dage siden, men de var der igen næste morgen. Og så kommer stats og unlocks ikke med det samme, det er stort set det eneste jeg har haft af problemer.
Til top
jan160674 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-Juli-2008
Status: Offline
Point: 504
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2010 kl. 13:21
Jer der har problemer med disconnect etc. har i lavet port forward og åbnet firewall ports? Det er nævnt bagest i manualen hvilke porte spillet benytter?
Til top
Vistrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1179
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2010 kl. 13:41
Tak for svar!

Jeg er ved at hente demoen nu, så må jeg se om det er noget for mig :)
LG C1 65"
Sonos Arc
Sonos Sub3
Apple TV 4K
PS5
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3701
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2010 kl. 13:42
Oprindeligt skrevet af jan160674 jan160674 skrev:

Jer der har problemer med disconnect etc. har i lavet port forward og åbnet firewall ports? Det er nævnt bagest i manualen hvilke porte spillet benytter?
 
Yes yes, ingen problemer der Smile
 
Hvis jeg bruger min logiske sans, som jeg normalt benytter til fejlsøgning, så siger det mig også, at hvis jeg kan gennemføre 70% af alle spil i BC2 uden problemer, og 95% online spil i alle andre spil, uden problemer, så ligger problemet formegentlig ikke i forkert opsat eller konfigureret udstyr hos brugeren.
 
Hvis noget er konfigureret forkert, så vil det ikke "nogen gange virke" Wink
 
Jeg kan også læse mig til på diverse fora at "sådan er det bare lige nu" med BC2....
 
 
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 34567 45>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu