|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 34> |
Forfatter | ||
timj ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 115 |
![]() |
|
er helt sikkert osse frisk på at deltage, har kun en pana bd35 som godt kan komme med hvis det er |
||
Anthem mrx-510
Sony vpl hw-65es, 104" Stewart ST 130 Rega R9, Jamo D6, SVS sb-2000,Oppo bdp-103eu, Oppo bdp-83, viasat hd-boks Pioneer Krp-500M (Kalibreret by CSN-Teknik) |
||
![]() |
||
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
![]() |
|
shoot outet vi foregå i vejle.det vi mangler er blu-ray afspillere i den dyre ende,hvilket er sværere at fremskaffe end de billige,self(jeg kan tage en Sony 550 med)så vi mangler nogle frivillige som kan tage deres high end afspiller under armen og køre til Vejle.
|
||
![]() |
||
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3728 |
![]() |
|
Hvor mange pladser er der?? [edit] så lige i 1. indlæg at du ikke ved det endnu Hvilke afspillere er "high end". Kan vi ikke få lavet en liste så folk ved hvilke der mangler? Jeg kan som sagt godt tage min pio lx71 med, men den er hverken dyr eller high-end desværre. Så der skal laves en liste over hvem tager hvilken afspiller med. Og en liste over tilmeldte
Redigeret af furious jt - 25-Januar-2009 kl. 19:18 |
||
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
||
![]() |
||
mougai ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 166 |
![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
![]() |
|
personligt syntes jeg ikke det handler om hvilken er bedst ,men om der generelt er forskel,specielt på lyden,da det er det som der er sået mest tvivl om.self bliver det også interessant at se billedet,men der har jeg allerede en fornemmelse |
||
![]() |
||
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
|
Så ser det ud til at vi har. Pio lx71 Så er vi vel dækket ind til det vi vil tjekke på billedsiden.b |
||
SVP03
|
||
![]() |
||
pr76 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 193 |
![]() |
|
Jeg kontakter Otto imorgen samt tager en snak med P.las og derfra skal der nok komme en del mere info. Har i mulighed for at medbringe en High End BDafspiller til arrengementet skriv en PM til mig og jeg vil holde styr på alle detaljer. |
||
![]() |
||
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
|
Nederst side 1 er der en der har en denon bd3800.
|
||
SVP03
|
||
![]() |
||
akjosko1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2008 Status: Offline Point: 377 |
![]() |
|
Det lyder rigtig spændende og er frisk, hvis jeg har tid... Har ikke selv en BD
afspiller, men skal i løbet af foråret, måske først til sommer købe en, men ved endnu ikke hvilken der skal stå øverst på ønskesedlen... Ved godt at der kommer nye afspiller på markedet til sommer, men det er jo rart at vide hvad man skal sammenligne med, når det kommer så langt... Kort sagt, jeg er med hvis jeg har tid... |
||
Samsung 40f86BD, Denon 2808, 4. minipods, cinepod, Bass station subwoofer. Podspeaker studiebio
|
||
![]() |
||
Sickboy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-April-2008 Sted: Kolding Status: Offline Point: 249 |
![]() |
|
Jeg er klart også interesseret. Især kunne jeg godt tænke mig at se Marantz 7003, hvis det da er muligt at skaffe sådan en. Jeg har selv kun en PS3 og er sikker på der må findes meget bedre løsninger. |
||
![]() |
||
![]() |
|
|
||
SVP03
|
||
![]() |
||
laurs ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 54 |
![]() |
|
det er netop formålet med denne test.ud over byggekvaliteten,er der forskel mellem billig og dyr afspiller.det er egentlig ikke for at se hvilken afspiller d er bedst. |
||
Benq w5000,stewart firehawk 92"tabtension,M&K 750/55 tripole.velodyne DD12,Primare spa 21,primare dvd 26,dvdo vp 50, samsung 1400
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 34> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |