recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste 65" TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste 65" TV

Besvar Besvar Side  <1234 10>
Forfatter
Besked
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2015 kl. 19:50
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Nåh ja, og Samsung ville jeg personligt holde mig fra. Bevares, de laver en godt billede (med de rette indstillinger), og de har de tyndeste TV. Men hvad hjælper det, når de har en høj fejlrate, en ringe supportafdeling, masser af firmwarefejl og så nægter de f.eks. at udbedre fejlen, hvis der kommer tordenfluer ind i panelet..

M.v.h.

Har du set Samsungs 2015-lineup? De er ikke tynde.

Redigeret af Torben Rasmussen - 06-Oktober-2015 kl. 19:51
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19815
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2015 kl. 20:14
Oprindeligt skrevet af jespera jespera skrev:

Der må man da mene, at 65" snart burde komme lidt længere ned i pris..

På bekostning af?

Et 65" til 20.000 er meget billigt. Et 65" i den prisklasse er ikke et spørgsmål om det bedste, men et spørgsmål om det mindst ringe!

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
jespera Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-April-2008
Sted: Denmark
Point: 106
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jespera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2015 kl. 20:31
Sådan ud fra div test jeg lige kunne finde, så ligger Panasonic cxc725 meget tæt på Samsung ju7005 som kun koster 15.000kr.

Og så synes jeg bare der var et stort spring i prisen fra 55" til 65". :-)
Til top
ceefive Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-Juni-2007
Point: 258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ceefive Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2015 kl. 14:02
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

PS: Som beamer nævner har Sony'en to tunere (aktiveres dog først senere på året via en softwareopdatering). Det er Samsung'en også.
Hej,
kan du uddybe det med 2-tunere - please.
er det en Digital og en Analog - eller 2 Digitale tunere i samme TV ?
Vil man kunne se "PIP" med dem så ?
eller vil PIP/PAP stadig være noget der kræver man tilkobler en extern tuner ?

At Sony TV skulle komme med ny funktionaliet senere iform af en Software-update kan godt bekymre mig.
Mit 4 år gamle Sony Panel har flere softwarefejl - og der er bare aldrig kommet nogen opdatering. På trods af adskillige requests. Min tiltro til Sony og deres villighed til at udsende opdateringer er meget lav. Er det funktionalitet Soy har bekræftet vil komme ?

Tak
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2015 kl. 14:29

TVet kan jo både bruges til C og T, så derfor har det faktisk 4 Tunere, 2 til hver signaltype, således at den ene bruges Til Live TV, og den anden kan bruges til PVR funktionen, så behøver man ikke en seperat Recorder.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2015 kl. 14:43
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

TVet kan jo både bruges til C og T, så derfor har det faktisk 4 Tunere, 2 til hver signaltype, således at den ene bruges Til Live TV, og den anden kan bruges til PVR funktionen, så behøver man ikke en seperat Recorder.

Det er nok de færreste, som har to analoge tunere!

M.v.h.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2015 kl. 14:48

Jeg skrev heller ikke oget om Analoge Tunere. Der er jo ikke Analogt på Terrestisk, og snart heller ikke længere på Kabel TV.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
ceefive Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-Juni-2007
Point: 258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ceefive Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2015 kl. 15:24
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

tak for info.
Kan man udover PVR benytte de 2 tunere til PIP/PAP funktion ?
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2015 kl. 15:29

I følge de givne oplysninger fra producenten, så kommer de funktioner også.
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2015 kl. 16:15
Nej, ikke på Sonys TV. Der kommer PIP/PAP, men du vil ikke kunne smide 2 forskellige kanaler i vinduerne.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2015 kl. 16:49
På de TV jeg har haft med PIP/PAP, har det altid været en ext kilde man kunne sætte ind. Har haft Sony, Panasonic og Pioneer.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19815
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2015 kl. 17:41
Har du haft tv med Dual tunerere?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 10>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu