Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
kskruger
Guld medlem
Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
|
Sendt: 11-August-2010 kl. 13:33 |
MrEd skrev:
Rigtigt nok...
I denne situation skal det være et LED tv, så jeg må google div. tests.
Håbede måske der var nogen der kunne sætte nogle model nr. de kunne anbefale. |
Du kan starte med, at læse test på de har 2 steder.
Bemærk især på Samsung skærme, kan de danske modeller hedde noget andet end EU modellerne, selvom de er ens.
|
 |
MrEd
Bruger
Branchemedlem
Oprettet: 29-Februar-2008
Point: 155
|
Sendt: 11-August-2010 kl. 13:36 |
Du har helt ret Supergris. I det her tilfælde er det design, slimness der spiller ind. Er ikke den store film junkie som mange på dette fora.
Vil gerne have et godt LED tv med 200hz, slim og "god" lyd hvis det kan lade sig gøre...
|
 |
kskruger
Guld medlem
|
Sendt: 11-August-2010 kl. 13:50 |
MrEd skrev:
Du har helt ret Supergris. I det her tilfælde er det design, slimness der spiller ind. Er ikke den store film junkie som mange på dette fora.
Vil gerne have et godt LED tv med 200hz, slim og "god" lyd hvis det kan lade sig gøre... |
Lyden er aldrig god på de tynde LED modeller, det er derfor at både Samsung, LG og Philips laver så mange SoundBar'e.
|
 |
kskruger
Guld medlem
|
Sendt: 11-August-2010 kl. 15:03 |
MrEd skrev:
Point taken Klaus !
Havde sgu overvejet noget med Åkander, Manhattan Skyline eller "men on girder" !
Beklager min primitive forespørgsel :-) |
Jeg kan nu godt forstå, at du vil ha et super tyndt tv, det har jeg selv med mit 50B850, som er 2.9 cm tykt. Derfor vil jeg anbefale dag, at gå ned i den nærmeste HIFIKlubben og se deres skærme, de har et ret bredt udvalg til okay priser.
|
 |
Hother
Platin medlem
hummelmose
Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
|
Sendt: 11-August-2010 kl. 21:36 |
Hej alle.
kan vi ikke godt blive enige om, at trådstarteren har oprettet sin tråd i en tråd der omhandler LCD TV. Derfor må vi gå ud fra, at det er et LCD TV som trådstarteren vil have - og ikke et plasma TV 
Takker for den ligefremme forståelse
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
 |
Cyberguyen
Guld medlem
Oprettet: 24-Oktober-2006
Point: 4945
|
Sendt: 11-August-2010 kl. 22:26 |
MrEd skrev:
Tak for info:
Dont get me wrong, men jeg har det nok bedst med enten Sony, Samsung eller Philips. |
Jeg tror nu alligevel at du skal kigge på det Sharp - der sidder Sharp paneler i mange Philips fladskærme og Sharp har mere end ét tv som er kåret til verdens bedste LCD tv. Sharp er ikke et dårligere mærke til fladskærme end Sony, Samsung eller Philips - det er måske endda bedre end dem... Men deres markedsføring er ikke lige så massiv i Danmark...
Redigeret af Cyberguyen - 11-August-2010 kl. 22:26
|
 |
MrEd
Bruger
Branchemedlem
|
Sendt: 11-August-2010 kl. 22:29 |
Takker for info:
Søger dog på LED og IKKE LCD :-)
|
 |
Supergris
Guld medlem
Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Point: 1474
|
Sendt: 11-August-2010 kl. 22:35 |
LED er LCD!!! Du har iøvrigt ikke svaret på, hvorfor det partout skal være LED??? Hvis det er på grund af tykkelsen, synes jeg ikke, der er meget forskel længere, da andre skærme også er blevet betydeligt tyndere...
|
 |
KlausDM
Platin medlem
Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19649
|
Sendt: 11-August-2010 kl. 22:35 |
MrEd skrev:
Søger dog på LED og IKKE LCD :-) |
LED _er_ LCD. Klaus
|
 |
KlausDM
Platin medlem
|
Sendt: 11-August-2010 kl. 22:36 |
Supergris skrev:
LED er LCD!!! Du har iøvrigt ikke svaret på, hvorfor det partout skal være LED??? |
Det er "moderne". Og tak fordi mit ellers let inroniske indlæg blev fjernet. Modtageren så jo selv humoren i det........ Klaus
|
 |
MrEd
Bruger
Branchemedlem
|
Sendt: 11-August-2010 kl. 22:39 |
Klart nok - Point taken !
Synes nu det var humor nok ! Selv om de fleste ikke synes at det er humor at der er nogen der ønsker LED :-)
|
 |
KlausDM
Platin medlem
|
Sendt: 11-August-2010 kl. 22:42 |
MrEd skrev:
Synes nu det var humor nok ! Selv om de fleste ikke synes at det er humor at der er nogen der ønsker LED :-) |
Er der en speciel grund til at du ønsker netop et LED tv, frem for så meget andet? Klaus
|
 |