|
|
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Forfatter | ||
HisLogin ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 127 |
![]() |
|
Tricker, jeg respekter dit valg af Panasonic.
Men du kan åbenbart ikke accepter andre har en anden mening end dig, og træffer deres beslutning ud fra egne/andre kriterier end dig. Pana'en var det rigtige tv for dig, men det betyder ikke det nødvendigvis er det rigtige/bedste tv for alle andre!
|
||
![]() |
||
Christian Otte ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 182 |
![]() |
|
Hvad fik dig til at vælge et andet TV end Panasonic?
|
||
![]() |
||
ticker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-Juli-2006 Status: Offline Point: 352 |
![]() |
|
Otto skrev : Men fakta er at et Pioneer har mindre reflektioner end et Panasonic.
Her er en sammenligning pana PV60 kontra pio PDP 436 - bemærk reflektionen i pios pianolak, så skulle den skrøne været manet til jorden. Redigeret af ticker - 04-September-2006 kl. 09:40 |
||
Panasonic TH-50PX600E Plasma TV
Sony 29C3E 100Hz CRT TV JBL L100 Century studie monitor Nokia 9321S DVB-S receiver |
||
![]() |
||
Stouenberg ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 226 |
![]() |
|
Det der er ren manipulation
![]() |
||
8-) Steen
BUSH DABradio + det løse... |
||
![]() |
||
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
|
JA.....lige nøjagtigt,det er manipulation så det KLODSER!! Kom igen... |
||
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
||
![]() |
||
HisLogin ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 127 |
![]() |
|
Reflektion i skærmen, og design. Som en anden tidligere har skrevet her på forummet: Lidt synd,at det er lykkedes for Panasonic at få gråt plastic til at ligne..........gråt plastic !! Hvis du bor i kbh. områder kan du hos expert på nørrebrogade se de nyeste plasmaer fra LG, Samsung og Panasonic. Min konklusion var at snakket vi ren billedkvalitet er der ikke den store forskel - vi snakker "mulehår". Men bedøm selv. Skulle jeg vælge i dag, ville jeg ikke tøve mange minutter før jeg hoppede på Pioneer fælleskøbet. Men sådan er det jo altid, 3 - 6 md. efter man har købt, kommer der altid et nyt og bedre tilbud. Er og har været rigtig rigtig glad for min LG, som efter min mening er et super køb til prisen på ca. 13 K. |
||
![]() |
||
Christian Otte ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 182 |
![]() |
|
Ja, det er også meget fristende, det fælleskøb, men ved ikke, om jeg vil betale så meget ekstra for et TV, der i princippet kan det samme på papiret som et Panasonic til omkring 14.000, der også skulle have superb billedkvalitet. Men tak for tippet om Expert, vil kigge ind snart! |
||
![]() |
||
![]() |
|
Du må efter min mening endelig ikke sammenligne pana pv60 og Pioneer'en fra fælleskøbet. Her vil jeg klart mene pioneer er en klasse over. Du kan sammenligne pv60 med lg'en, og pioneer med pana px600 - efter min mening. |
||
![]() |
||
ticker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-Juli-2006 Status: Offline Point: 352 |
![]() |
|
Man kan se der et et fælleskøb igang ![]() Denne review skriver i testen af Pioneer PDP-4270: http://www.plasmatvbuyingguide.com/plasmatvreviews/pioneer-p dp4270hd-plasma-review.html The Panasonic plasma television line, a direct competitor to Pioneer, seems to reproduce standard definition programming with fewer artifacts and pixilation. However, the picture reproduction ( nu tales der om PDP-4270 ) for standard definition seems to be quite good when compared to the rest of the industry. Hallo - selv LCD TV kan fås til at stå godt ved HDTV, det er ved SDTV fårene bliver skilt fra bukkene. Og det er SDTV vi alle kommer til at se mest af mange år frem. |
||
Sony 29C3E 100Hz CRT TV JBL L100 Century studie monitor Nokia 9321S DVB-S receiver |
||
![]() |
||
Weiglin ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 127 |
![]() |
|
Jeg er selv ejer af et Panasonic PV60 42".
Det er uden tvivl et af de bedste plasma TV på markedet i dag. Jeg kan godt nikke genkendende til reflektioner dog synes jeg ikke man skal gøre det til et kæmpe problem. Jeg lægger aldrig mærke til det medmindre at solen står lige ind på fjernsynet. Og i den henseende er det ikke slemmere end ved alm. CRT. Jeg er/har været fuldt tilfreds med mit TV og opfylder alle de behov jeg har til et fjernsyn. Skulle jeg vælge fjernsyn i dag så ville jeg også hoppe på pioneer skærmen. Jeg ser ikke den store forskel på reflektioner og billedekvalitet. Dog synes jeg designet er mere elegant. I forvejen har jeg en Pioneer receiver og det er også virkeligt godt kram. Som HisLogin skriver andetsteds her på forummet så er det op til en selv hvad man synes. Det er meget bedre selv at tage ud og kigge på de aktuelle skærme og danne dig dit eget indtryk. Herinde får man sommetider god hjælp med der findes også fanboys. De fleste er nok rimelig subjektive i deres meninger. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det, som jeg bare er lidt forvirret over er, hvad forskellen er på 42PV60, 42PV60E, 42PV600 og så endelig PV600E. Umiddelbart de har ret ens specifikationer, men grunden til prisforskellen må vel være et sted? |
||
![]() |
||
![]() |
|
PV600E er luxus udgaven med luxus fjernbetjening, større lyd, SD kortlæser i front, flottere design, de nye ultra small HT grills i siden m.m.
Panel og billedekvalitet er ens. E står for den europæiske model. Det bedste er at se dem live i en pana forretning. 37", 42" og 50" side om side. |
||
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |