recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste plasma-TV ud fra følgende krav...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBedste plasma-TV ud fra følgende krav...

Besvar Besvar Side  <1 567
Forfatter
Besked
Christian Otte Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-November-2005
Status: Offline
Point: 182
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2006 kl. 18:38
Oprindeligt skrevet af ticker ticker skrev:

PV600E er luxus udgaven med luxus fjernbetjening, større lyd, SD kortlæser i front, flottere design, de nye ultra small HT grills i siden m.m.
Panel og billedekvalitet er ens.

E står for den europæiske model.

Det bedste er at se dem live i en pana forretning. 37", 42" og 50" side om side.

Gotcha!
Til top
Ullum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Juli-2006
Point: 1004
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2006 kl. 18:57
Oprindeligt skrevet af HisLogin HisLogin skrev:

Oprindeligt skrevet af Christian Otte Christian Otte skrev:

Ja, det er også meget fristende, det fælleskøb, men ved ikke, om jeg vil betale så meget ekstra for et TV, der i princippet kan det samme på papiret som et Panasonic til omkring 14.000, der også skulle have superb billedkvalitet.

Men tak for tippet om Expert, vil kigge ind snart!

Du må efter min mening endelig ikke sammenligne pana pv60 og Pioneer'en fra fælleskøbet.  Her vil jeg klart mene pioneer er en klasse over.

Du kan sammenligne pv60 med lg'en, og pioneer med pana px600 - efter min mening. 

Jeg ved ikke hvordan du kan skrive at Pioneer og pana px600 kan sammenlignes mens Pioneer er en klasse over PV60.

Hvis han er interreseset i at godt billede kan han jo lige så godt sammenligne Pioneer med PV60 som med PX600 - billedet er identisk på de 2 modeller.

Til top
HisLogin Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Point: 127
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2006 kl. 19:12
Oprindeligt skrevet af Ullum
<P>Jeg ved ikke hvordan du kan skrive at Pioneer og pana px600 kan sammenlignes mens Pioneer er en klasse over PV60.</P>
<P>Hvis han er interreseset i at godt billede kan han jo lige så godt sammenligne Pioneer med PV60 som med PX600 - billedet er identisk på de 2 modeller. </P>
<P>[/QUOTE Ullum

Jeg ved ikke hvordan du kan skrive at Pioneer og pana px600 kan sammenlignes mens Pioneer er en klasse over PV60.

Hvis han er interreseset i at godt billede kan han jo lige så godt sammenligne Pioneer med PV60 som med PX600 - billedet er identisk på de 2 modeller.

[/QUOTE skrev:

Sorry, jeg vidste ikke pv60 og px600 har identiske billedkvalitet. Har kun kigget på pv60.

Rettelse: Så er Pioneer, efter min person

Sorry, jeg vidste ikke pv60 og px600 har identiske billedkvalitet. Har kun kigget på pv60.

Rettelse: Så er Pioneer, efter min personlige mening, billedmæssigt bedre end pana'erne.

Til top
Ullum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Juli-2006
Point: 1004
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2006 kl. 20:04

Det er OK!

Så skal man bare vurdere om den er kr. 4.000 (+ fod + højtalere) bedre.

Det er den måske - men jeg vil nu gerne selv se den først inden jeg kan sige det med sikkerhed.

Til top

Besvar Besvar Side  <1 567

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu