Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
FNørd
Guld medlem
Oprettet: 22-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 702
|
Sendt: 16-Maj-2010 kl. 13:09 |
Sigida skrev:
FNørd, det må vi desværre ikke sige, det laver man kontrakt på, kunder må ikke vide hvad fortjenesterne er på enhederne.
Firebird det er helt enig i, Self bor håndværkeren tæt på det og retfærdiggøre da også noget af prisen, Men jeg ved de tit og ofte samler deres kunder så de kører til et område og tager en stak kunder i det område den dag.
|
Jamen det tænkte jeg jo nok - mærkeligt at du så udbeder dig prisen, som trådstarter gav og samtidig kritiserer priserne.
Mvh FNørd - og det var så mit sidste indlæg i denne anledning :)
|
|
Firebird
Guld medlem
Oprettet: 14-Marts-2009
Point: 2195
|
Sendt: 16-Maj-2010 kl. 13:12 |
Personligt synes jeg, at en pris på 2.000 inden for en radius af 200 km ville være fair. Kilometer derover burde man så betale ekstra for.
EDIT: Skrev 300 km. Mente 200 km.
Redigeret af Firebird - 16-Maj-2010 kl. 13:15
|
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.
JVC X3 ? ? ? ?
|
|
Sigida
Guld medlem
Branchemedlem
Oprettet: 19-August-2007
Point: 2190
|
Sendt: 16-Maj-2010 kl. 13:13 |
Firebird det handler ikke om råd, Men dengang jeg fik lov til at købe den, lavede jeg en aftale med konen. 1. jeg skulle ikke købe en ny projektor indenfor de næste 5år, havde nemlig forinden kun haft min IN78 infocus i 8måneder og tabte 7000kr på salget af den, Nr 2 var at jeg fik hende overtalt tíl at tage den dyre pga jeg som sagt slap for at kalibrere den. Og prøvet at smøre hende lidt men intet hjalp det.
|
Samsung 65HU7505
Pioneer VSX-LX50
SVS 5 satelite SVS SB2000
JVC HD750
Sony PS4
|
|
Sigida
Guld medlem
Branchemedlem
|
Sendt: 16-Maj-2010 kl. 13:14 |
FNørd han har ikke lavet kontrakt med KT radio om den pris han gav, det har jeg. Der ligger forskellen. Har ikke på noget tidspunkt kritiseret priserne på elektronikprodukter, det var for en serviceydelse, der er stor forskel.
|
Samsung 65HU7505
Pioneer VSX-LX50
JVC HD750
Sony PS4
|
|
Simsalabim[DK]
Guld medlem
Oprettet: 18-Oktober-2007
Point: 618
|
Sendt: 16-Maj-2010 kl. 13:15 |
Kunne al den kalibrationsprissætningsdebat ikke holdes ude af denne tråd?
Det er helt off-topic og trådstarter har bemærket, at debatten ikke er ønsket hér.
Jeg kunne stadig godt tænke mig at høre trådstarters sammenligning med
Optoma HD82 inden mit spørgsmål forsvinder helt i
off-topic-debatten.
|
|
Sigida
Guld medlem
Branchemedlem
|
Sendt: 16-Maj-2010 kl. 13:16 |
tværtimod så synes jeg priserne er utrolig fair på elektronik nu om dage især hvis man går nogle år tilbage.
|
Samsung 65HU7505
Pioneer VSX-LX50
JVC HD750
Sony PS4
|
|
Firebird
Guld medlem
|
Sendt: 16-Maj-2010 kl. 13:19 |
Sigida skrev:
Firebird det handler ikke om råd, Men dengang jeg fik lov til at købe den, lavede jeg en aftale med konen. 1. jeg skulle ikke købe en ny projektor indenfor de næste 5år, havde nemlig forinden kun haft min IN78 infocus i 8måneder og tabte 7000kr på salget af den, Nr 2 var at jeg fik hende overtalt tíl at tage den dyre pga jeg som sagt slap for at kalibrere den. Og prøvet at smøre hende lidt men intet hjalp det. |
Det er ikke længe siden din HD 750er var til salg fordi du havde fået et tilbud på en af de nye. Mener det var HD 950? Så aftalen med konen har du allerede brudt min ven...
|
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.
JVC X3 ? ? ? ?
|
|
Sigida
Guld medlem
Branchemedlem
|
Sendt: 16-Maj-2010 kl. 13:23 |
Og lige en Lille kommentar fra min side inden vi går tilbage til topic igen. I har så travl med mig og er sure på mig fordi jeg ikke syntes en pris er fair nok. Men Sjovt nok køber størstedelen af jer bruger jeres varer over nettet for netop at spare penge, fordi i netop ikke synes prisen er god i butikkerne. I gør alt for lave fælleskøb for alt fordi i vil spare penge, det må betyde i ikke vil betale den pris skiltet siger. Hvad er forskellen på ALt det og på min holdning vedrørende en serviceydelse. Dobbelt Moralsk.
|
Samsung 65HU7505
Pioneer VSX-LX50
JVC HD750
Sony PS4
|
|
Sigida
Guld medlem
Branchemedlem
|
Sendt: 16-Maj-2010 kl. 13:24 |
Firebird der var en grund til den røg i vasken, Fik kun en godkendelse hvis jeg kunne sælge den uden tab og uden at betale en krone for den nye :)
|
Samsung 65HU7505
Pioneer VSX-LX50
JVC HD750
Sony PS4
|
|
Firebird
Guld medlem
|
Sendt: 16-Maj-2010 kl. 13:32 |
Sigida skrev:
Og lige en Lille kommentar fra min side inden vi går tilbage til topic igen. I har så travl med mig og er sure på mig fordi jeg ikke syntes en pris er fair nok. Men Sjovt nok køber størstedelen af jer bruger jeres varer over nettet for netop at spare penge, fordi i netop ikke synes prisen er god i butikkerne. I gør alt for lave fælleskøb for alt fordi i vil spare penge, det må betyde i ikke vil betale den pris skiltet siger. Hvad er forskellen på ALt det og på min holdning vedrørende en serviceydelse. Dobbelt Moralsk. |
JEG er bestemt ikke sur på dig, men, når man har råd til sådan en projektor (selv om man får den med en god rabat), så er der også råd til en ISF. Du behøver slet ikke fortælle konen noget som helst om kalibreringen. Hun opdager sikkert ikke, at projektoren er blevet kalibreret. Bare lad være med at fortælle hende det. Tilbage til topic.
|
JVC X3 ? ? ? ?
|
|
Sigida
Guld medlem
Branchemedlem
|
Sendt: 16-Maj-2010 kl. 13:39 |
Hehe men det afslører min dankort nota :P og jeg vil sku ikke skilles. Så hvis jeg gør det vil hun ikke kunne stole på mig når jeg så skal ha mit næste udstyr og så er det bare et nej, hvor nu får jeg det meste jeg spørg om så længe aftalerne overholdes og det vil jeg sku ikke sætte over bord :p Har jo lige fået godkendt et sæt SA Mantra 60 højttaler, som jeg kan få når vi har betalt gælden tilbage til hendes mor og har sparet pengene op til sættet :)
|
Samsung 65HU7505
Pioneer VSX-LX50
JVC HD750
Sony PS4
|
|
Startrek
--
Bruger stoppet på recordere.dk
Oprettet: 02-Marts-2008
Point: 5740
|
Sendt: 16-Maj-2010 kl. 13:55 |
Hvilken indstilling er beste ISF eller THX, for der er jo ingen fidus i at købe en projektor med THX indstilling, når den så skal havde en ISF justering fordi at THX ikke er god nok
|
|