recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Digital Foto
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste spejlrefleks til under 5000kr.?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBedste spejlrefleks til under 5000kr.?

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
lasped Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 122
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2009 kl. 10:18

I den prisklasse vil jeg anbefale et Nikon.

Jeg bruger selv Canon, dog 50D, men i hobby serien synes jeg Nikons er bedst out of the box.
Har selv haft et EOS 400D og jeg synes ikke standart objektivet kunne bruges til noget som helst, der er Nikon lidt bedre med.

Til top
jzimmer Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 24-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 24
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2009 kl. 11:49
Hey,

Jeg ville måske kigge lidt på Olympus E520.  Kit-udgaven kommer med 14-42 og 40-150 objektiver, og fås til ca. 4500,-. God pris, for et godt kamera, med nogle supergode objektiver.

Jeg har selv et E510 med tilsvarende objektiver, og de har ikke skuffet mig. Selve huset er måske ikke på højde med et Nikon D60/90, men det er nok smag og behag. For amatør-fotografen slår det sikkert lige så godt an :)

Alternativt kan du se hvad det spritnye E620 kamera kan fås til. Det blev lanceret her for nyligt, og skulle vist være Olympus' seneste skud på stammen indenfor hobby-dslr.

Redigeret af jzimmer - 11-Maj-2009 kl. 11:49
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu