|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
2ben ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1498 |
![]() |
|
Hej,
I feltet class skal der stå enterprise. Jeg har købt disse diske til min synology 411+ NAS -> http://www.edbpriser.dk/product/details.aspx?pid=525082
Disken virker super godt (nu
![]() Mvh. Torben
|
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
![]() |
|
Det står i 4. spalte i listen. Fx denne her: Det er dem jeg har sat i min QNAP, men hvad der er bedst af Seagate, WD, Samsung osv. ved jeg ikke. Nu blev det bare Seagate for mit vedkommende. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
2ben ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1498 |
![]() |
|
Hej,
Om du vælger seagate, WD eller et andet mærke er op til dig. Jeg valgte WD da jeg har gode erfaringer med WD og syntes de larmer mindre end seagate. Men valget er op til dig - tror de er lige gode. Blot sørg for at den disk du vælger står på godkendelseslisten fra synology.
Mvh. Torben
|
||
![]() |
||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
|
Når jeg køber diske er der en alt overskyggende ting som der er værd at overveje - Deres RMA procedure hvis disken skulle fejle.
Seagate's er glimrende hvor man sender disken direkte til dem - en webformular senere var det på plads. Samsung ville sidst have jeg skulle sende den til forhandleren - hvilket krævede jeg fandt en faktura frem. I dette tilfælde foretrækker jeg klart Seagate's procedure. |
||
![]() |
||
Sternberg ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Februar-2006 Status: Offline Point: 17 |
![]() |
|
Vil ikke anbefale at købe NAS hos komplett.dk .. Spurgte dem hvorfor jeg ikke kunne købe Synology DS-110j hos dem og svaret var at den var udgået fra produktion .. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej,
Kan anbefale dustin og shg. Men igen check deres RMA procedure.
Mvh. Torben
|
||
![]() |
||
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() |
|
Jeg har netop købt en Synology DS209 og en 1 TB WD Black disk som stod på listen over godkendte modeller (jeg har nøjedes med én i første omgang) fra Proshop. NAS'en kører godt, men mht. photostation, så er det altså noget af en prøvelse. Jeg har 30 GB billeder, hvoraf halvdelen vel er RAW og dét kan altså ikke anbefales at have liggende i den mappe som bruges til photostation! Efter en hel weekend havde den stadig ikke indekseret 1/3 af mine billeder og det er endda med en kraftigere processor end 210j'eren har siddende...
Jeg kan ikke helt se mig selv benytte photostation til noget som helst, da jeg ikke gider gemme kopier af mine billeder på to forskellige steder for at effektivisere indekseringen. Music station virker dog helt perfekt lige fra første færd. Alle mine albumarts fra iTunes kører uden problemer og jeg kan afspille alle 10 GB direkte fra min telefon.
Næste skridt bliver en Squeezeboks til stuen, som skal prøves i næste uge. Det har taget lidt tid at finde en butik der rent faktisk kunne give en demonstration... Redigeret af Yakken - 18-Oktober-2010 kl. 22:16 |
||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
||
![]() |
||
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
![]() |
|
|
||
.....
|
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
Eksempelvis: WD10EALS-00Z8A0 1TB Desktop
Denne model kan købes som WD10EALS, men det tal der står efter, det kan ikke findes hos forhandlerne. Jeg formoder forøvrigt det er firmware versionen. Så skulle man tro, at man så bare kan opgradere firmware.. men nej, heller ikke det er helt muligt.
Pointen er, at den liste Synology laver, den er lavet ud fra hvad modeller deres bokse er testet med. Men det hjælper jo ikke ret meget, hvis man ikke ved hvad man får, når man bestiller.
Og hvad betyder det i listen, når der ingen bemærkninger er? Hvis der er/kan være forskel på firmware versionerne, så er man jo ligesom på herrens mark, når der ingen bemærkninger er.
|
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
Hvis du er nervøs for, at der skal være software på din computer, så er det sådan set sådan det altid er. Alternativ er ingen software, men manuel backup.. pick a choice
![]() |
||
![]() |
||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
|
|
||
Mvh
René |
||
![]() |
||
vonrask ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-April-2005 Sted: 8600 Silkeborg Status: Offline Point: 492 |
![]() |
|
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |