recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste sub og forreceiver
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBedste sub og forreceiver

 Besvar Besvar Side  <1 8910
Forfatter
Besked
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4165
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2009 kl. 22:19
Rejser gør jeg da også,
Men nu har jeg altså en NAD M25 købt brugt 8 mdr. gammel til 14 tkr. Så i princippet skal jeg bruge en receiver eller forreceiver til justering af hele lydbilledet. Grunden til at jeg nævner begge typer er at forreceiver ikke findes i så mange modeller og at alle alm. receiver har pre out. De nævnte er fra 13.500,- for onkyo 5507 og op til de 50 tkr. og hvis den Onkyo yder 90 på en skala til 100 og den til 50 tkr. yder 95, er det jo bedre at tage en dyre projektor eller flere lommepenge med til ferien til Australien.
Nu kan det virke lidt mærkeligt at der er så stort et spring i prisen, men som du selv nævner er der ingen grund til at betale for meget. Men da der er meget software styring i det her gider jeg ikke købe et ukendt mærke der ikke har opdateringer eller support.
SVP03
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2009 kl. 22:37
Netop Outlaw og Emotiva har tilbageholdt deres produkter for at sikre fejlfri kørsel, og begge har fanskarer som råber op om deres gode service.

Jeg er selv fristet til en 997 eller en UMC-1, men det bliver først til nov/dec der kommer lyd igen så
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 8910
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu