|
Bedste tv-serier. |
Besvar ![]() |
Side <1 56789> |
Forfatter | |
GadgetBoy ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2012 Status: Offline Point: 40 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
I mine yngre dage var det Prison Break der tog al min serietid.
Redigeret af GadgetBoy - 15-Januar-2014 kl. 13:13 |
|
![]() |
|
Stougaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2011 Status: Offline Point: 363 |
Dem jeg finder spændende er:
Suits Bones Lie to me Venner How I met your mother White Collar |
|
![]() |
|
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
Jeg har lige set "Better Off Ted" - den er faktisk temmelig morsom.
Lidt i stil med The Office, og så alligevel ikke - det narrative ligner lidt Scrubs.
|
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
![]() |
|
dpny ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juli-2013 Status: Offline Point: 570 |
En jeg ser frem til at se er True Detective fra HBO med Matthew McConaughey og Woody Harrelson. Den har pt. mega høj score på imdb så det bliver spændende at se om det holder.
http://www.imdb.com/title/tt2356777/ Redigeret af dpny - 18-Januar-2014 kl. 14:01 |
|
![]() |
|
Nerox ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Januar-2014 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1 |
Synes ikke lige jeg så dem i gennemgangen, men hvis ikke folk har set dem endnu kan jeg anbefale følgende nyere serier:
Peaky blinders: http://www.youtube.com/watch?v=EM12mcTEI88 Low winter sun: http://www.youtube.com/watch?v=jZyaQD0lCVA Ellers er jeg ret enig med de fleste af jer omkring resten. Deadwood ![]() Breaking bad Firefly Sopranos Band of brothers Vikings Game of thrones Boardwalk empire Homeland Osv..... |
|
![]() |
|
CARS10 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Juli-2009 Sted: København Status: Offline Point: 818 |
Allo Allo
![]() |
|
![]() |
|
blumenburg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-April-2012 Sted: mesinge/fyn Status: Offline Point: 383 |
Beaking bad
fargo true detectives Vikings house of cards friends |
|
setup: Sony xf9005 65"
canal digital sat Marantz SR7009 fronter: xtz 99,26 mk2 center : B&W xtc bag ht : B&W xt2 sub : xtz 10.17 edge |
|
![]() |
|
Skalle06 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1116 |
Kan anbefale Penny Dreadful på HBO.
Eva Green er suveræn god. |
|
![]() |
|
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
24 timer, The Shield, Spartacus, Californication, Person of Interest er også værd at se
Redigeret af kennethbrdk - 24-Maj-2014 kl. 12:19 |
|
![]() |
|
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2126 |
Jeg så tilfældigt Mord I Wales på DR1 mandag aften og synes den er kanon. Det var afsnit 2, men de kan genses her: http://www.dr.dk/tv/se/mord-i-wales/mord-i-wales-1-4-djaevlebroen
Var også vild med Broadchurch som blev vist på tv2 og som kan ses på tv2 play. Første måned gratis hvis man får lyst til den. Og så følger jeg da også med i Game of Thrones (HBO Nordic), Person of Interest (Kanal 5) og Elementary (TV2) for tiden. |
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
|
![]() |
|
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1698 |
FYI: 24 Live Another Day vises på TV3 fra på mandag (26.5.). Regner med at optage den og klippe reklamer fra, så den kan nydes lidt mere. |
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24802 |
Ved du egentlig om den kommertil, at køre hver Mandag, eller om der kommer forskellige dage? Man ved aldrig med TV3.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 56789> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |