recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste tv-serier.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste tv-serier.

Besvar Besvar Side  <1 6789>
Forfatter
Besked
Steen6400 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Status: Offline
Point: 2116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen6400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2014 kl. 13:05
Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

FYI: 24 Live Another Day vises på TV3 fra på mandag (26.5.). Regner med at optage den og klippe reklamer fra, så den kan nydes lidt mere.
Jeg ser optaget serier med XBMC, hvor man med pil t.h. springer 30 sek. frem, så er det hurtigt at komme forbi reklamerne Og tak for tip om 24 timer, den må jeg vist også få set.
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music
Til top
Thomas Jensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 11-November-2013
Sted: Slagelse, DK
Point: 455
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2014 kl. 15:42
Det ser ud til, at den kommer kl. 21.00 mandagen efter med 'The Blacklist' lige i hælene på den.
Uha, det bliver godt.
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Point: 1694
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2014 kl. 23:02
Ja, det ser ud til, at 24 LAD kommer hver mandag kl. 21, men de lægge ud med de første 2 afsnit fra kl. 20 på mandag. Heldigvis ser TV3 ud til at genudsende de første 2 afsnit et par gange i løbet af den kommende uge, hvis man skulle være så uheldig at gå glip af dem i første omgang. Smile

Synes i det hele taget, at der starter forbløffende mange "interessante" serier lige for tiden. På mandag starter Kanal5 med The 100, der efter sigende skulle være rigtig god, selvom den oprindelige trailer så lid træls ud.

Mandag i ugen efter (2. juni) starter de så både Intelligence (med "Sawyer" fra Lost) og Almost Human (skabt af en af ophavsmændene til Fringe).

Onsdag den 4. juni starter TV3 så med Sleepy Hollow, som også skulle være rigtig fed.

Gad vide hvad der ellers starter. Normalt plejer sommeren ellers kun at byde på genudsendelser...

Redigeret af azrael - 24-Maj-2014 kl. 23:04
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
wizdk79 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-August-2007
Sted: Denmark
Point: 479
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wizdk79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2014 kl. 00:14
Det er bare surt at Intelligence og Almost Human er aflyst efter en sæson.
Til top
MortenMJ Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Oktober-2006
Point: 822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MortenMJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2014 kl. 01:15
Jeg ser ikke så mange serier og er lidt grøn på området.
Men jeg kan godt lide serier som The Killing og The Blacklist.
Er der nogle af jer serie-enthuisiaster, der kan anbefale andre serier, som minder om dem?

Redigeret af MortenMJ - 25-Maj-2014 kl. 01:16
Til top
Jonas_R Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-November-2006
Point: 766
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_R Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2014 kl. 07:21
Crisis er også super fed, hvis den ikke er blevet nævnt allerede.
Helix hvis man er til scyfy

MortenMJ:
Et foreslag kunne være Covert Affairs
Til top
Sylvest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2007
Point: 890
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sylvest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2014 kl. 07:51
Oprindeligt skrevet af Jonas_R Jonas_R skrev:

MortenMJ:

Crisis blev så aflyst i USA halvvejs inde i første sæson
.
Til top
Maria Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Oktober-2003
Point: 620
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Maria Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2014 kl. 10:18
Oprindeligt skrevet af Steen6400 Steen6400 skrev:

Jeg så tilfældigt Mord I Wales på DR1 mandag aften og synes den er kanon. Det var afsnit 2, men de kan genses her: http://www.dr.dk/tv/se/mord-i-wales/mord-i-wales-1-4-djaevlebroen

Var også vild med Broadchurch som blev vist på tv2 og som kan ses på tv2 play. Første måned gratis hvis man får lyst til den.

Enig. Jeg så Mord i Wales på NRK for kort tid siden og synes den er rigtig god. Glæder mig til sæson 2.
Det samme med Broadchurch.

Oprindeligt skrevet af Steen6400 Steen6400 skrev:

Og så følger jeg da også med i Game of Thrones (HBO Nordic), Person of Interest (Kanal 5) og Elementary (TV2) for tiden.

+1 til GoT. Elementary har jeg kun set en håndfuld afsnit af endnu, men meget lovende og glæder mig til at fortsætte.

Hvis man er til "foregår i gamle dage" serier, kan jeg stærkt anbefale Call the Midwife også. Clap
Mvh Maria
Til top
rasmusvn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Oktober-2008
Sted: Odense N
Point: 826
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmusvn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2014 kl. 10:47
I det hele taget er det lidt trist, at man vælger at sende aflyste serier i Danmark, især når man på forhånd ved, at de er blevet annulleret, men det har nok noget at gøre med, at de må være en del billigere i indkøb.

Har nogen nævnt Louie? Sæson 4 er startet (et sted), og den holder fortsat en høj klasse.

Generelt var S3 af Person of Interest også rigtig god. Der blev afsluttet noget forholdsvist småt og igangsat noget ganske stort. Det en også en af de serier, der ikke føles så præget af case-of-the-week, selv om den er bygget op omkring det format.

Spoilers i nedenstående (slutdel af season S3-finale) - og nu vi var ved debatten om overvågningssamfund... :)

Redigeret af rasmusvn - 25-Maj-2014 kl. 10:48
Til top
Steen6400 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Point: 2116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen6400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2014 kl. 11:39
Jeg vil i hvert fald anbefale at man undersøger antallet af sæsoner før man starter. Jeg så J.J Abrams Alcatrez og synes da sæson 1 var ok, men sidste afsnit var uden afslutning og så finder man ud af bagefter at der ikke kommer en sæson 2
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music
Til top
TBC1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Februar-2009
Point: 2006
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TBC1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2014 kl. 14:27
De bedste serie oplevelser har jeg haft med:

Battlestar Galactica
Lost
Twin Peaks
In treatment

...jeg har der ud over også hygget mig med:
Dexter
Game og Thrones
Walking dead
Breaking Bad
Star Trek TNG, DS9, Voyager, Enterprise
24 timer
The Borgias
True Blood
carnivale

Redigeret af TBC1 - 25-Maj-2014 kl. 14:32
Til top
MortenMJ Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Oktober-2006
Point: 822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MortenMJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2014 kl. 23:14
Oprindeligt skrevet af Jonas_R Jonas_R skrev:

MortenMJ:

Tak Jonas, den kendte jeg ikke, men vil prøve at læse lidt om den på nettet.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 6789>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu