|
Bedste tv-serier. |
Besvar ![]() |
Side <1 6789> |
Forfatter | ||
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2116 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
||
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music |
||
![]() |
||
Thomas Jensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-November-2013 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 455 |
|
Det ser ud til, at den kommer kl. 21.00 mandagen efter med 'The Blacklist' lige i hælene på den.
Uha, det bliver godt. |
||
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
|
||
![]() |
||
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1694 |
|
Ja, det ser ud til, at 24 LAD kommer hver mandag kl. 21, men de lægge ud med de første 2 afsnit fra kl. 20 på mandag. Heldigvis ser TV3 ud til at genudsende de første 2 afsnit et par gange i løbet af den kommende uge, hvis man skulle være så uheldig at gå glip af dem i første omgang.
![]() Synes i det hele taget, at der starter forbløffende mange "interessante" serier lige for tiden. På mandag starter Kanal5 med The 100, der efter sigende skulle være rigtig god, selvom den oprindelige trailer så lid træls ud. Mandag i ugen efter (2. juni) starter de så både Intelligence (med "Sawyer" fra Lost) og Almost Human (skabt af en af ophavsmændene til Fringe). Onsdag den 4. juni starter TV3 så med Sleepy Hollow, som også skulle være rigtig fed. Gad vide hvad der ellers starter. Normalt plejer sommeren ellers kun at byde på genudsendelser... Redigeret af azrael - 24-Maj-2014 kl. 23:04 |
||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
||
![]() |
||
wizdk79 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 479 |
|
Det er bare surt at Intelligence og Almost Human er aflyst efter en sæson.
|
||
![]() |
||
MortenMJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Oktober-2006 Status: Offline Point: 822 |
|
Jeg ser ikke så mange serier og er lidt grøn på området.
Men jeg kan godt lide serier som The Killing og The Blacklist. Er der nogle af jer serie-enthuisiaster, der kan anbefale andre serier, som minder om dem? Redigeret af MortenMJ - 25-Maj-2014 kl. 01:16 |
||
![]() |
||
Jonas_R ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 766 |
|
Crisis er også super fed, hvis den ikke er blevet nævnt allerede.
Helix hvis man er til scyfy MortenMJ: Et foreslag kunne være Covert Affairs |
||
![]() |
||
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 890 |
|
Crisis blev så aflyst i USA halvvejs inde i første sæson |
||
.
|
||
![]() |
||
Maria ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 620 |
|
Enig. Jeg så Mord i Wales på NRK for kort tid siden og synes den er rigtig god. Glæder mig til sæson 2. Det samme med Broadchurch.
+1 til GoT. Elementary har jeg kun set en håndfuld afsnit af endnu, men meget lovende og glæder mig til at fortsætte. Hvis man er til "foregår i gamle dage" serier, kan jeg stærkt anbefale Call the Midwife også. ![]() |
||
Mvh Maria
|
||
![]() |
||
rasmusvn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Oktober-2008 Sted: Odense N Status: Offline Point: 826 |
|
I det hele taget er det lidt trist, at man vælger at sende aflyste serier i Danmark, især når man på forhånd ved, at de er blevet annulleret, men det har nok noget at gøre med, at de må være en del billigere i indkøb.
Har nogen nævnt Louie? Sæson 4 er startet (et sted), og den holder fortsat en høj klasse. Generelt var S3 af Person of Interest også rigtig god. Der blev afsluttet noget forholdsvist småt og igangsat noget ganske stort. Det en også en af de serier, der ikke føles så præget af case-of-the-week, selv om den er bygget op omkring det format. Spoilers i nedenstående (slutdel af season S3-finale) - og nu vi var ved debatten om overvågningssamfund... :) Redigeret af rasmusvn - 25-Maj-2014 kl. 10:48 |
||
![]() |
||
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2116 |
|
Jeg vil i hvert fald anbefale at man undersøger antallet af sæsoner før man starter. Jeg så J.J Abrams Alcatrez og synes da sæson 1 var ok, men sidste afsnit var uden afslutning og så finder man ud af bagefter at der ikke kommer en sæson 2
![]() |
||
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music |
||
![]() |
||
TBC1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 2006 |
|
De bedste serie oplevelser har jeg haft med:
Battlestar Galactica Lost Twin Peaks In treatment ...jeg har der ud over også hygget mig med: Dexter Game og Thrones Walking dead Breaking Bad Star Trek TNG, DS9, Voyager, Enterprise 24 timer The Borgias True Blood carnivale Redigeret af TBC1 - 25-Maj-2014 kl. 14:32 |
||
![]() |
||
MortenMJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Oktober-2006 Status: Offline Point: 822 |
|
Tak Jonas, den kendte jeg ikke, men vil prøve at læse lidt om den på nettet. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 6789> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |