recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Begivenheder på Facebook.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Begivenheder på Facebook.

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1028
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2022 kl. 15:45
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Det er også det der undrer mig lidt. På både min mobil og på min computer i min facebook, er den nem at finde frem (og jeg har som regel ikke brug for den). Men på min kones mobil og computer er den svær at finde frem til.
Hvad sker der hvis din kone logger ind på sin konto via din telefon, er begivenhederne så også svære at finde?
Frank 
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2022 kl. 22:25
Oprindeligt skrevet af shaman shaman skrev:

På Android kan man fastgøre eller skjule genveje på navigationslinjen, under (Tandjul) > "Indstillinger og privatindstillinger" > "Præferencer" > "Genveje" > "Genvejslinje". Måske det kunne være en løsning? Har selv lige fastgjort "Begivenheder" (krævede en genstart af app'en før det slog igennem).

Ellers ikke noget helt tosset forslag - at manuelt tilpasse genvejene. Har lige prøvet - men finder ikke "begivenheder" under de genveje, der kan fastgøres (når jeg forsøger på min mobil - jeg vil gætte på det måske er det samme på hendes, men det kan jeg prøve i morgen).
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2022 kl. 22:28
Oprindeligt skrevet af Frank13 Frank13 skrev:

Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Det er også det der undrer mig lidt. På både min mobil og på min computer i min facebook, er den nem at finde frem (og jeg har som regel ikke brug for den). Men på min kones mobil og computer er den svær at finde frem til.
Hvad sker der hvis din kone logger ind på sin konto via din telefon, er begivenhederne så også svære at finde?
Frank 

Har lige prøvet dette - og ja - heller ikke på min mobil dukker begivenhederne op på hendes konto. Men på min konto gør det. Meget mærkeligt.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1028
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2022 kl. 22:36
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Oprindeligt skrevet af Frank13 Frank13 skrev:

Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Det er også det der undrer mig lidt. På både min mobil og på min computer i min facebook, er den nem at finde frem (og jeg har som regel ikke brug for den). Men på min kones mobil og computer er den svær at finde frem til.
Hvad sker der hvis din kone logger ind på sin konto via din telefon, er begivenhederne så også svære at finde?
Frank 

Har lige prøvet dette - og ja - heller ikke på min mobil dukker begivenhederne op på hendes konto. Men på min konto gør det. Meget mærkeligt.
Så må det da være under indstillinger på hendes konto at løsningen ligger. For hvis din konto fungere på din telefon og hendes ikke gør på din telefon, så må der være noget der er sat anderledes på din kones...

Frank 
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2022 kl. 22:44
Ja, hendes facebook må være sat anderledes op. Hendes facebook på hendes (og min) computer ser også anderledes ud end min facebook gør. Men jeg synes vi har prøvet det hele og været det hele igennem.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
papman Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 217
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér papman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2022 kl. 05:17
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Ja, det er der hvor I har nævnt det skulle være, men ikke er:


I øvrigt så hjalp det ikke noget at fjerne app'en, slukke telefonen, tænde telefonen og installere app'en på ny.
Når du har ovennævnte skærmbillede fremme, så tryk på grupper. Så står begivenheder oppe til højre.


Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2022 kl. 09:49
#papman: Prøvede dit forslag. Men nej, begivenheder står ikke oppe til højre. Der er bare en masse grupper.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2022 kl. 09:51
Oprindeligt skrevet af shaman shaman skrev:

På Android kan man fastgøre eller skjule genveje på navigationslinjen, under (Tandjul) > "Indstillinger og privatindstillinger" > "Præferencer" > "Genveje" > "Genvejslinje". Måske det kunne være en løsning? Har selv lige fastgjort "Begivenheder" (krævede en genstart af app'en før det slog igennem).

Som nævnt findes begivenheder ikke på listen over de ting, der kan fastgøres:


Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4419
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2022 kl. 16:08
"Begivenheder"-knappen linker til denne adresse: https://www.facebook.com/events
Hvad sker der hvis du åbner denne adresse på din kones computer?
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2022 kl. 16:46
Så kommer det tilsyneladende godt nok frem.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2022 kl. 23:17
Og hvis hun klikker Interesseret på én af dem? Dukker sektionen så op på mobilen?
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2022 kl. 06:09
Hej.
Nå lige en opdatering:
Linket virker og går direkte til begivenheder på hendes computer. Der er én begivenhed som hun er inviteret til og som hun har meldt at hun deltager i. Den begivenhed dukker op. Så prøvede jeg at sige "deltager ikke". Lukke det. Åbne linket igen og klikke "deltager".
Men sektionen kommer stadig ikke frem på mobilen.   Unhappy  

Men jeg tænker på at jeg kunne lave et andet forsøg: Sende linket som en sms til hendes mobil, og så kunne vi måske prøve lidt ala det samme på mobilen.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu