|
Behov for / lyst til moderne recordere? |
Besvar ![]() |
Side <12345 43> |
Forfatter | |||
clips ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
En ting kan vil først være forældet ,hvis der er et bedre alternativ. |
|||
![]() |
|||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9421 |
||
Jamen det findes jo også bare ikke i dk endnu
|
|||
![]() |
|||
pb13ultra ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-November-2009 Sted: danmark Status: Offline Point: 112 |
||
hvilket alternativ er der til BD? mvh Kim |
|||
![]() |
|||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7973 |
||
Hvis vi snakker om et transportabelt høj kapacitets fysisk medie, der har kapacitet til at klare HD-kvalitet, så er der ikke noget alternativ til BD - vil jeg mene. Så kan man snakke om en transportabel USB harddisk, men det ved jeg ikke hvor nyttigt det er. Hvis man skulle have noget andet, der hvor DVD/BD skuffen er idag, så kunne det være et fysisk medie, måske på størrelse med DVD/BD - eller mindre som MiniDisc - men som er baseret på SSD. Det kræver selvfølgelig at prisen på SSD falder en del. Men ellers kunne dette måske være en afløser for de optiske medier.
|
|||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|||
![]() |
|||
pb13ultra ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-November-2009 Sted: danmark Status: Offline Point: 112 |
||
Jeg tænker her kun på billedkvaliteten + lydkvaliteten. mvh Kim. |
|||
![]() |
|||
Jwin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 769 |
||
Hvis bare YouSee ville dumpe deres Samsung 3126 i havnen og bruge en TiVo i stedet, så ville jeg stille mig først i køen og glemme alt om Recordere (Altså boxen , ikke dette fine site ;-). J |
|||
![]() |
|||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4659 |
||
Canal Digital har jo retten til TiVo herhjemme, så det tror jeg ikke kommer til at ske.
|
|||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|||
![]() |
|||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7973 |
||
Jeg tænkte at der måske var flere som mig, der ikke helt var klar over hvad TiVo er. Så her er et link til Wikipedia. Nu har jeg ikke nærlæst hele artiklen, men lige skimmet lidt af den. For mig at se har jeg svært ved at se en umiddelbar forskel på TiVo, YouSee boxen, og en HDD-optager med PVR funktioner. Hvad er det, der er specielt interessant ved TiVo??
|
|||
Thorvald. |
|||
![]() |
|||
Jwin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 769 |
||
YouSee boxen er en gammel bulet Opel og TiVo er en ny Audi med V8 og læderstue. ![]() J |
|||
![]() |
|||
||
Jeg kan godt se at YouSee boxen ikke har vældig mange funktioner - men ellers er princippet i TiVo'en meget det samme og i hvert fald meget det samme som maskinerne fra Samsung og LG. Så jeg ser ikke helt den væsentlige fordel ved TiVo.
|
|||
Thorvald. |
|||
![]() |
|||
Kavi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 198 |
||
Men tak, så hellere køre en opel, der kan tåle en 'bilkabule', og hvor man så har råd at støtte kræftens bekæmpelse og red barnet med et par tiltrængte 4'cifrede indbetalingskort ved siden af. |
|||
-
There are only 10 types of people. Those who understand binary and those who don't. - Samsung LE 40c755R2W & Stueant til 13 kr Samsung BD-D8200N (dvb T2/C) Sagem DTR94250TA HD LG RH7500 & RH277H |
|||
![]() |
|||
||
Også hvis de koster nogenlunde det samme? J |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 43> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |