recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Behov for / lyst til moderne recordere?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Behov for / lyst til moderne recordere?

 Besvar Besvar Side  <1 40414243>
Afstemningsspørgsmål: Kunne du tænke dig en moderne recorder i stil med Panasonic DMR-BWT700
Svarmulighed Stemmer Afstemningsresultat
61 [40.40%]
14 [9.27%]
4 [2.65%]
72 [47.68%]
Du har ikke adgang til at deltage i denne afstemning

Forfatter
Besked
KlausJ Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2012 kl. 15:47
Hej Keld

Hvor finder du NetFlix? Jeg synes, jeg har været alle apps igennem. Jeg ville tro, den skulle være under Video & Movie i Market - men det kan jeg ikke finde!
Med venlig hilsen

Klaus Jensen
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4796
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2012 kl. 16:29
Den er så vidt jeg kan se ikke i apps, men jeg har en programmerbar fjernbetjening, og da jeg gik ind for at sætte den op til min recorder, så var der en knap, der hed "NetFlix" som jeg assignede til en knap på min programmerbare fjernbetjening, og når jeg trykker på den, så starter NetFlix fint op, og jeg kan browse gennem deres katalog...

Så applikationen ligger i maskinen, men er disablet i deres apps - men heldigvis virker remote koden uden om apps-vælgeren og starter den fint op.
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
KlausJ Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2012 kl. 16:42
Oprindeligt skrevet af HeartWare HeartWare skrev:

programmerbare fjernbetjening
Jeg har en Harmony Touch, men Logitech kendte åbenbart ikke Pana 820, da jeg skulle programmere den, så jeg fik kun gemt de mest basale kommandoer.
Er det også en Logitech Harmony, du har?
Med venlig hilsen

Klaus Jensen
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4796
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2012 kl. 18:55
Nej. Jeg har en Acoustic Research ARRX18G XSight 18-Device Universal Learning Remote Control with Touchscreen Color Display.

Den kender en Panasonic recorder (ikke den specifikke model, men da jeg fortalte softwaren, at jeg havde en Panasonic Recorder, så kørte den 15 forskellige remote setups igennem indtil den fandt den, der passede, og det fungerer fint med NetFlix-knappen (og alle de andre funktioner)).
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
NitroBlast Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 19-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 455
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NitroBlast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2012 kl. 19:25
Hehe.. Lyder som om at den eneste funktion (Viera Connect), der ikke burde virke i DK, alligevel virker i et eller andet omfang Wink
Lurer rundt
Sharp 46LE831 TV, Panasonic DMR-BCT720, Onkyo TX-SR702, Monitor Audio RX1, SVS SB12-NSD mv..
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7881
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2012 kl. 20:47
Oprindeligt skrevet af KlausJ KlausJ skrev:

Hej Thorvald

Næ - "1.00 x Panasonic DMR-BCT820EG- schwarz - Blu-ray Disc Recorder Art.Nr. 99000bc820 zu EUR 697,77 = EUR 697,77" + fragt 15 €. Der står også 1 TB HDD på emballagen, så det er med den store harddisk
Det var 18. oktober. Jeg kan se, at den i dag står til 799 €, men det gjorde den altså ikke midt i oktober. Jeg har været heldig.
I følge preissuchmachine.de kan den i dag fås fra 685 € og op. F.eks. 722€ hos technikdirekt.de, hvor jeg har gode erfaringer med at handle. Der har jeg købt en del foto- og videoudstyr og senest en Onkyo surroundreceiver, som jeg sparede 2500,- på i forhold til prisen hos AV Connection.
Men jeg holder også de fleste af mine sommerferier i Tyskland, og har også i den forbindelse handlet noget i MediaMarkt og hos Hirsch + Ille i Mannheim, så jeg er måske lidt mere tryg ved at handle i Tyskland end gennemsnitsdanskeren.
Jeg har ikke prøvet nogle af net-funktionerne endnu. Den kan ikke Netflix'e, men YouTube kunne jeg måske nok tænkes at komme til at bruge lidt.
 
Nu ser det ud til at den store model generelt kan fås til under 700 EUR. F.eks. 689 EUR hos technikdirekt.de. Men jeg skal nu have den i sølv, ikke i sort. Kan den ikke fås i sølv mere?
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
NitroBlast Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 19-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 455
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NitroBlast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2012 kl. 21:16
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Nu ser det ud til at den store model generelt kan fås til under 700 EUR. F.eks. 689 EUR hos technikdirekt.de. Men jeg skal nu have den i sølv, ikke i sort. Kan den ikke fås i sølv mere?
 
Den store model findes ikke i sølv, og har AFAIK aldrig gjort det. Se også den anden tråd om DMR-BCT*20, for det er ikke alle steder, at denne recorder fungerer optimalt. Jeg har 720'eren, og kan ikke optage de fleste af mine kanaler.
Lurer rundt
Sharp 46LE831 TV, Panasonic DMR-BCT720, Onkyo TX-SR702, Monitor Audio RX1, SVS SB12-NSD mv..
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10305
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2012 kl. 23:22
Oprindeligt skrevet af KlausJ KlausJ skrev:

Oprindeligt skrevet af HeartWare HeartWare skrev:

programmerbare fjernbetjening
Jeg har en Harmony Touch, men Logitech kendte åbenbart ikke Pana 820, da jeg skulle programmere den, så jeg fik kun gemt de mest basale kommandoer.
 
Så har du vel lært den de resterende?
 
Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7881
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2012 kl. 06:29
Oprindeligt skrevet af NitroBlast NitroBlast skrev:

Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Nu ser det ud til at den store model generelt kan fås til under 700 EUR. F.eks. 689 EUR hos technikdirekt.de. Men jeg skal nu have den i sølv, ikke i sort. Kan den ikke fås i sølv mere?
 
Den store model findes ikke i sølv, og har AFAIK aldrig gjort det. Se også den anden tråd om DMR-BCT*20, for det er ikke alle steder, at denne recorder fungerer optimalt. Jeg har 720'eren, og kan ikke optage de fleste af mine kanaler.
 
Nå ok, jeg troede bare den findes i både sølv og sort, jeg synes jeg havde set den i sølv. Men hvis den der vises på Panasonic's hjemmeside er sort, så er det helt ok, for den har jo også en stribe sølv-farve forneden. Nu er jeg på YouSee / TDC eller hvad det nu hedder - og der skulle den vist virke fint efter hvad jeg kan huske at have læst.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4796
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2012 kl. 15:25
Den fungerer fint på YouSee - i hvert fald i Københavns-området...

Ingen problemer med at optage fra kanaler - det være sig kodede eller ej...
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24628
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2012 kl. 21:21
Oprindeligt skrevet af HeartWare HeartWare skrev:

Nej. Jeg har en Acoustic Research ARRX18G XSight 18-Device Universal Learning Remote Control with Touchscreen Color Display.

Den kender en Panasonic recorder (ikke den specifikke model, men da jeg fortalte softwaren, at jeg havde en Panasonic Recorder, så kørte den 15 forskellige remote setups igennem indtil den fandt den, der passede, og det fungerer fint med NetFlix-knappen (og alle de andre funktioner)).
Er det en fed remote, og er den nem at sætte op? Kan jeg sætte den til, at hvis jeg trykker på dvd play, og så starter den forstærker, dvd og sætter forstærkeren på den rette source? Og er det lige til, at starte netflix på en Pana recorder? Og til sidst, hvor købte du henne?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2012 kl. 00:04
Den ligner grandgiveligt noget, som Logitech har produceret...
 
M.v.h.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 40414243>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu