|
Behov for / lyst til moderne recordere? |
Besvar ![]() |
Side <1 40414243> |
Forfatter | ||
KlausJ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 225 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hej Keld
Hvor finder du NetFlix? Jeg synes, jeg har været alle apps igennem. Jeg ville tro, den skulle være under Video & Movie i Market - men det kan jeg ikke finde!
|
||
Med venlig hilsen
Klaus Jensen |
||
![]() |
||
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
|
Den er så vidt jeg kan se ikke i apps, men jeg har en programmerbar fjernbetjening, og da jeg gik ind for at sætte den op til min recorder, så var der en knap, der hed "NetFlix" som jeg assignede til en knap på min programmerbare fjernbetjening, og når jeg trykker på den, så starter NetFlix fint op, og jeg kan browse gennem deres katalog...
Så applikationen ligger i maskinen, men er disablet i deres apps - men heldigvis virker remote koden uden om apps-vælgeren og starter den fint op. |
||
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
||
![]() |
||
KlausJ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 225 |
|
Jeg har en Harmony Touch, men Logitech kendte åbenbart ikke Pana 820, da jeg skulle programmere den, så jeg fik kun gemt de mest basale kommandoer. Er det også en Logitech Harmony, du har?
|
||
Med venlig hilsen
Klaus Jensen |
||
![]() |
||
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
|
Nej. Jeg har en Acoustic Research ARRX18G XSight 18-Device Universal Learning Remote Control with Touchscreen Color Display.
Den kender en Panasonic recorder (ikke den specifikke model, men da jeg fortalte softwaren, at jeg havde en Panasonic Recorder, så kørte den 15 forskellige remote setups igennem indtil den fandt den, der passede, og det fungerer fint med NetFlix-knappen (og alle de andre funktioner)). |
||
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
||
![]() |
||
NitroBlast ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 455 |
|
Hehe.. Lyder som om at den eneste funktion (Viera Connect), der ikke burde virke i DK, alligevel virker i et eller andet omfang
![]() |
||
Lurer rundt
![]() Sharp 46LE831 TV, Panasonic DMR-BCT720, Onkyo TX-SR702, Monitor Audio RX1, SVS SB12-NSD mv.. |
||
![]() |
||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7973 |
|
Nu ser det ud til at den store model generelt kan fås til under 700 EUR. F.eks. 689 EUR hos technikdirekt.de. Men jeg skal nu have den i sølv, ikke i sort. Kan den ikke fås i sølv mere?
|
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
![]() |
||
NitroBlast ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 455 |
|
Den store model findes ikke i sølv, og har AFAIK aldrig gjort det. Se også den anden tråd om DMR-BCT*20, for det er ikke alle steder, at denne recorder fungerer optimalt. Jeg har 720'eren, og kan ikke optage de fleste af mine kanaler.
|
||
Lurer rundt
![]() Sharp 46LE831 TV, Panasonic DMR-BCT720, Onkyo TX-SR702, Monitor Audio RX1, SVS SB12-NSD mv.. |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10498 |
|
Så har du vel lært den de resterende?
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7973 |
|
Nå ok, jeg troede bare den findes i både sølv og sort, jeg synes jeg havde set den i sølv. Men hvis den der vises på Panasonic's hjemmeside er sort, så er det helt ok, for den har jo også en stribe sølv-farve forneden. Nu er jeg på YouSee / TDC eller hvad det nu hedder - og der skulle den vist virke fint efter hvad jeg kan huske at have læst.
|
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
![]() |
||
|
Den fungerer fint på YouSee - i hvert fald i Københavns-området...
Ingen problemer med at optage fra kanaler - det være sig kodede eller ej... |
||
Keld R. Hansen
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
|
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Den ligner grandgiveligt noget, som Logitech har produceret...
M.v.h.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 40414243> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |