|
Benq w1000+ |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fidse ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2014 Sted: Melby Status: Offline Point: 17 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-December-2016 kl. 10:41 |
Projektor sælges inkl. loftsophæng og et ca. 80" DIY lydtransparent lærrede.
Det er en projektor der udemærket sig ved, at kunne skyde et pænt stort billede på meget kort afstand. Mine ca. 80" klarer den på 2 meter. Den har desuden lavt inputlag og egner sig derfor rigtig godt til gaming. Spritny pære, jeg har ikke lige tjekket men den er skiftet for to måneder siden, så timetallet kan ikke være meget mere end 40-50 stykker. Projektoren har desværre fået lidt "DLP-spots" men det er ikke noget man lægger mærke til når man ser film. 3500kr i Melby, Nordsjælland. Men kan sendes i original emballage, hvis ønskes. Evt. kan en spritny Darbee Darblet handles med for 1000kr ekstra, som giver projektoren et ekstra sprødt look. |
|
Marantz sr7010, 3 stk Triangle Esprit Comete EZ, 4 stk Triangle Heyda EZ, 2 stk DIY 15" Earthquake Supernova, Inuke3000DSP, BenQ w1000+, 80" DIY AT lærrede, Darbee altsammen på 10 m2
|
|
![]() |
|
fidse ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2014 Sted: Melby Status: Offline Point: 17 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg "upper" lige denne hér engang :)
|
|
Marantz sr7010, 3 stk Triangle Esprit Comete EZ, 4 stk Triangle Heyda EZ, 2 stk DIY 15" Earthquake Supernova, Inuke3000DSP, BenQ w1000+, 80" DIY AT lærrede, Darbee altsammen på 10 m2
|
|
![]() |
|
Pil-babz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2008 Status: Offline Point: 184 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor gammel er projektoren?
Og kan den købes uden lærred? Mvh. Andreas
|
|
Min stuebio!
ONKYO - B&W - PANASONIC |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |