recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beoplay A9 - Problemer med TuneIn
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Beoplay A9 - Problemer med TuneIn

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
peterfj Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 11-December-2008
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér peterfj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Beoplay A9 - Problemer med TuneIn
    Sendt: 08-November-2015 kl. 08:52
Hej!
Jeg har købt en BeoPlay A9 (MK2), som volder mig store problemer med afspilning af netradio. Når jeg forsøger at logge ind med mine TuneIn-oplysninger via den tilhørende setup-app (eller højttalerens browserinterface) får jeg en fejlbesked om at "*brugernavn* blev ikke logget ind".

Er det mig, der gør noget galt (det virkede kortvarigt i går formiddags), eller er der mon en fejl hos TuneIn eller B&O, som gør at det ikke funker?

Hvis der er andre B&O ejere derude, ville det være fedt, hvis I ville teste, om I kan få TuneIn til at virke?

Mvh
Peter
Til top
peterfj Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 11-December-2008
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér peterfj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2015 kl. 21:49
På mystisk vis fungerer TuneIn nu igen. Men BeoMusic-appen vil ikke starte på min Android-telefon (Sony Xperia Z3). På mine iOS enheder, virker det imidlertid... Noget tyder på, at B&O ikke prioriterer Android særlig højt :-/
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu