|
Beoplay A9 - Problemer med TuneIn |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
peterfj ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-December-2008 Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-November-2015 kl. 08:52 |
Hej!
Jeg har købt en BeoPlay A9 (MK2), som volder mig store problemer med afspilning af netradio. Når jeg forsøger at logge ind med mine TuneIn-oplysninger via den tilhørende setup-app (eller højttalerens browserinterface) får jeg en fejlbesked om at "*brugernavn* blev ikke logget ind". Er det mig, der gør noget galt (det virkede kortvarigt i går formiddags), eller er der mon en fejl hos TuneIn eller B&O, som gør at det ikke funker? Hvis der er andre B&O ejere derude, ville det være fedt, hvis I ville teste, om I kan få TuneIn til at virke? Mvh Peter
|
|
![]() |
|
peterfj ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-December-2008 Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
På mystisk vis fungerer TuneIn nu igen. Men BeoMusic-appen vil ikke starte på min Android-telefon (Sony Xperia Z3). På mine iOS enheder, virker det imidlertid... Noget tyder på, at B&O ikke prioriterer Android særlig højt :-/
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |