recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Nyheder, anmeldelser & omtaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Besøg hos Sparshop m/billeder
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBesøg hos Sparshop m/billeder

 Besvar Besvar Side  <1234 5>
Forfatter
Besked
T-teknik Se dropdown menu
--
--

Bruger er stoppet

Oprettet: 08-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1989
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2009 kl. 15:08
Oprindeligt skrevet af jeje jeje skrev:

Oprindeligt skrevet af T-teknik T-teknik skrev:

Det er nok svært for nogle, når HiFiKlubben ligger lige over på den anden side af broen i Ålborg.

Det staves Aalborg - men du er måske fra Århus?


Næh - jeg er bosiddende i nordjylland.
Og du har ret, hvis du slår op i områdekøreplanen for NT, så staves det med AA, men ellers er Å ved at være ligeså gangbar i dag - hvis det slås op i Nudansk Ordbog så bliver der henvist til begge måder

Men lad det ikke skille os ad - det handler jo om butikken.

Redigeret af T-teknik - 08-Maj-2009 kl. 15:10
Til top
T-teknik Se dropdown menu
--
--

Bruger er stoppet

Oprettet: 08-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1989
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2009 kl. 15:25
Oppo vil næppe være at finde hos Sparshop, når den kommer til landet - men man kan jo altid tage et kig i butikken.
Til top
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1192
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2009 kl. 15:56
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Ser hyggeligt ud med fotos af de mennesker som har butikken. Det er noget andet end at komme ind i Elgiganten. Reportagen er velskrevet og vedkommende.

Ærgerligt at du ikke kunne få din reciever med under armen

Ja fint indslag og egentlig rart at få sat ansigter på nogle man kun har handlet med over nettet

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2009 kl. 18:13
Oprindeligt skrevet af kennethbrdk kennethbrdk skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Ser hyggeligt ud med fotos af de mennesker som har butikken. Det er noget andet end at komme ind i Elgiganten. Reportagen er velskrevet og vedkommende.

Ærgerligt at du ikke kunne få din reciever med under armen

Ja fint indslag og egentlig rart at få sat ansigter på nogle man kun har handlet med over nettet

Godt at høre

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Stefan V Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-April-2008
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 698
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2009 kl. 21:31
Jeg kan også kun tilslutte mig koret. Rigtig lækkert med et kig på en ellers "ukendt" netbutik. Godt arbejde
Hvad med bare at lave et underforum der hedder forhandlere?
Med Venlig Hilsen
Stefan

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2009 kl. 22:18

Oprindeligt skrevet af Stefan V Stefan V skrev:

Jeg kan også kun tilslutte mig koret. Rigtig lækkert med et kig på en ellers "ukendt" netbutik. Godt arbejde
Hvad med bare at lave et underforum der hedder forhandlere?

Hvad angår det sidstnævnte så må du sende en PM til Lars (ejeren af recordere.dk)

Takker for dine fine ord. Dette indlæg er nok mest en test af om der er en egentlig interesse for den slags reportager. Hvis det viser sig positivt vil jeg forsøge at få Lars til at overveje om disse reportager kan indgå som egentlige recordere.dk indslag.

Problemet er nok også, at nogen vil kunne opfatte disse indslag som reklame for udvalgte forhandlere, og det er jo ikke meningen

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Stefan V Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-April-2008
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 698
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2009 kl. 22:38
Det er rigtig nok, men så kunne man jo lave en lille afstemning mellem nogle butikker, og så besøge den flest finder attraktiv
Med Venlig Hilsen
Stefan

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2009 kl. 22:52

Oprindeligt skrevet af Stefan V Stefan V skrev:

Det er rigtig nok, men så kunne man jo lave en lille afstemning mellem nogle butikker, og så besøge den flest finder attraktiv

Ah...sådan hænger det nu ikke sammen. De steder som jeg eventuelt vil besøge, afhænger lidt af hvor jeg bevæger rundt i landet.

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9325
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2009 kl. 00:38
Spændende at se lidt billeder fra en butik jeg ligesom mange andre har handlet i, uden at have besøgt.

Rigtig god service og gode priser.
Kan anbefales.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2009 kl. 09:49

Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Spændende at se lidt billeder fra en butik jeg ligesom mange andre har handlet i, uden at have besøgt.

Rigtig god service og gode priser.
Kan anbefales.

Hej Lahan, det glæder mig du synes om min idé om butiksbesøg 

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
agger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1222
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2009 kl. 15:12

Hej Hother

Fin reportage , jeg har kendt Ole og Bent i mange år . Er altid blevet behandlet helt perfekt af begge de 2 herrer. Ole arbejdede jo også i en super butik i ålborg,  Ac Radio hvor jeg før lå mine penge , så det har været og er en dyr, men dejlig bekendtskab for fristet ud over alle grænser kan jeg meget let blive hihi. 

hilsen agger

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2009 kl. 15:33
Oprindeligt skrevet af agger agger skrev:

Hej Hother

Fin reportage , jeg har kendt Ole og Bent i mange år . Er altid blevet behandlet helt perfekt af begge de 2 herrer. Ole arbejdede jo også i en super butik i ålborg,  Ac Radio hvor jeg før lå mine penge , så det har været og er en dyr, men dejlig bekendtskab for fristet ud over alle grænser kan jeg meget let blive hihi. 

hilsen agger

Hej Agger, ja de virker begge som hyggelige og kompetente mennesker, og med et glimt i øjet 

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 5>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu