recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Nyheder, anmeldelser & omtaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Besøg hos Sparshop m/billeder
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBesøg hos Sparshop m/billeder

 Besvar Besvar Side  <12345>
Forfatter
Besked
T-teknik Se dropdown menu
--
--

Bruger er stoppet

Oprettet: 08-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1989
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2009 kl. 16:07
Oprindeligt skrevet af agger agger skrev:

Hej Hother


Fin reportage , jeg har kendt Ole og Bent i mange år . Er altid blevet behandlet helt perfekt af begge de 2 herrer. Ole arbejdede jo også i en super butik i ålborg,  Ac Radio hvor jeg før lå mine penge , så det har været og er en dyr, men dejlig bekendtskab for fristet ud over alle grænser kan jeg meget let blive hihi. 


hilsen agger



Ac Radio - den har jeg ikke hørt om.
Til top
agger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1222
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2009 kl. 17:49

hej

undskyld  en lille sidespring når nu du bringer ac på bane er jo nødt til at forklare .

ac radio findes ikke mere, det var en butik i ålborg for mange år siden , den lå  på boulevarden lige over for den gamle administrations bygning,  det var mogens der ejede den han var starte  på vejgård torv først , så overtog han den i centrum efter sin far , ole bestyrede den i vejgård til den blev nedlagt . mogens blev desværre syg og døde  og butikken lukkede . købte en 33" tv for 23000 mange penge den gang ca 15-20 år siden  kan ikke helt huske det har jo havft mange tver siden hihi , men den var meget stor i selve kasssen og man skulle se den på meget stor afstand før billedet så rimlig ud , hvis i så den idag ville i tro det var løgn . så tosset med tv og hvad der til hører  det har jeg altid været .

hilsen agger

Til top
BigBen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 165
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2009 kl. 18:34
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Problemet er nok også, at nogen vil kunne opfatte disse indslag som reklame for udvalgte forhandlere, og det er jo ikke meningen

Lad mig først sige, at det er fint med sådanne artikler. Det er der alt for lidt af i disse tider.

Når jeg citerer ovennævnte, er det altså ikke tænkt som en kritik af det gode initiativ, men alene for at fastslå, at det efter min mening netop er rendyrket reklame, som mange tilsvarende forretningsdrivende vil være svært misundelige på.

Skulle en lignende eksponering mod en dedikeret brugergruppe som recordere.dk opnås ad sædvanlige kanaler, ville det utvivlsomt være forbundet med en god sum markedsføringskroner.

I det lys kan det vel næppe afvises, at recordere.dk's sædvanlige sponsorer måske føler sig lidt "kørt over".

Jeg synes m.a.o. at der - hvis sådanne artikler skal indgå fremtidigt - bør formuleres en åben standard for, hvorledes disse skal indgå i dette forum.

Vh/Jan



Redigeret af BigBen - 09-Maj-2009 kl. 18:35
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2009 kl. 19:03
Oprindeligt skrevet af BigBen BigBen skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Problemet er nok også, at nogen vil kunne opfatte disse indslag som reklame for udvalgte forhandlere, og det er jo ikke meningen

Lad mig først sige, at det er fint med sådanne artikler. Det er der alt for lidt af i disse tider.

Når jeg citerer ovennævnte, er det altså ikke tænkt som en kritik af det gode initiativ, men alene for at fastslå, at det efter min mening netop er rendyrket reklame, som mange tilsvarende forretningsdrivende vil være svært misundelige på.

Skulle en lignende eksponering mod en dedikeret brugergruppe som recordere.dk opnås ad sædvanlige kanaler, ville det utvivlsomt være forbundet med en god sum markedsføringskroner.

I det lys kan det vel næppe afvises, at recordere.dk's sædvanlige sponsorer måske føler sig lidt "kørt over".

Jeg synes m.a.o. at der - hvis sådanne artikler skal indgå fremtidigt - bør formuleres en åben standard for, hvorledes disse skal indgå i dette forum.

Vh/Jan



det kan godt være det er lidt reklame, men et fint indslag og dejligt at man kan se en skærm med nogle ordentlige indstillinger.
Man får jo intet ud af at se et tv i en af de større kæder.

Redigeret af xcardman - 09-Maj-2009 kl. 19:04
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2009 kl. 19:33
Oprindeligt skrevet af BigBen BigBen skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Problemet er nok også, at nogen vil kunne opfatte disse indslag som reklame for udvalgte forhandlere, og det er jo ikke meningen

Lad mig først sige, at det er fint med sådanne artikler. Det er der alt for lidt af i disse tider.

Når jeg citerer ovennævnte, er det altså ikke tænkt som en kritik af det gode initiativ, men alene for at fastslå, at det efter min mening netop er rendyrket reklame, som mange tilsvarende forretningsdrivende vil være svært misundelige på.

Skulle en lignende eksponering mod en dedikeret brugergruppe som recordere.dk opnås ad sædvanlige kanaler, ville det utvivlsomt være forbundet med en god sum markedsføringskroner.

I det lys kan det vel næppe afvises, at recordere.dk's sædvanlige sponsorer måske føler sig lidt "kørt over".

Jeg synes m.a.o. at der - hvis sådanne artikler skal indgå fremtidigt - bør formuleres en åben standard for, hvorledes disse skal indgå i dette forum.

Vh/Jan

Hej Jan, jamen jeg kan såmænd sagtens se dit problem, og det er såmænd også derfor at jeg højt og tydeliogt skriver, at det nævnte indlæg intet har med recordere.dk, men skal altså i princippet opleves som et indlæg skrevet af et hvilken som helst medlem-

Men jeg er ganske enig i, at der i givet fald bør laves en form for "Paradigma" i gentagelsestilfælde.

Jeg mener i øvrigt ikke at der er reklame som sådan i mit indlæg, i det ikke nævnes noget som helst, som enhver anden besøgende ikke kunne opleve 

Skal også for god ordens skyld understrege, at jeg ikke har modtaget en rød øre for indlægget, eller på anden måde modtaget noget som helst. Indlægget er udarbejdet af ren og skær interesse.



Redigeret af Hother - 09-Maj-2009 kl. 19:35
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
T-teknik Se dropdown menu
--
--

Bruger er stoppet

Oprettet: 08-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1989
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2009 kl. 19:40
Oprindeligt skrevet af agger agger skrev:

hej


undskyld  en lille sidespring når nu du bringer ac på bane er jo nødt til at forklare .


ac radio findes ikke mere, det var en butik i ålborg for mange år siden , den lå  på boulevarden lige over for den gamle administrations bygning,  det var mogens der ejede den han var starte  på vejgård torv først , så overtog han den i centrum efter sin far , ole bestyrede den i vejgård til den blev nedlagt . mogens blev desværre syg og døde  og butikken lukkede . købte en 33" tv for 23000 mange penge den gang ca 15-20 år siden  kan ikke helt huske det har jo havft mange tver siden hihi , men den var meget stor i selve kasssen og man skulle se den på meget stor afstand før billedet så rimlig ud , hvis i så den idag ville i tro det var løgn . så tosset med tv og hvad der til hører  det har jeg altid været .


hilsen agger



Tak - helt fint.
Til top
T-teknik Se dropdown menu
--
--

Bruger er stoppet

Oprettet: 08-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1989
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2009 kl. 19:45
Der er vel ikke noget i vejen for, at få sat ansigter på dem, som også er sponsorer for recordere.dk - noget andet er, så kommer de mange anbefalinger måske til at stå i et bedre perspektiv på den måde. - Uden selvfølgelig at foretage forskelsbehandling.
Til top
BigBen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 165
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2009 kl. 08:46
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Hej Jan, jamen jeg kan såmænd sagtens se dit problem, og det er såmænd også derfor at jeg højt og tydeliogt skriver, at det nævnte indlæg intet har med recordere.dk, men skal altså i princippet opleves som et indlæg skrevet af et hvilken som helst medlem

Jeg forstår godt dit synspunkt, John. Men dels er du jo lidt af en autoritet indenfor dette emne, som mange - inkl. jeg - lytter til, og dels er du jo medlem af redaktionen, hvorfor det nok kan være svært at skelne, hvornår det lige er det ene og hvornår det er det andet.

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jeg mener i øvrigt ikke at der er reklame som sådan i mit indlæg, i det ikke nævnes noget som helst, som enhver anden besøgende ikke kunne opleve 

Se ovenfor.

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Skal også for god ordens skyld understrege, at jeg ikke har modtaget en rød øre for indlægget, eller på anden måde modtaget noget som helst. Indlægget er udarbejdet af ren og skær interesse.

Der er vist heller ingen, som har antydet noget sådant.

Det er - som jeg allerede indledte med - et super-initiativ , hvor vi blot snarest og åbent  bør fastlægge de forskellige parametre, sådan at mulige interessekonflikter - som latent vil kunne være til skade for recordere.dk - undgås.

God søndag/Jan

Der i torsdags fik plader på sin gamle BMW R80RT, og derfor skal ud i det blå hele dagen...

 

 

 

 

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2009 kl. 10:25
Oprindeligt skrevet af BigBen BigBen skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Hej Jan, jamen jeg kan såmænd sagtens se dit problem, og det er såmænd også derfor at jeg højt og tydeliogt skriver, at det nævnte indlæg intet har med recordere.dk, men skal altså i princippet opleves som et indlæg skrevet af et hvilken som helst medlem

Jeg forstår godt dit synspunkt, John. Men dels er du jo lidt af en autoritet indenfor dette emne, som mange - inkl. jeg - lytter til, og dels er du jo medlem af redaktionen, hvorfor det nok kan være svært at skelne, hvornår det lige er det ene og hvornår det er det andet.

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jeg mener i øvrigt ikke at der er reklame som sådan i mit indlæg, i det ikke nævnes noget som helst, som enhver anden besøgende ikke kunne opleve 

Se ovenfor.

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Skal også for god ordens skyld understrege, at jeg ikke har modtaget en rød øre for indlægget, eller på anden måde modtaget noget som helst. Indlægget er udarbejdet af ren og skær interesse.

Der er vist heller ingen, som har antydet noget sådant.

Det er - som jeg allerede indledte med - et super-initiativ , hvor vi blot snarest og åbent  bør fastlægge de forskellige parametre, sådan at mulige interessekonflikter - som latent vil kunne være til skade for recordere.dk - undgås.

God søndag/Jan

Der i torsdags fik plader på sin gamle BMW R80RT, og derfor skal ud i det blå hele dagen...

Hej Jan, jeg kan se at vi slet ikke er uenige, og det glæder mig.

Hvad jeg til gengæld godt kunne tænke mig er, at hører mere om din BMW, hvis det er som jeg tror - en motorcykel. No mattter what - tillykke med pladerne

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
musicus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Juli-2006
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 2149
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2009 kl. 10:53

Oprindeligt skrevet af jeje jeje skrev:

Oprindeligt skrevet af T-teknik T-teknik skrev:

Det er nok svært for nogle, når HiFiKlubben ligger lige over på den anden side af broen i Ålborg.

Det staves Aalborg - men du er måske fra Århus?

Dobbelt-A'et afskaffedes, med indførelsen af "bolle-Å", officielt i 1948.

Men nyheden om det er muligvis bare endnu ikke nået frem til så afsidesliggende områder, som Aalborg eller Aabenraa.



Redigeret af musicus - 10-Maj-2009 kl. 11:22
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X

2x Denon DVD-2930

2x Toshiba HD-XE1,

Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500

Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800

2x DVDO Edge
Til top
Nexeren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-August-2005
Sted: Nørresundby
Status: Offline
Point: 605
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2009 kl. 11:00
Det er lige så korrekt at stave Aalborg med Å som det er at stave Århus med Aa.

Men kommer man fra området (Aalborg) så er det dobbelt a. Ellers får man flade. Ej.
Til top
T-teknik Se dropdown menu
--
--

Bruger er stoppet

Oprettet: 08-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1989
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2009 kl. 11:08
Hvis jeg endelig skal ytre mig, så burde vi kendes ved vores naturlige måde at skrive på og ikke ændre den, så den ligner noget der minder om dobbelt Aa på snart alt hvad der skrives - trenden er, at det skal være med international fokus - og det kan jeg ikke lide.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu