|
Bilka (Meldt til forbrugerstyrelsen) |
Besvar ![]() |
Side <1 34567 30> |
Forfatter | |||||
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Så du påstår, at tordenfluer ikke kan komme ind i TV hvis du har rengøringsvanvid ? Det er dog den dummeste påstand endnu
|
|||||
![]() |
|||||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
||||
Det er det argumentationsmæssigt. Det er betydeligt nemmere at argumentere for og opnå forståelse for noget der direkte generer formålet, fremfor noget der ikke gør.
En boblende lakering vil have betydning for levetiden (rust) på produktet, hvilket er en væsentlig del af formålet.
Samsung er klar til at overbevise om hvad som helst, som kan forklare deres produkter fejler. Men uanset hvad de siger, så forklare det måske, men det løser ikke. Der er en væsentlig forskel. Hvis de mener, at man må forvente sådanne ting, så bør det skrives. Men lur mig om man kan få sådan noget på skrift. For de er jo heller ikke dummere end at de ved, at hvis de skriver det, så er der mange kunder som vil droppe produktet, inden ![]() |
|||||
![]() |
|||||
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
||||
Rettesnor til andre købere: Husk at få et insektnet med i handlen, når der købes Panasonic eller Samsung tv.
Ps Det kunne være interessant at få oplyst, hvem selve panelfabrikanten er på dit skaderamte tv. Spørg om det. Det vides ud fra fabrikationsnummer. Iøvrigt. Ved køb af Samsung tv efter dato for offentliggørelsen af manglen, skal sælger efterfølgende oplyse om tordenflueproblemet ellers kan købeloven anfægtes blot på dette punkt, idet problemet må betragtes som et som hele branchen bør og må vide. 76.3 Sælgeren har forsømt at give køberen oplysning om forhold, der har haft betydning for køberens bedømmelse af genstanden, og som sælgeren kendte eller burde kende, Redigeret af bentpetersson - 07-August-2015 kl. 10:35 |
|||||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|||||
![]() |
|||||
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
||||
min kone har rengøringsvanvid, og det hele står skarpt, vi havde EN aften hvor vinduet var åbnet, efter den aften så havde min kontor F6500 3 tordenfluer i panelet, og min stue D5xxx havde 2 ... det var fordi stuen var mørk og tv´erne det eneste der kørte... Samsung som også tidligere nævnt gjorde intet da tv´et ikke var "nyt" nyere og gad det ikke sidste år, for begge tv var meget billige, og ældre.. jeg fik så løst problemet i stue tv´et med en lampe, og så et slukket tv om natten, kontor tv´et var dog lidt mere besværlig.. fik de 2 af dem ud, det gjorde jeg ved en sugekop fra et Iphone repair kit, og så tappe let på tv´et når jeg trak lidt i frontglasset (degraderede ikke billedet).. den sidste må jeg leve med, og jeg ligger ikke mærke til det... |
|||||
![]() |
|||||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
||||
Den udtalelse kan du vist godt rette, til kun at omfatte Samsung skærme! Jeg ved godt at det nager dig, at Samsungs TV har/får dette problem, og at Samsung er så amatøragtige/ligeglade, med at løse det, men at begynde at drage Panasonic ind i det, fordi de måske på et tidspunkt - i udlandet - har haft nogle utætte paneler, har ikke noget med Danmark at gøre! Så kan du ikke lige dokumentere, at Panasonic - I DANMARK - har et problem med tordenfluer? Og ydermere, at de forsøger at frasige sig ansvaret for tordenfluer i panelerne, på samme måde, som Samsung gør? M.v.h. |
|||||
![]() |
|||||
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
||||
Interessant. Mener du så, at Panasonic laver specielle TVs til Danmark uden nævnte forseglingsfejl? Ps. Når du nu igen kommer i din aggressive personligt angribende stil, så vil det klæde dig ikke at forblive anonym. Hvilket firma var du tidligere ansat i? Vi må høre lidt om din baggrund, så vi ved, om du er troværdig. Redigeret af bentpetersson - 07-August-2015 kl. 13:08 |
|||||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|||||
![]() |
|||||
Guests ![]() Gæst ![]() |
||||
Det er vist ikke et spørgsmål om hvorvidt de har problemet eller ej, snarere om de vedkender sig problemet uden at trække forbrugeren i gennem den helt store trædemølle!
Redigeret af janLp - 07-August-2015 kl. 13:11 |
|||||
![]() |
|||||
||||
Enig Jan. Det er næppe muligt at købe et fejlfrit tv. Vi er afhængige som forbrugere af sælgers og fabrikantens ansvar overfor fejl.
|
|||||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|||||
![]() |
|||||
Guests ![]() Gæst ![]() |
||||
Hvis du er enig, så forstår jeg ikke hvor du er så harsk i din tone vedr Henriks indlæg?
|
|||||
![]() |
|||||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
||||
Der er intet personangreb i, at jeg beder dig dokumentere dine påstande! Ligeledes er det ikke min troværdighed der er på tale hér - men din(e påstande)! M.v.h.
|
|||||
![]() |
|||||
||||
Ikke kun Samsung og Panasonic har tilsvarende problemer. Kig selv på nettet.
At Panasonic ikke omtales i Danmark skyldes næppe, at det danske marked er så stort, at der produceres specielle paneler hertil, men snarere at Panasonics forretningspolitik er bedre end Samsungs. Men om problemet er mindre. Jo, antalsmæssigt på grund af Panasonics mindre markedsandel. Redigeret af bentpetersson - 07-August-2015 kl. 13:34 |
|||||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|||||
![]() |
|||||
||||
Igen Bent - Dokumentér venligst, at der er sager med tordenfluer i Panasonic fladskærme i DK! Uanset hvordan Panasonic håndterer det servicemæssigt, så må du jo kunne fremvise fore-indlæg m.v., hvor folk med Panasonic-tv, skriver at "nu har jeg fået tordenfluer i mit tv, hvad skal jeg gøre", o.s.v.? M.v.h.
|
|||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 34567 30> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |