|
Bilka online retur |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Forfatter | |||
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Jeg er helt enig i ovenstående. I mit tilfælde er jeg løbet på en forhandler, som i mine øjne har udvist ligegyldighed og en arrogance, som jeg sjældent har oplevet. Når så dsg.dk køre samme stil videre, står jeg helt af og vil aldrig anbefale denne forhandler. Men ja, Bilka har sikkert en udmærket retur-politik :)
Redigeret af janLp - 27-August-2015 kl. 18:44 |
|||
![]() |
|||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Redigeret af tipsen - 27-August-2015 kl. 18:45 |
|||
![]() |
|||
Danielwj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Da jeg stod i kø hos service centeret i bilka skalborg, overhørte jeg en samtale mellem 2 ansatte, hvor spørgsmålet gik på retuneringen af en bærbar, inden for de 14 dages returret, som var købt via bilka.dk (for derefter at blive retuneret hos skalborg afdelingen) der blev hun instrueret i at trække 10% af prisen fra, grunden den nye lovgivning.
|
|||
![]() |
|||
Byteman2 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2013 Status: Offline Point: 149 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Kender du grunden i det specifikke tilfælde? Der kan jo have været en værdiforringelse af varen, f.eks. må man som udgangspunkt ikke fjerne påsat beskyttelsesfilm, medmindre det er nødvendigt for at undersøge varen, og kunden må heller ikke udføre en software konfiguration af en computeren. |
|||
![]() |
|||
Danielwj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
I kraft af det var en bærbar går jeg ud fra den havde været startet op. Men ellers ingen grund, stod 1 meter der fra. Han ville returnere, hun gik hen og spurgte lederen hvordan det forgik og fik besked på blot at køre den retur, men minus 10% da den havde været brugt (vel og mærke uden de så meget som havde kigget på den, eller udspecificeret noget hos køberen om hvor meget han havde brugt den.
|
|||
![]() |
|||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Hvis kunden ikke kender sine rettigheder, så er det nemt at nlive snydt.
|
|||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|||
![]() |
|||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Jeg synes du undviger spørgsmålet: "Kan du nævne et sted, hvor du, på skrift og med garanti, får en ordentlig service, i forbindelse med det emne vi snakker om?" Og lad mig lige skitsere, at der her i tråden er henvist til Bilka, som forhandler, og et TV fra Samsung, i relation til en anden tråd, hvor et Samsung TV lider af en mangel/defekt, der gør at man får "mere end forventet" inde i sit TV. Kan også formulere spørgsmålet anderledes så: Kan du nævne mig en forhandler, der på skrift, kan give dig en garanti for, at skulle noget lign. ske, (fluer eller andet udefra kommende inde i skærmen), så bliver det ordnet uden noget som helst bøvl? Hvis du kender en sådan forhandler, så er det på sin plads at nævne det. Da det efter min mening er en kæmpe mangelvare. Hvis ikke, så er din anbefaling om at holde sig fra Bilka og bruge lokale/kendte/"anerkendte" forhandlere ikke en pind værd. Du får præcis det samme, i den her henseende. Og det synes jeg derfor er på sin rette at få på plads!
|
|||
![]() |
|||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Præcis!
![]() |
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Kandersen: Kender umiddelbart ikke nogen, da det ikke har været relevant, så nærmere kan det nok ikke besvares. |
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
|||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Det er vel relevant, hver gang, inden du handler? Eller er det sådan et spørgsmål du hellere vil vente med til bagefter? Og derfor, lige nu, kun har positive oplevelser ud af det, da det ikke har været relevant? I så fald er det en lidt akavet måde at anbefale forhandlere på, synes jeg. I bedste fald, absolut intetsigende. Må jeg anbefale dig, at du stiller spørgsmålet til din forhandler! Lur mig om ikke du får et svar, som du på en eller anden måde er nødt til at forholde dig mere kritisk til. Måske endda et svar, der ændre din positive mening om forhandleren. Der er selvfølgelig også den mulighed, at du bare tager chancen.. Jan fra tidligere omtalt tråd er/var sandsynligvis i den båd, da han for 23 mdr siden købte et Samsung TV i Bilka. Han gjorde efter min opfattelse, præcis det samme som stort set alle andre forbrugere. Han brugte sin sunde fornuft og almene forventninger. Stor fejl! |
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Før alt det her skriveri, var der nogen de havde tænkt på at det med fluer var et problem.? Det var der sikker ikke, så hvordan sikrer man sig i mod et ukendt problem, hvordan sikrer man sig i mod det ukendte i det hele taget.? |
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
|||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Man hører da jævnligt om fabrikanter af alt muligt mellem himmel og jord, der kalder bestemte modeller tilbage fordi der er fundet graverende fejl i dem - og det er jo bare dyrt, når det går galt på den måde... - biler, cykler, hifi-udstyr, barnevogne, lamper, legetøj og meget andet. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |