|
Bilka online retur |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Forfatter | |||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
En forsikring har alle vel, men på en sådan er det vel ikke muligt at forsikre mod ting der er ukendte.? Det kan vel ikke derved være specificeret i en forsikring som dækning når det er ukendt.? |
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
|||
Jonas Baadsgaard ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Januar-2012 Sted: Allerød Status: Offline Point: 473 |
||
Pas på. Flere produktforsikringer tager ulogisk nok forbehold fra udefrakommende skader
|
|||
Vh Jonas Baadsgaard Petersen
Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD |
|||
![]() |
|||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
||
Jeg tænker ikke nødvendigvis en forsikring til privatpersoner - virksomhederne har jo også forsikringer, hvor de kan betale sig fra ukendte risici - og det er jo ikke alle situationer, som er specificeret i en forsikring - det er vel i højere grad undtagelserne som er udspecificerede. |
|||
![]() |
|||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
||
Helt enig. Men det skal da ikke gå ud over forbrugeren. Det er absolut de sidste der har nogen som helst indflydelse på produktets fremstilling. |
|||
![]() |
|||
Guests ![]() Gæst ![]() |
||
Mit tv er ikke 23 måneder, den er 8 måneder ... Bare lige for at slå det fast. Kan se i den anden tråd, at man også her tror den er 23 måneder :)
|
|||
![]() |
|||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
||
Okay.. Det er også ligegyldigt, hverken 1, 8 eller 23 måneder er i orden. Ja, sågar heller ikke efter 24 måneder. Men det er nok for meget at forlange
![]() |
|||
![]() |
|||
Guests ![]() Gæst ![]() |
||
Jeg kender ikke til sagens detaljer. Der kan jo være mere gemt, end hun oplyser. Men syntes stadig jeg vil dele:
https://www.facebook.com/bilkadk/posts/10153597531219507 |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
||
Tjah, sådan får det når man handler TV dér, hvor man handler mælk og ost.... ![]() M.v.h. |
|||
![]() |
|||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
||
Så lad os håbe at KT Radio og Tapeconnection med flere, ikke begynder at handle med mælk og ost
![]() |
|||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|||
![]() |
|||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
||
Ja eller smutte en tur forbi A-Z i Hjørring ![]() |
|||
![]() |
|||
oo27 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 1465 |
||
Summasummarum - der er jo ikke reelt nogen forskel i service/reklamation om du handler i Elgiganten/Bilka/TC/HFK.
Hvad der ville give mest mening var at Samsung og andre multi nationale konglomerater bare byttede sådanne enkelt tilfælde uden ballade - det ville være god stil og ikke koste mange basører på bundlinien... |
|||
LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
||
Undskyld mig, men hold venligst Tapeconnection ude af dén ligning! Tapeconnection har ikke tabt nogen sager hos Forbrugerstyrelsen, ang. TV! Tværtimod var det Tapeconnections skyld, at Philips i sin tid måtte "æde" at skulle rep'e en masse fladskærme, fordi de blev dårlige i baggrundsbelysningen.
M.v.h. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |