|
Bilka online retur |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | |||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19563 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Hvordan gik det med purple snakes?
Klaus |
|||
![]() |
|||
Steffen32 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Sted: Hadsten Denmark Status: Offline Point: 771 |
||
He. det kan jeg godt huske. Jeg købte et af dem gennem fælleskøg (det var tider), der blev helt sort i toppen af billedet. Fik skiftet panelet. Det var et tv til 25000,00 og det holdt 2 år og 3 måneder :-) Det kan være dyrt at være firstmover...
|
|||
![]() |
|||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
||
Jeg fik alle pengene retur for mit 1,5 år gamle Philips tv hos Tapeconnection og dagen efter købte jeg et Pioneer 428 hos dem.
Det var god service og derfor valgte jeg at handle hos dem igen.
|
|||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|||
![]() |
|||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
||
Ahh, det var vel lige så meget pga. dialogen via recordere.dk, som jeg husker det. |
|||
![]() |
|||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
||
Selvom det er sagt med en smiley, så får du altså samme spørgsmål som jeg gav Radiomanden i en anden tråd, omhandlende det samme. Kan du fortælle mig hvilke ikke-mælke/oste butik, at man får den nødvendige garanti for de ting som vi snakker om her (ikke selve sagen fra Bilka, da den er meget uklar, men princippet er okay)? |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
||
Så husker du dårligt! - Alderen? ![]() Det var først da den Søren Sørensen (daværende indehaver), stod frem i nyhederne, og fortalte om Philips' afvisende holdning, at Philips valgte at ændre holdning... M.v.h.
|
|||
![]() |
|||
||
Der havde ham Philips manden da allerede været i dialog med flere her på recordere..
Men ja, alderen og tiden har det med at blive lidt tåget efterhånden ![]() |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |